nu fac dupa CB, ci gol-gol. Pe CB e cu ~1L mai mic consumul.
Mai merita sa montam GPL ?
Collapse
X
-
Si consumul de benzina ? Ala mi se pare prea mare pt 1.2l... tigaia de 1.4 scoate 8-8.5 benzina...
10% nici in Bucuresti nu prea ai sanse sa scoti...decat daca mergi numai pe centura la ora de vf...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Originally posted by vitriol View PostInstalatia GPL merita efortul daca ai de gand sa mai faci cel putin 15k cu masina, nu daca faci cel putin x km pe an - asa cum am tot citit pe aici.
Comment
-
Originally posted by Tinuletz View PostNiciodata nici unul nu o sa recunoasca ca a iesit in pierdere montand gpl ...poate doar dupa ce vinde masina spune bubele care le-a tras cu ea si cat de rentabila este ideeaaaa ..... pt un familist care face orashul si exteriorul doar in concediu si cateva drumuri la tzara pe luna clar NU MERITA ...cine face distributie DA .... shi DA am vazut coada la gpl ca doar au o singura pompa in statie si cum fiecare alimenteaza doar un singur tip de gaz poi acolo se duce ... ADEVARATELE BUBE patite la gpl sunt recunoscute ulterior vanzarii, casarii masini etc dar niciodata inainte ..... toti spera la economie montand gpl dar per total doar cativa castiga ... restul sunt JUCATORI ...
Eu pe benzina faceam app 12,000 pe an, acum am ajuns la 20+, deja cand planuiesti o excursie la mare, pe Trasnfagarasan etc deja daca mai iei si 2 prieteni costul cu combustibilul il treci la 'si alte costuri'nu mai e unul principal.
Totul depinde de ce faci cu masina- eu 1 nu mi-am luat masina sa ma plimb in weekend prin oras si eventual sa mai ies seara sa ascult muzica in masina...si apoi sa ma laud ca masina mea are 5 ani si e f fiabila- nu a crapat nimic...pentru simplu motiv ca am 20,000 km.
Mi am luat masina sa ma slujeasca si sa ma plimbe . Ori pe benzina asta nu prea e posibil la preturile actualeSaab 9-5 Aero
Comment
-
Daca circuli mult cu ea merita GPL-ul. Eu am un logan din 2005, pana anul trecut, in septembrie abea facusem 80.000 de km, pe benzina, circulam putin, pana la servici 2 km, un drum la tara de 30 km pe saptamana, un munte si o mare. Nu merita. Apoi a trebuit sa-mi mut job-ul in Bucuresti, naveta Giurgiu-Bucuresti aprox. 150 km zilnic. Doua luni am mers pe benzina, bagam zilnic 70 ron, in Bucuresti ajung pana la Palatul Parlamentului. Apoi am pus GPL, cost 2400ron. Acum bag gaz de 40 ron zilnic + 50 ron benzina(o data la trei saptamani). Un calcul arata ca pe zi diferenta este de peste 25 ron/zi. Inmultit cu 22 de zile pe luna vine peste 500 ron/luna, s-a amortizat in mai putin de 6 luni instalatia. Am facut 50000 pe gpl. Masina o sa o tin pana o sa cada motorul, apoi o sa iau alta si tot pe GPL o trec. Da, am avut si cateva probleme pe gaz, minore, insa sunt deranjante( timp pierdut prin service).
Comment
-
@alinushus: La tine este vorba despre un caz particular, pe care totuşi nu poţi să-l generalizezi. Un lucru însă este cert, un astfel de calcul simplu trebuie să şi-l facă fiecare înainte de a recurge la soluţia numită GPL.
Oricum, economia în cazul tău este mai mult decât evidentă!
Comment
-
Originally posted by 827sam View PostCa sa dai 900 lei pe luna numai pe transport trebuie sa merite foarte tare jobul tau.
Originally posted by Ampt View Post@alinushus: La tine este vorba despre un caz particular, pe care totuşi nu poţi să-l generalizezi. Un lucru însă este cert, un astfel de calcul simplu trebuie să şi-l facă fiecare înainte de a recurge la soluţia numită GPL.
Oricum, economia în cazul tău este mai mult decât evidentă!
Comment
-
poi da eugen ....eu momentan nu o vad ca pe o investie si fac cam 9000 km pe an doar pe benzina si ma fatai mult in oras si odata la 2 saptamani ma duc la tara 60 km si cateva drumuri prin apropiere in weekend si nu vad de ce as da 24 mil +2 mil omologare si inca 1 mil pe an la revizii ....drumurile mele is relativ scurte 3 km pana la servici dus si alti km 3 intors zi de zi plus altele ...asa ca nici nu exagerez dar la mine nu ii vad rostul
si nici nu exagerez ....eu zic omului in fata ...nu vand gogosi cum fac altiii....lasa omul sa isi faca o idee inainte de toate desi se stie ca reclama e sufletul comertului .....toate cele bune :P
Pe acest forum cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie.
Comment
-
Pentru drumuri de 3 km nu-ti pui GPL ca motorul va functiona pe benzina pana ajungi la destinatie.
Dar nici sa-i faci pe jos, cu copilul spre gradinita/scoala.
Colegii astia de nu aveti copii, mergeti macar voi pe jos 3 km iarna, zi de zi, apoi dati sfaturi inteligente. Omului ii place benzina si cu asta basta.
Si eu prefer benzina in fata dieselului si GPL-ului.Last edited by mr.K; 23 December 2014, 22:22.
Comment
-
Niciodata nu am fost fan diesel, in facultate am avut o multime de colegi cu probleme la masinile lor diesel si asta datorita faptului ca erau de la 10 ani in jos vechime, poate daca as fi avut bani de una NOUA diesel mi-as fi luat, dar asa tinand cont ca o rulez 80 la suta in orash, benzinarul e sfant!
Asta e realitatea si de acest fapt vreau sa le explic si celorlalti ca nu gpl-ul este mereu o varianta buna, vara este okey dar iarna adica dupa jumatea lui 15 noiembrie si pana pe 15 aprilie cand temperaturile scad sub 10 grade se mai modifica putin treburile, daca as face de exemplu 12 km dus la servici si 12 km intors zi de zi ....mai econom ar fi Autobuzul
Fiecare isi alege motorizarea in functie de nevoile lui personale !Last edited by Tinuletz; 24 December 2014, 01:08.
Comment
Comment