Mai merita sa montam GPL ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probabil ca ai dreptate...
    In uk sunt numai 2 masini de vanzare ca asta (cel putin pe at)


    Si probabil "cocalarul" a platit numai pentru numarul ala de imatriculare cateva mii de lire insa asta este mentalitaea are bani de masina si nu are de benzina, fiecare ban salvat este un ban castigat, vezi tu nu toti suntem asa de avuti ca si tine.
    Last edited by i860; 30 December 2014, 22:37.

    Comment


    • 4 salarii de englez adevarat, super scumpa masina, ce sa zic...
      Si la noi sunt doar cateva Trabant de vanzare, asta ce demostreaza, ca-s supermasini? Macar la alea puneai direct diluant amestecat cu benzina si ulei, nu te incurcai cu GPL-ul.

      Comment


      • Adevărul e ca dacă nici Cezar nu are bani de benzina, asta doar pentru ca ii bubuie butelia atunci pe cine sa mai dam exemplu?
        Omu' are bani dar și-a pus GPL. Dacă e sa mori, mori și pe strada călcat de o mașină pe GPL.
        Hai sa fim serioși.
        sigpic

        Comment


        • Economia e si pentru cei cu bani. Motorizarea pe care are el GPL implica o economie substantiala, fata de benzina. Iar restul sunt masinni de firma, la care rulajul e mare. Deci, clar GPL renteaza.
          Last edited by mr.K; 30 December 2014, 22:45.

          Comment


          • Originally posted by Ampt View Post
            Şi atunci de ce le este interzis accesul în parcările subterane maşinilor echipate cu GPL ?



            Sunt interzise din cauza acumularilor de gaze, pentru ca lor le-ar putea porni automat sistemul de incediu cu apa sau doi la mana vine nea "Caisa" si isi aprinde tigarea in timp ce impinge caruciorul la masina si face buuummm pe acolo. NU are nici cea mai mica treaba cu butelia, ca aia oricum nu explodeaza nici daca dai cu ciocanul in ea, sau chiar sa o pui in foc.


            GPL-el e rentabil pt cei ce fac minim 15 000 km/an sau diverse servici de curierat, taxi, pizza, scoala soferi care pornesc odata masina si "uita sa o mai opreasca" sau pt masini cu o cilindree de la 1.8 in sus care se stie ca sunt "gurmande"

            Comment


            • ....daca e sa mori, mori si asifixiat cu o jumara in gat, nu trebuie neaparat o explozie ca in "die hard" , la loganul de 1.4 am apreciat o economie de 40 % fata de benzina, cand era benzina undeva la 6 lei , o revizie de Landi e undeva la 150 lei cu cele 2 filtre , adica ceva de genul ca 1 luna pe an sau 1 luna la un an si jumatate ma dau doar pe benzina. Deci clar sunt pro GPL. Am uitat demult cum e sa pui tot la 2-3 zile benzina de 50 lei , bag GPL de 100 lei si 2-3 saptamani am transportul asigurat.
              Pain brings out the truth in us all...
              ...how much truth can you stand?

              Comment


              • Originally posted by mr.K View Post
                Economia e si pentru cei cu bani. Motorizarea pe care are el GPL implica o economie substantiala, fata de benzina. Iar restul sunt masinni de firma, la care rulajul e mare. Deci, clar GPL renteaza.
                Tadam... Pana sa vedem daca bubuie, mai construim ceva si construim mai bine ajutendu-ne de economiile mici de ici colo.
                Pt masinile de familie pe care vrei sa le,ai 3-4 ani si faci cu ele 30.000 in totsl, e o tsmpenie sa pui.
                Daca ai rulaj mare (100.000), gpl renteaza.

                Din ce ammvazut eu, economia este de 30-35%. Cu cat consuma mai mult, cu atat mai bine.

                Comment


                • In parcarile subterane facute serios, cu ventilatie si detectoare, ai voie...
                  E vorba de siguranta 100%... Pina la urma buteliile de aragaz de ce nu sant interzise?
                  Au explodat mai multe decat masini cu gpl...
                  Da-mi 2 exemple din ultimii 5-6-7ani de masini cu gplu' care au facut poc...
                  Mai sus cineva a scris bine...impactul ar trebui sa fie prea mare sa pocnenasca ceva si sa faca fassss...deja esti mort de citeva secunde...
                  Cat despre rentabilitate...fiecare isi face calculul...amortizare, perioada etc...
                  Last edited by moog; 31 December 2014, 05:44.
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • Originally posted by EUGEN2008 View Post
                    Am uitat demult cum e sa pui tot la 2-3 zile benzina de 50 lei , bag GPL de 100 lei si 2-3 saptamani am transportul asigurat.
                    Până la urmă acesta este detaliul pentru care se montează instalaţia de GPL pe maşină.

                    Comment


                    • Explicatie

                      Originally posted by Ampt View Post
                      Şi atunci de ce le este interzis accesul în parcările subterane maşinilor echipate cu GPL ?
                      Din acelasi motiv pentru care de exemplu CNADNR a blocat accesul in centura dinspre Pantelimon catre Cernica in loc sa faca un giratoriu amarat.
                      Adica din lene si nepasare si ca sa nu mai cheltuiasca. E mereu mai usor sa pui o interdictie decat sa pui mana si sa rezolvi o problema.
                      Normele PSI impun anumite dotari suplimentare pentru parcarile in spatii inchise unde este posibil sa scape gaz. Iar marii patroni de mall prefera sa puna un panou de interzis la intrare si s-au spalat pe maini in caz de probleme.

                      Originally posted by mr.K View Post
                      Pentru ca sunt foarte sigure. Pana la proba contrarie.
                      Uneori mi se pare ca in fata unui asemenea tip de retorica e inutil sa stai sa oferi argumente. Folclorul asta tinde sa arunce in derizoriu detalii tehnice ca aia 10 mm de otel ai peretelui buteliei sau supapele care se deblocheaza doar la comanda electrica...
                      Last edited by Kavarnap; 31 December 2014, 12:03.

                      Comment


                      • Zicea unul pe aici ca gpl-ul e pentru saraci.....pai de aia sunt unii saraci....Si vice-versa...de ce sunt unii bogati? Pentru ca fac economii din orice...

                        Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

                        Comment


                        • . Folclorul asta tinde sa arunce in derizoriu detalii tehnice ca aia 10 mm de otel ai peretelui buteliei sau supapele care se deblocheaza doar la comanda electrica
                          1 cm grosime? Confunzi cu blindajul de la transportoare militare.

                          3.5 mm are tabla de la butelie in grosime.
                          Last edited by mr.K; 4 January 2015, 11:36.

                          Comment


                          • Originally posted by Tinuletz View Post

                            GPL-el e rentabil pt cei ce fac minim 15 000 km/an sau diverse servici de curierat, taxi, pizza, scoala soferi care pornesc odata masina si "uita sa o mai opreasca" sau pt masini cu o cilindree de la 1.8 in sus care se stie ca sunt "gurmande"
                            Stii care e culmea? Ca eu inainte sa pun GPL faceam in jur de 12,000 km pe an..Acum cu GPL am ajuns sa sar de 20,000
                            Banii overall pe care ii dau pe combustibil sunt tot cam aia..numai ca acum daca maine imi propun sa ma dau cu schiurile la Poiana Bv...ma urc in masina si trag o fuga..
                            Daca de Rusalii mi se nazare sa fac baie in Marea Egee... in 7 ore sunt la Ferry spre Thassos.
                            Deci economia e oarecum relativa
                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • Grosime perete rezervor GPL

                              mr. K, eu ramasesem cu ideea asta de grosime a peretelui de la rezervorul de gaz din doua locuri:
                              - la montaj, cind mi s-a parut foarte greu rezervorul pe care mi l-au montat (55l);
                              - la RAR, cind am discutat cu inginerul responsabil cu omologarea, care mi-a zis ca are aproximativ 10 mm grosime.
                              M-am uitat in fuga pe net si este posibil sa ai dreptate, iar cel de la RAR sa fi exagerat. Zic este posibil pentru ca nu am gasit acum datele de la rezervorul meu.

                              Comment


                              • Am dat translate cu google nu am mai avut rabdare sa traduc:

                                1. integritatea structurală statică a rezervorului (atunci când vehiculul nu este în mișcare)

                                Designerul a unui vehicul nou este sub presiune constantă pentru a păstra toate - până greutate la minim (și, prin urmare, îmbunătățirea rezistenta combustibil). Greutatea unui rezervor de combustibil (în termeni generali, în legătură directă cu grosimea materialului din care este confecționat) trebuie să fie cât mai scăzut posibil. Prin urmare, Rezervoarele de carburant sunt realizate din cel mai subtire materialele pe care le pot fi, în timp ce ele trebuie să rămână structural de sunet (păstrează forma lor), atunci când acestea sunt pline de combustibil lichid relativ greu.

                                De exemplu, un 20 galoane (90 litri) rezervor de benzină trebuie să fie capabil să suporte 142.56 kg * Greutatea conținutului său și încă mai păstrează forma. (De altfel, Diesel este mai greu încă.) Punctul cel mai interesant este faptul că rezervorul este proiectat numai pentru a face acest lucru atunci când este montat pana la (sau în) vehiculul prin șuruburi și / sau curele folosind punctele de montare proiectate și alte fixare.

                                * 90 litri x 0.72 Kg = 64.8 Kgs sau 142.56 lbs

                                Aceasta nu înseamnă că un rezervor nemontat va fi capabil să rămână în formă. Într-adevăr, multe rezervoare pline de combustibil sunt incapabile de a rămâne structural rigid dacă îndepărtat de la suporturile lor, chiar dacă acestea nu sunt în mișcare. Orice flexare a metalului rezervorului este realizat din pot provoca în cele din urmă pentru a fractura, ca urmare a oboselii. (Pentru completitudine, trebuie spus că rezervoarele din plastic sunt mult mai bine la a face fata această problemă.)

                                În termeni reali, apoi, cele mai multe tancuri de benzină și diesel sunt doar doar suficient de puternic să conțină carburant atunci când rigiditate este "împrumutat" de la structura principală a vehiculului.


                                2. integritatea structurală dinamică a rezervorului (atunci când vehiculul este în mișcare)

                                Rezervorul trebuie să fie suficient pentru a conține o încărcătură completă de combustibil lichid puternic atunci când vehiculul (a) se oprește brusc și inerție și de impuls face combustibilul continua în direcția inițială de deplasare (a pune presiune pe pereții rezervorului de lovindu-le) și (b ) în cazul unui impact din exterior strivire (ca în coliziune a vehiculului cu un alt obiect) care se pot deforma rezervor. Rezervorul trebuie să reziste acest deformare sau absorbi energia de "crumpling" ca se poate împărți sau rupere (mai ales la cusături) la fel ca un balon plin cu apă.

                                Ok, deci asta e parte a proiectului de benzină și Diesel tancuri.


                                Ce a rezervorului GPL?


                                O cisternă GPL este de natură cu totul diferită de un rezervor de benzină sau motorină, deoarece deține combustibil lichid la presiune. Aceasta înseamnă că trebuie să fie confecționate din materiale cu mult mai gros, și astfel este mult mai puternică decât un rezervor de benzină sau motorină. Un rezervor de GPL este proiectat să dețină combustibil la o presiune de aproximativ 7,5 bar (105 Lbs per mp. Inch sau psi), dar înainte de a fi aprobat pentru drum să-l utilizați trebuie să fie testat la o presiune internă de 48 bar (672 psi). (Toate rezervoarele GPL sunt testate în acest fel, în timp ce tancurile de benzină sunt testate mult mai ușor.)

                                O cisternă GPL este, prin urmare, de multe ori mai puternic decat o benzină sau motorină rezervor medie și este mult mai capabil să reziste la abaterile de presiune din interiorul sine (să zicem din cauza extinderii conținutului său ca urmare a unei creșteri a temperaturii) sau de impact din exterior (de exemplu, dacă vehicul este într-o coliziune).

                                Ca urmare a faptul că, rezervorul de GPL NU se bazează pe suporturile lor să-și păstreze integritatea structurală - Se va păstra forma oriunde, și face acest lucru în orice poziție.

                                Pentru a pus-o clar (și NU incercati asta acasa!) În cazul în care un rezervor GPL plin și un rezervor de carburant plin s-au diminuat de la o înălțime egală, este posibil ca rezervorul de benzină ar izbucni pe impactul cu solul. Rezervorul GPL, probabil, ar sări doar, poate deveni afectat, dar nu de presă conținutul său.

                                Deci, ne-am ocupat de siguranța structurală (integritate) a rezervorului GPL.

                                Ce zici de restul sistemului?

                                Ce se întâmplă dacă conductele de combustibil sunt separate într-un accident?

                                În sistemele de combustibil Diesel (modele mai ales mai târziu si masini cu injecție de combustibil) Benzina sau alimentarea cu combustibil se taie cazul în care vehiculul suferă un impact. Acest lucru se realizează prin montarea unui comutator inerție sau similar în circuitul electric al pompei de combustibil. Rețineți că, în multe cazuri, acest sistem nu produce nici o protecție împotriva unei conducte de combustibil rupt sau tăiat în cazul în care impactul nu este suficient de suficient de puternic pentru a activa comutatorul inerție (incapacitatea de a reduce puterea de a pompa de combustibil).

                                Sistemele GPL au protectie impotriva ambele evenimente. Alimentarea cu combustibil este conectat la comutatorul de inerție existente și a închis - off valve furnizate pe la ieșirea din rezervoare a opri orice scurgere de combustibil ar trebui să orice (sau toate) a conductelor fi separate. Într-adevăr, dacă ambele conducta de combustibil de la umplutura la rezervorul de GPL și conducta de combustibil de la rezervorul de la compartimentul motor sunt tăiate, acest lucru va duce la încă nu orice eliberare de combustibil. (Este posibil pentru a anula conductele care duc la un rezervor de GPL și scoateți-l din vehicul cu eliberare negligable de gaz (din nou, NU incercati asta acasa!) Incearca sa faci asta cu un rezervor de carburant! (Nu, nu! )

                                Ce despre riscurile de incendiu?

                                Un sistem GPL abordează deja riscurile de incendiu cel mai asigurându-se că nu poate scăpa de combustibil, împiedicând-o de la a face orice incendiu impact indus mai severe.

                                Dar există o altă problemă să ia în considerare. Ce se întâmplă dacă vehiculul este arde atât de rău încât rezervorul de combustibil este încălzit de flăcări?

                                Din nou, un Petrol metal sau rezervor de motorina permite o protecție aici, și un rezervor de plastic se va topi de fapt. Numai cantități moderate de încălzire din exterior va duce la o explozie catastrofală, răspândirea arderea combustibilului lichid în jurul scenei. (Lira pentru lira, Petrol lichid are un potențial exploziv apropiată de cea a Dynamite.)

                                Un rezervor de GPL, cu toate acestea, este proiectat pentru a elibera lent conținutul său printr-o supapă de siguranță (la fel ca cele montate la tancurile de compresoare sau de la cazanele de abur de motor). Dacă presiunea în interiorul rezervorului devine mai mare decât un nivel prestabilit, supapa se va "sufla off".Nivelul prestabilit este mult mai mică decât presiunea care ar cauza rezervorul să explodeze. Desigur, aerisirea de gaz va duce, probabil, la un jet de flacără, dar cel puțin un anumit control al direcției sale este produs și o explozie este evitată.


                                concluzie

                                Având în vedere toți factorii de mai sus, un sistem de combustibil GPL este destul de mult mai sigur decât cele mai multe sisteme benzina sau Diesel.

                                Orice risc care se adaugă atunci când un vehicul este convertit pentru a rula pe GPL este semnificativ mai mic decât riscul (e) am deja (ușor) să accepte.

                                Un combustibil dublu (de exemplu, benzina și GPL) vehicul nu poate fi nici o siguranță că păstrează riscul inițial, dar este cu siguranță nu mai puțin sigur decât a fost înainte de transformare a fost efectuată.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google