Mai merita sa montam GPL ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Ampt View Post
    Citeşte aici şi vezi ce i-a deranjat pe saudiţi referitor la exploatarea petrolului de şist, cum este şi ultimul mare zăcământ descoperit în Australia.

    "Totul a avut un sens în momentul în care ministrul saudit al Petrolului, Ali al-Naimi a spus la mijlocul lunii decembrie că prețurile scăzute reprezintă strategia sa de a restabili cota de piață a OPEC. La urma urmei, SUA a fost cândva cel mai mare client OPEC.
    În ultimii ani însă, americanii au devenit aproape independenţi, datorită exploatărilor pe petrol de șist. Dar extragerea acestor zăcăminte necesită o fracturare hidraulică scumpă, deloc profitabilă în cazul în care prețul mediu global al petrolului scade sub 60 dolari pe baril."
    După unele calcule, extragerea petrolului din șisturi bituminoase numai este rentabilă la un preț al barilului sub 35 $. Deci loc ar mai fi de scazut, dar sa nu uitam ca si dolarul s-a apreciat in ultimele 6 luni cu 21 % si parca scaderea totala numai este de 60% cum zic unii analisti.

    Dar cei cu GPL, de ce nu ar plati supra acciza de benzina si motorina echivalenta in pretul gazului. Pana la urma si ei vor merge pe autostrada/autostrazile construite din contributia celor care alimenteaza cu benzina/motorina. Fiecare alimenteaza masina cu ce combustibil doreste, dar toti ar trebui sa contribuie la taxele legate de constructia de drumuri si poduri. Nu uitati, ca datorita supraccizei si accize calculata aiurea de Ponta, este discrepanta asa mare intre preturile.
    Last edited by aris86; 19 January 2015, 15:57. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • "Dar cei cu GPL, de ce nu ar plati supra acciza de benzina si motorina echivalenta in pretul gazului. Pana la urma si ei vor merge pe autostrada/autostrazile construite din contributia celor care alimenteaza cu benzina/motorina. Fiecare alimenteaza masina cu ce combustibil doreste, dar toti ar trebui sa contribuie la taxele legate de constructia de drumuri si poduri. Nu uitati, ca datorita supraccizei si accize calculata aiurea de Ponta, este discrepanta asa mare intre preturile."

      Eu zic ca platesc si cei cu GPL, chiar daca acest tip de carburant nu este accizat, cum sunt benzina si motorina. Si de contribuit, contribuie si ei din plin, prin plata acelei taxe de frum, a rovignetei mai precis, pentru ca nu am auzit ca un autovehicul cu instalatie GPL sa fie scutit de plata rovignetei. Pentru faptul ca ruleaza pe strazile din mediul urban, fiecare autovehicul pus in circulatie, indiferent de carburantul folosit, este impozitat la nivel local, sumele astfel colectate ar trebui sa se regaseasca si in eventualele investitii pe care edilii locali ar trebui sa le faca in infrastructura urbana. As fi de acord, pe de alta parte, sa se reduca taxa de mediu pentru autovehiculele pe GPL, intrucat s-a demonstrat ca acestea sunt mai putin poluante. Si in definitiv cate autostrazi au fost construite din contributia celor care alimenteaza cu benzina/motorina?
      Last edited by niros; 15 February 2015, 10:55.

      Comment


      • Si in UK se zice ca daca ai LPG pe masina platesti mai putin taxa de drum, taxa de drum la masina mea costa £289 de lire pe an asta la 209 g/km co2, insa ca am LPG pe ea a scazut mult cu £3.5 deci platest £285.5 pe an ca sunt GREEN...
        Astea sunt valorile la ultimul itp ( aici se face in fiecare an )
        Attached Files

        Comment


        • La tine pe foaie e trecut MONOxidul de carbon. Nu vad nimic legat de CO2
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • Banuiesc ca daca este 0.00 monoxid de carbon in test este foarte bine. Din cate stiu eu monoxidul de carbon este mult mai toxic ca si dioxidul de carbon, alt motiv ca sa nu platesc asa de mult ca o masina care polueaza.
            Era interesant sa fi vazut si pe benzina ce valori are masina.

            Comment


            • CE RAHAT DE TEST FAC SI ASTIA IN UK.
              turatia "idle speed" unde e ? sonda lambda unde e ? tre sa fie 1 +-0.03
              temperatura uleiului unde e ? oxigenul ? co cor banuiesc ca e acelasi cu co. toate masurate in ralanti si in 2500-3000 ture
              in plus testul de noxe se face si pe gaz si pe benzina.
              co2/km e dat de producator, nu se masoara la itp , mot sau tuv.

              oricum daca iese pe benzina si instalatia e reglata corect iese si pe gaz.
              Last edited by Costi-bc; 16 February 2015, 15:02.
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • Nu cred ca se compara cu itp pe spaga din ro insa na astia sunt de rahat.
                Masina a picat itp pentru ca becurile de semnalizare spate nu mai erau portocali ( asta un motiv, plus ca nu imi tinea frana de mana si am avut urechea unui arc pe fata rupt), cu timpul vopseaua de pe ele s-a cojit... deci da astia sunt naspa aici...
                Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.

                Comment


                • GPL ramane o solutie viabila pentru reducerea costurilor detransport. A fost dezvoltata tehnologia si pentru motoarele cu injectie directa (a aparut si pe piata noastra vezi AGR Autogas) ceea ce inseamna ca exista o preocupare pentru alimentarea cu acest tip de combustibil. In plus o serie de producatori doteaza masinile cu instalatie gpl inca de pe linia de montaj.

                  Comment


                  • mai merita sa montam ? daca amortizam investitia destul de repede si apoi mergem mai ieftin de ce nu ?
                    Last edited by IancuMIC; 17 February 2015, 12:23. Reason: off topic
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • Detin un Logan din 2005, dotat de curand cu o instalatie GPL si consider ca da, merita din plin montajul unei astfel de instalatii pe masina. Banzina vad ca urca din nou, ca pret, deocamdata, GPL-ul ramane constant. Singurul regret este ca nu am facut-o mai demult, dar niciodata nu e prea tarziu.

                      Comment


                      • Preturile la benzina si motorina incep sa creasca iar, asa ca eu cred ca amortizarea instalatiilor GPL se va face mai repede. In plus numarul instalatiilor GPL montate este in continua crestere fapt ce conduce la o scadere a pretului acestora si a manoperei percepute.

                        Comment


                        • In orasul vecin, Galati, pretul la GPL a scazut la 2,69 lei, un motiv de incurajare pentru GPL-isti, si pentru mine care am drum aproape zilnic pe-acolo, insa gunoaiele astea din Braila tin la 2,99 ala de m-am acrit, imi vine sa le lipesc niste stickere sa se trezeasca la realitate.

                          Comment


                          • In Braila asa sunt cam toate benzinariile , statiile gpl cu greu lasa din pret.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Pai la ce sa mai scada, ca dupa aia trebuie sa creasca iarasi la 2.99, conform trendului crescator la preturile carburantilor.

                              Comment


                              • A inceput sa scada pretul la GPL si cand se va trece la GPL ul de vara va mai scadea ceva...deci se cam revine pa proportia GPL: benzina= 1/2
                                Saab 9-5 Aero

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google