Mai merita sa montam GPL ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    idee este una si buna GPL DISTRUGE INJECTOARELE!!!!!!

    Comment


    • #77
      care injectoare le distruge? alea de benzina ?alea cad la 200.000 daca mergi numai pe gpl si chiar daca e sa cada sunt 600 ron toate 4 sau dezmembrari si le iei la juma......asta sa fie problema?nu cred ca a e asa mare.eu cred ca ar trebui sa te gandesti la injectoarele tale si in al doilea rand titlul topicului este"se merita pe gpl?.bafta
      Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

      Comment


      • #78
        cum sa distruga gpl-ul injectoarele de benzina? din cand in cand mai mergi si pe benzina si iaca nu se distrug. dar multi, de zgarciti ce sunt, daca ar putea, ar merge pe aer. si gpl-ul li se pare scump...vreti masina care sa mearga 2 foi in 4 secunde, sa stati 8 in ea, sa aibe confort de bentley, tinuta de drum de ferrari f60 si consum de tico, la 5000 de euro de noua.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #79
          Originally posted by Malay View Post
          idee este una si buna GPL DISTRUGE INJECTOARELE!!!!!!
          Imi pare rau pentru dci-ul tau...
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #80
            In legatura cu afirmatiile ca pica una sau alta la motor de la GPL.

            Dilema asta am avut-o si eu, dar am un exemplu concret in familie. Am o ruda cu Logan 1.4 MPI cu GPL care face taximetrie in Brasov si momentan are 200 000 de KM pe GPL si nu a avut nici o problema la motor.

            Pentru mine ca utilizator normal, 200 000 de KM inseamna 10 ani de utilizare asa ca nu ma intereseaza ce s-ar mai putea intampla dupa. De-ar tine celelalte componente ale masinii atat
            Logan GPL 1.4

            Comment


            • #81
              pai care injectoare sa distruga? ca cele de benzina nici macar nu sunt folosite, instalatia GPL are injectoarele sale.
              eu am Tomaseto stag 200 de aprox 10 000 de km, consumul a mai crescut iarna si e undeva la 11%, dar si benzina aveam 8% in aceleasi conditii deci asta inseamna o economie de cel putin 10 lei la suta de km inseamna ca in 10000 mi-am amortizat 10 mil de lei din instalatie (o am montata de 4 luni) adik eu fac 30000 pe an, deci calculati si voi: SE MERITA???

              Comment


              • #82
                Se merita! Ce mai atita incoace incolo, luati loganul de 1.2 16v montati o instalatie gpl si aveti masina ideala. Cum zicea Seba mai sus, prinde 200 sta lipita de sosea, mergeti aproape pe gratis, si pe undeva pe la 400.000 km va recuperati si banii pe care i-ati dat pe masina numai din diferenta de pret a combustibililor.
                PS Sa luati instalatie cu butelie toroidala sa nu pierdeti nici loc in portbagaj, si cauciucuri "run-flat" sa uitati su de roata de rezerva.

                Comment


                • #83
                  hei, hei, hei...mai usor... pana si eu mi-as lua 1.2 pe gpl ca masina de oras.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #84
                    Parca loganu era masina de familie nu de oras. Pt oras iţi iei smart, lupo, ceva de genu. Cind ne mai intalnim ma risc si iti dau loganu sa vezi cum mere pe gpl. Un sfat pt cei care vor logan cu gpl, luati motoru de 1,6 sau si mai bun e 1.6 16v, 1,4 e tare puturos mai ales afara din oras.

                    Comment


                    • #85
                      ...Eu personal nu am auzit masini care au fost distruse de gpl
                      Unei masini daca ii fac revizia la timp schimbi ulei.......si ii schimbi filtrele de gaz si ce mai are pe acolo o sa mearga peste 200 de mii fara probleme...dar daca te doare in cot de masina si ii bagi doar gaz........ii dai gazzzz non stop...si nu o mai dai putin pe benzina...atuncea sar putea sa apara probleme....
                      Acum sunt pareri pro si contra...gaz ....acuma fiecare face ce vrea...multi vb despre gaz doar din auzite...numai ce-i care au avut masini pe gaz pot sa isi dea cu parerea....ca asa din auzite....se aud multe...da putine sau intamplat cu adevarat...)

                      Comment


                      • #86
                        Am condus Loganul unui prieten, 1,4 litri, benzină, care i-a montat instalaţie GPL italiană, marca BRC (cred), cu 4 injectoare şi computer separat, precum şi butelie de 45 litri, montată în portbagaj. L-a costat fix 2.000 lei. Ca impresie personală: nici o diferenţă faţă de benzină, ba mai mult (poate fi ceva subiectiv), mi s-a părut că motorul era mai vioi şi mai elastic pe GPL. În ceea ce priveşte consumul, prietenul meu mi-a spus doar atât: înainte de montarea instalaţiei GPL, alimenta benzină de 50 lei, la 3 zile, iar acum alimentează GPL de 70 lei, o dată pe săptămână. Este foarte mulţumit, iar eu, regret că nu am motor pe benzină, pentru că mi-aş fi montat şi eu instalaţie GPL. Încă ceva: este diferenţă ca de la cer la pământ între vechile instalaţii cu plămân şi cele actuale cu injectoare şi computer.

                        Comment


                        • #87
                          Eu unu am cam uitat ?????? Dupa cati km rulati pe gpl trebuie sa mai mergi si pe benzina????? Eu unul vreau sa zic merg pe gpl pana mi se termina iar dupa merg pe benzina 20-30km iar dupa reiau procesul. Cum e mai corect???

                          Comment


                          • #88
                            Vis a vis de faptul daca se merita sau nu GPL.. eu unul zic ca se merita.
                            Am montat in luna august 2009 o instalatie Tomasseto (pret fix 2000 Ron asta incluzind si manopera de montaj)si am facut pana azi circa 23000 km.
                            Motorul este de 1.4 iar sunetul lui nu este diferit fata de acum aproximativ 6 luni cand am trecut de la benzina la gaz.
                            Consumul pot spune ca este aproximativ acelasi.......adica cu un plin de gaz in Bucresti(41-42 litri) merg cam 380-400 km.La montarea instalatiei si implicit reglarea ei l-am rugat pe tipul de la service sa nu "ai creasca puterea printr-un consum sporit de gaz".
                            Vreau sa va spun ca nu simt nici macar o diferenta de putere intre gaz si benzina.

                            Economia este fantastica...............!!!

                            Comment


                            • #89
                              fara doar si poate ca se merita.La un pret al benzinei de minim 4.2 lei/litru iar al gpl de maxim 2.2 lei/litru nu are cum sa nu se merite.Pretul instalatiei il consider o investitie

                              Comment


                              • #90
                                irinell24: E bine cum faci tu ...dupa ce termini gpl din butelie sa mergi 20 30 km pe benzina...am auzit ca ia 3000 de km trebuie sa o mai bagi si pe benzina...dar e bine asa cum faci tu..! singura chestie ...e sa o pornesti pe benzina...si dupa ce se incalzeste motoru sa fie trecuta pe gpl !bafta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google