Mai merita sa montam GPL ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da corect am inmultit cu pretul in lei si am scris euro

    Comment


    • Originally posted by vali02br View Post
      @phantom
      intamplator am fost si eu in turcia in iarna asta si mi'a sarit postul tau in ochi
      1400 km cu 8% benzina cat mi'a luat mie(bine eu am mers 1700km dar nu conteaza) inseamna 14x8= 112 euro benzina(aprox) ce calcule faci prietene de ai ajuns la 400?
      Vali am zis ca am pus deoparte 400 de euro nu ca am cheltuit...ti-am spus mie pana in kusadasi mi-a luat un plin de gaz + jumate adik 75 L aproape + cam 15 L benzina si cat iti da? 100 euro doar dus maxim acum ce sa zic nu mi-am scris pe ceva cat gaz am bagat dar undeva pe acolo ca iti dai seama ca am alimentat la o gramada de pompe si in + de asta tu ai si motor de 1,4 L e diferenta sa stii ;) la tine consuma putin mai mult decat la 1,6 L.In fine ideea este ca am iesit mai ieftin.
      Last edited by phantom; 26 January 2010, 12:00.

      Comment


      • phantom:Am rezolvat asa zisa problema...
        Am Avut putin antigel in istalatie....si eu zmeu ce sunt....am zis lasa ca merge masina nu ingheata....
        Si ma trezesc intr-o dimineatza....pe la 7:00 ii dau o cheie...pornesc masina pe benzina....nu am absolut nici o problema....dupa vro 20 min dau sa plec cu masina....nu fac decat vrun km....si se ridica temperatura la apa....zic.. ce draq are ca e asa frig....si se ridica...la 100 incepe sa fiarba...
        imi inghetase toate furtunele...nu bocna....ca mai aveam antigel in instalatie....dar inghetase...
        Am dat jos capacul de la borcan jos...ca sa poata sa refuleze apa de pe istalatie.....si mi-a aruncat toata apa de pe instalatie afara.....dupa ce sa racit motoru a cur toata apa....am golit toata istalatia...am bagat 3 l de antigel cu apa distilata....si i-am dat drumu .....
        Revenind la problema..cu gazul...daca mi-a ingetat ...apa ...furtunul de apa care duce la plamunul de gaz...nu mai baga apa calda in plaman ca sa mearga gazul cum trebuie ...el era inghetat...
        Acum nu mai am probleme.....am avut mare noroc ca nu a explodat vrun furtun...sau mai rau sa imi crape blocu motor...bafta!NU FACETI CA MINE!!

        Comment


        • Da asa este iti raceste si instalatie de gaz dar e super ca ai rezolvat problema sa ai mare grija pe viitor.Si inca un sfat pt. soferi nu sunt mare specialist si nu ma dau mare asa am auzit si eu antigelul este foarte bun si vara deoarece face pompa de apa sa mearga mai bine asa ca nu este bine sa dati antigelul jos vara si sa bagati apa.
          Last edited by Seba; 9 February 2010, 10:07.

          Comment


          • Referitor la postul de sus... se pare ca masinile noastre merg la un 80 si ceva de grade, dupa 85 parca porneste si ventilatorul de racire...deci in caz de forta majora, vara cred ca sarim de 90 grade...aproape ajungem la fierbere....treaba cu antigelul, am citit undeva nu retin ,poate chiar in cartea masinii, solutia ar avea punctul de fierbere la 140 siceva de grade, deci de aceea nu e recomandat sa mergem cu apa ca la vechea dacie. de exemplu la masina soramii un Peugeot 206 cand am venit cu ea de la dealer m-am speriat cand am vazut acul la 90 grade ....am crezut ca fierb motorul, apoi am citit si am aflat ca aceea e temperatura ei normala de lucru. Deci aveti grija la antigel ..nu doar iarna...
            AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

            Comment


            • phantom : ai dreptate cu antigelul si vara....e foarte bun si vara...doar la daciile vechi cum e a mea...se pune apa ....vara...dar la astea noi nu se mai pune apa....de la apa simpla am mai auzit ca se depune pe furtune nu stiu ce .....bafta

              Comment


              • si mai ales cand ai pe GPL verifica nivelul antigelului ca sunt pierderi
                1.6 MPi Icy White

                Comment


                • ingerulol: dc sunt pierderi ???ca am observat si eu ca ....se duce din antigel...dar ff putin si nu curge pe nicaieri.....am verificat....

                  Comment


                  • Mai verifica odata - lasa o urma ca un fel de sare alb - galbuie pe unde pierde . Tubulatura proasta - dar daca mergi la service te rezolva baietii in vreo luna dupa ce te duci ca sa-ti inlocuiasca cu o piesa de calitate (ca la masinile pe GPL pentru export) facuta de LANDI Renzo nu de platforma industriala Dacia Mioveni . (eu cred ca ai nostrii folosesc secera si ciocanu in loc de matrite pentru piese)
                    1.6 MPi Icy White

                    Comment


                    • asa cam asa este.....ca la noi fac lucruri de mantuiala....bine la mine e vorba ...de o dacie 1310... poate in vara reusesc sa imi iau golan ca al tau 1.6

                      Comment


                      • se merita, e super!
                        lipsa text

                        Comment


                        • Ma bate tare si pe mine gandul sa imi montez GPL.
                          Ii rog pe cei din Bucuresti, sa imi recomande si mie una sau mai multe firme care sa faca treaba ca la carte.
                          Multumesc.
                          I don't ride low, I fly high...

                          Comment


                          • de recomandat ...eu nu stiu ...ce frima ....dar in orice caz ...recomand gpl am gpl pe o dacie 1310 de 7 ani...nu am avut probleme....am facut 150 de mii pe gaz

                            Comment


                            • eu ii recomand pe cei de la agrom (str. toporasi)

                              Comment


                              • Originally posted by bye View Post
                                eu ii recomand pe cei de la agrom (str. toporasi)

                                si eu ii recomand
                                Dacia Logan 1.4 MPI Laureate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google