Pai in cartea pentru GPL scrie 36 de luni gratia s-a dus lunea trecuta. Da am 12000 km a fost nebunia mea merg ECO :P nu trebuie neaparat sa faci 10000km pe an, tine si de "pasaricile" omului. Am dat mail sa vad ce se intampla incercarea moarte n-are, daca nu am vorbit la un service GPL sa ma duc sa vad ce are ( plamanul 150 RON, reductorul 350 RON).
Citi Km Aveti Pe Gpl,si Ce Probleme?
Collapse
X
-
Originally posted by vallio View PostPai in cartea pentru GPL scrie 36 de luni gratia s-a dus lunea trecuta. Da am 12000 km a fost nebunia mea merg ECO :P nu trebuie neaparat sa faci 10000km pe an, tine si de "pasaricile" omului. Am dat mail sa vad ce se intampla incercarea moarte n-are, daca nu am vorbit la un service GPL sa ma duc sa vad ce are ( plamanul 150 RON, reductorul 350 RON).
Am si eu gpl,montat aftermarket si am cu ea[de anu trecut din iunie] aproape 15.000km.
Nu am avut nici un fel de probleme,gen scurgeri antigel,sau altele.
Cand am fost la revizie m-au chemat la 20000km.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
M-au sunat azi de la Vocea clientului sa ma duc sa fac o constatare, inca nu am gasit service care sa aibe tehnician pentru GPL,service-ul la care ma duceam (Auto Marcus Bucuresti) are omul care se ocupa de GPL in vacanta. Maine voi vorbi cu cei de la vocea clinetului sa gasim un service autorizat aproape de mine la care sa ma duc sa fac constatarea.
Comment
-
de curand am bagat si eu gpl pe golanu meu de 1,4mpi cu 75mii km numai pe benzen si de 2000 de km am bagat instalatie de gaz tomaseto stag300! dar de vreo 3 zile dim la pornire imi face probleme nu vrea din prima cheie ci din a 3-4-5 !cine stie sa ma ajute si pe mine din ce cauza? ps bujiile nu le-am schimbat deloc in 77mii doar acum o zi le-am curatat cu peria de sarma! ele sunt in stare de funcionare nu se vad uzate
Comment
-
In general problemele de pornire provin de la reglajul instalatiei gpl , dar pot fi si alte cauze in cazul tau gen bujii , senzor turatie care trebuie curatat . Poate ai uitat sa mai si alimentezi cu benzina proaspata .
Cum ti se pare ca trage masina fata de benzina ? si un consum . Din ce am inteles daca reglajul gpl-ului e facut corect , consumul indicat de bord inainte la mers pe benzina ar trebui sa fie acelasi ( +0.1 ) cu cel indicat acum .
Comment
-
unde e situat senzoru de turatie? benzina am in ea cate 20l nu mai mult! am mai dat si morti la 150km/h sa mai curete injectoarele pe benzina ca am zis ca poate din aia e!poi si daca era din instalatia de gpl de ce nu a facut de prima data figuri?
nus sunt cam dubios:d daca amorsez pompa de 4-5 ori porneste mai repede dim! la cald o ia la sfert fura cheia din mana! motoru mere frumos si pe gaz si pe benzina!daca ar fi de la bujii sau senzor ar trebuii sa faca figuri mersu motorului
de tras trage ca si pe benzina adica bn ! daca ar fi de la cwe zici tu nu ar porni si la cald repede! da dim la prima pornire face figuri in rest merge ceas
Comment
-
Salut,
Nu e de la sensor, e de la reglajul GPL, cazurile sunt multe. Rezolvarea este un reglaj bun pe GPL. Chiar daca pare banal.
Comment
-
hai ca am ajuns iar pe aci. am gasit undeva explicata mai pe intelesul meu referitoare la probleme de pornire :
"Reglajul in bucla inchisa cu sonda se face prin intermediul ECU citind timpii de injectie...singura chestie care nu se ia in calcul si aici intervin de multe ori problemele este STFT si LTFT ...incepe sa mearga prost pe benzina...din cauza amestecului prea sarac sau prea bogat dat de self adapt. ECU GPL preia acesti timpi fara sa se mai streseze in calcule
Singura problema este ca ECU masina mai face o chestie : Self-adaptation-ul in pe perioada scurta si lunga... acest lucru nu este "citit" si luat in consideratie de ECU GPL decit daca este cuplat la ECU masina prin OBD...
De asta multe masini apar inapoi la montatori cu ECU aprins...instalatia GPL a fost reglata cu amestec prea bogat (nu mult, e de ajuns 10-15%), ECU masina a "observat" in timp acest lucru si a dat "corectie". Pe GPL masina merge ~ bine dar la mersul pe benzina o ia in balarii cu amestec saracit de ECU masina care a fost "inselat" de instalatia GPL.
Ca simptome e pornirea pe benzina greoaie la cu motorul rece, bilbiieli cel putin 1-2min...acest fenomen se accentueaza cind temperatura ext scade sub 5-10 grade.
De aici apare recomandarea empirica sa mergi pe benzina inainte de oprire seara, pt ca cei 2 parametri STFT si LTFT sa se duca spre valoarea normala circulatiei pe benzina..."
din cate am inteles din posturile tale, STFT si LTFT se pot regla din interfata GPL? daca nu am zis bine, te rog sa ma corectezi. daca ma duc la un instalator de gpl, cred ca se uita la mine ca la ozn-uri, sau intelege ce zic?
Comment
-
Mcornel adica trebe sa ma duc sa resofteze din nou ecu gpl ? Sau cel de benzina? Cat costa?
SPER CA VA MERGE ASA PANA LA REVIZIA DE 10000! DAR MIA MAI ZIS CINEVA CA S-AR PUTEA SA FIE TREABA DIN POMPA DE BENZINA SA NU MAI TINA BENZINA IN PRESIUNE SI ATUNCI PANA TRAGE SI BAGA IN RAMPA DE INJECTOARE SA O BAGE IN CAP
UL PISTOANELOR sa produca explozia:d
Comment
-
buna intrebare, asta incerc sa aflu si eu. cum zice jagoman trebuie refacute setarile la gpl. o sa merg la agrom sau la alta intreprindere d-asta mai cunoscuta. sau pot sa iau o interfata de la jagoman, programul mi l-am instalat, dar mai departe nu stiu ce sa fac pe acolo, mi-e sa nu stric mai rau. de costat nu cred sa coste mai mult de 100 de lei toata afacerea.
acum m-am uitat si eu pe manualul programului de calibrare. stft si ltft sunt reglate doar la stag 300 plus care are interfata OBD ce se conecteaza cu ECU benzina. la stag 200 cum am eu trebuie sa faci liniile de benzina si gpl sa fie la fel (ideal), sau cat mai apropiate una de alta
Comment
-
Am fost la constatare la AUTO MARCUS si ca rezultat:
Plamanul sarise de pe pozitie cica din cauza presiuni cu care alimenteaza astia la statiile de GPL, adica peste 7-8 bari.Mi l-a pus pe pozitie si acum merge ok numai scapa gaz si merge bine.Daca tot au dat reductorul jos, baiatul care s-a ocupat de masina a curat si filtrul.
Toate pe moca desi masina iesise din garantie, Vocea clientului si-a facut simtita prezenta, tin sa le multumesc lor si sefului service-ului dl Amza care mi-au rezolvat problema.
PS:M-a costat totul 30 de lei 1 litru de antigel pentru completare.
Comment
-
Originally posted by vallio View PostAm fost la constatare la AUTO MARCUS si ca rezultat:
Plamanul sarise de pe pozitie cica din cauza presiuni cu care alimenteaza astia la statiile de GPL, adica peste 7-8 bari.Mi l-a pus pe pozitie si acum merge ok numai scapa gaz si merge bine.Daca tot au dat reductorul jos, baiatul care s-a ocupat de masina a curat si filtrul.
Toate pe moca desi masina iesise din garantie, Vocea clientului si-a facut simtita prezenta, tin sa le multumesc lor si sefului service-ului dl Amza care mi-au rezolvat problema.
PS:M-a costat totul 30 de lei 1 litru de antigel pentru completare.AG-73-BAR garib1973@yahoo.com
Comment
-
Am piredere de lichid cam de 100-150 ml la 3-4 luni,dar nu se vede pe nicaieri.
Au verificat-o foarte atent la revizia GPL, am mai verificat-o si la un service si nu se vede nimic. Banuiesc ca e o fisura pe undeva si as vrea sa ii pun solutie "2+2 radiator stop".
E posibil sa aiba vreo influenta asupra instalatiei gpl? Pe la plamanul ala cumva?
Instalatie Tomasetto stag 200 in garantie.
Comment
Comment