If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Produs de ultima generatie utilizat pentru eliminarea scurgerilor din sistemul de racire al motorului. Inlatura complet scurgerile, etanseaza pentru o perioada indelungata crapaturile si defectele mici (de pana la 0,9 mm) din intregul sistem de racire. inlatura consecintele montarii in gol sau neetansa a garniturilor pompei sau altor sisteme.
Date tehnice:
Beneficiile utilizarii:
Inlatura necesitatea efectuarii unei reparatii costisitoare.
Este universal in utilizare: motoarele pe benzina, diesel, etc.
Este compatibil cu toate tipurile de lichide de racire.
Nu afecteaza suprafetele componentelor sistemului de racire (garnituri, suprafete de cauciuc, aluminiu, plastic sau otel).
Lubrifiaza garnitura de etansare a pompei.
Protejeaza sistemul de racire contra ruginei si coroziunii.
Nu contine acizi si nu este toxic.
Mod de utilizare:
1.Agitati bine continutul cutiei.
2.Incalziti motorul pana la temperatura de lucru, atentei motorul trebuie sa fie cald dar nu fierbinte.
3.Opriti motorul si turnati Stop Leak in rezervorul radiatorului.
4.Proniti motorul si lasati-l sa funcioneze la relanti 5-10 min cu sistemul de incalzire al salonului pornit.
Doza: 250ml ( 1 cuite) la un volum de 12 l.
Atentie:
Daca motorul este fierbinte lichidul de racire din sistem este sub presiune. Fiti atenti cand deschideti capacul radiatorului sa nu sara lichid fierbinte pe corp.
Pentru prevenirea aparitiei fisurilor in radiator Stop Leak poate fi administrat in momentul schimbarii lichidului de racire.
Numai bine.
eu am pus acum cativa ani buni ceva asemanator la alta masina si m-a lasat si radiatorul mic de incalzire din bord. si eu pierd putin antigel in timp la logan , dar pur si simplu completez cu apa sau cu antigel.
Eu am pus 2+2 Radiator Stop Leak lichid, ceva pe baza de polimeri.
Am pus solutia in vasul de expansiune si am iesit vreo 10km in afara orasului.
Am mers cu AC-ul si am schimbat treptele mai turat, am dat drumul si la caldura.
Sper sa nu se infunde caloriferul sau altceva. N-am decat sa o urmaresc daca mai pierde antigel, in rest Doamne ajuta.
eu am probleme cu pornirea inca din prima zi de cand am pus gpl pe ea (landi renzo) si culmea nimeni nu stie ce are doar opinii.va rog daca mai sunt cei ca mine cu astfel de problema ajutati-ma spunand cum ati remediat problema
eu am aprox 10.000km pe gaz si 170.000km pe benzol ... pe benzina mi se pare acuma cateoadata ca am intreruperi pe la 4000-4500rpm . Oricum sunt multumit de cum trage si pe gpl
gata am gasit rezolvarea la pornirea grea dimineata dar nu este prea comoda dar oricum.inainte de a opri motorul trebuie ca masina sa functioneze minim 10 sec pe benzina.pana acum nici un altfel d3e probleme in afara de pornirea grea dimineata
problema cu pierderi antigel am rezolvat-o strangand personal toate colierele
Last edited by biancamarius5; 19 August 2011, 16:03.
Reason: Automerged Doublepost
merita logan pe gaz la cat este pretul la benzina acum parcurs 8oookm pe gpl fara probleme decat pornire grea dar am rezolvato curatat senzorul de turatie mpss ,scos borna la baterie si siguranta de la gpl si sa rezolvat cu pornirea grea
si eu spun ca merita si chear de nu rezolvam pornirea tot merita.plus ca nu e mare dirferenta de putere pana la 130 km/h de abia de acolo se observa diferenta.eu am lr aftermarket
Salut.
Eu in 16.300km de cand o am pe gpl a mers brici.A facut ceva mofturi cu pornirea,dar aveam benzina de cateva luni in ea.Cum am mai inprospatat putin benzina merge foarte bine.
Pentru revizie m-au chemat la 20.000km.
Mai am putin si trebuie facuta.
Numai bine.
salut,baieti! si eu am o problema cu pornirea de dimineata la rece si in timpul zilei in sensul ca porneste foarte greu,dar la prima cheie.Trebuie sa dau la cheie aproape 10 secunde ca sa pornesca,iar dupa aceea am fluctuatii de relanti.Am schimbat pana acum urmatoarele piese si tot degeaba:bobina inductie,fise,bujii,senzor turatie,pompa benzina,filtre de gaz (fiindca am instalatie gpl).Am curatat injectoarele acum vreo 2-3 luni,am reglat culbutorii de doua ori (prima oara la 0.15-0.25,iar a doua oara 0.10-0.25)corpul clapeta de vreo 100 de ori,am fost la toti mecanicii cu ea,am dus-o si la Agrom la bucuresti sa verifice daca este vreo problema de la gpl,ceva dereglat si nu au gasit nimic.Am pus-o pe tester clip la reprezentanta si nu mi-a dat nici o eroare,de asemenea la gpl nici o eroare.Acum cateva zile am remapat calculatorul de benzina la Dim sport,dar sigur nu este asta cauza pentru ca exact la fel facea si inainte de remapare.Nu stiu ce sa mai fac si ma gandesc ca vine iarna acum si nu o sa mai porneasca probabil deloc sau o sa descarc bateria.
eu am patit ceva asemanator si dupa ce mi-au reglat tachetii mi-au rescris calculatorul de benzina , apoi am mers pe benzina (fara sa dau pe gaz) pana la servisul gpl si acolo au copiat datele din calculatorul de benzina in calculatorul de gpl. banuiesc ca ai facut si asta ...
cati km ai pe gpl cu masina pana sa-ti faca probleme pornirea ?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment