i-am pus gpl la 80000 km (in primavara anului trecut),iar acum am 113700 km.problemele au aparut recent pe la 110000 km.mie astia de la agrom ieri mi-au reglat tachetii dupa care au pornit-o si a mers perfect,au resetat ambele calculatoare,mi-au spus sa merg 7 km pe benzina si 7 pe gpl,am fost cu ea la drum si tot prost a pornit dupa jumatate de ora dupa ce am oprit-o.i-am intrebat daca imi pot face o rescriere a softului de benzina si mi-au spus sa intreb la reprezentanta fiindca ei nu detin licenta la dacia.am sunat la meridian si la cobalcescu si mi s-a spus ca nu se poate rescrie softul din nou,ci doar o resetare a parametrilor,si culmea prostiei,mi-au spus ca pot sa o faca sa mearga pe benzina numai daca ii dau jos instalatia gpl de pe masina,ceea ce mi s-a parut o mare gogomanie.de resetat au putut reseta parametrii cei de la agrom si mi-au dat LTFT-ul (cel care influenteaza pornirea) la zero,urmand ca sa se regleze automat la drum.
Citi Km Aveti Pe Gpl,si Ce Probleme?
Collapse
X
-
am si eu o problema cu gpl-ul.cand pornesc masina si motorul este mai rece la trecerea de pe benzina pe gpl se aud doua tzacanituri simultan (unul la rezervorul de gpl si altul la motor).dupa ce opresc masina si o pornesc iar,la trecerea pe gpl se aude numai un tzacanit in spate la butelie.o fi oare normal sau o fi vreo problema?dimineata imi porneste ok,insa dupa jumatate de ora dupa ce opresc motorul si il pornesc iar porneste la cheie foarte lunga,sau la doua chei foarte lungi.dimineata pornesc ok cam de fiecare data.si mai am o problema cu faptul ca am fluctuatii la relanti dupa pornirea grea.la drum lung intre 2000 si 3000 face ca o dacie de-aia veche cand pleci cu ea neincalzita.
Comment
-
Salut eu am instalatie gpl stag 300 pusa la 1600km in prezent 38000km .
Problema sa bulit pompa de benzina recunosc ca din vina mea mergeam mai tot timpul pe rosu 2-5 l benzina ,dar de ce pixul meu nu se opreste pompa de benzina daca masina merge pe gaz?????????Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic
Comment
-
Pompa de benzina . Cica mai in gluma , mai in serios tipul care mi-a montat instalatia gpl mi-a zis razand sa ma pregatesc de pompa de benzina dupa 100.000km , cam asta ar fi durata medie de utilizare pe gpl . Nasol . Presupun ca nu s-ar defecta asa repede daca ar declansa cumva pompa de benzina la functionarea pe gpl .
PS : Observ din ce in ce mai clar diferenta in functionarea motorului pe gpl la cald si rece . Dupa ce abia trece pe gpl schimbarea treptelor imi cere sa o fac mai sus in turatie , altfel cauta sa dea in nas , simt socuri . Senzatia e ca si cum n-as lucra eu bine cu ambreiajul . Dupa ce temperatura apei trece de 80 grade si ceva timp de functionare totul revine la normal .
Si inca o chestie : Motorul incepe sa porneasca un pic ciudat . Cand n-aveam instalatia gpl , pornea ca la toata lumea turat peste 1200 rot ( aprox ) apoi scadea usor usor . Acum incepe sa porneasca la 1000 rotatii ( sau putin sub1000) si dupa 10-15 secunde creste turatia pe la 1200 si acolo ramane . Sa fie simptom de probleme la pornirea pe gpl pe mai tarziu ? N-am multi km pe gpl . MSLast edited by cro84; 20 September 2011, 10:58.
Comment
-
Originally posted by cro84 View PostPompa de benzina . Cica mai in gluma , mai in serios tipul care mi-a montat instalatia gpl mi-a zis razand sa ma pregatesc de pompa de benzina dupa 100.000km , cam asta ar fi durata medie de utilizare pe gpl . Nasol . Presupun ca nu s-ar defecta asa repede daca ar declansa cumva pompa de benzina la functionarea pe gpl .
Comment
-
Salut.
E normal sa se arda pompa de benzina daca mergi pe rosu.Racirea acesteia se face in benzina.In momentul in care mergi cu 2-5 litri de benzina nu se poate face racirea.
Eu cand scad la o liniuta pe ceas,mai bag de 50 de lei.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
E a doua oara cand mi se intampla aproape consecutiv. Am gpl pe masina de 7000 km si dupa ce tacane face zgomot la pompa de alimentare in semn ca s-a umplut rezervorul ridica omul pistolul acela de pe gura de alimentare cu gpl si iese gaz din rezervor ! A apasat cu un cui pe acolo pe vreo bila si s-a inchis scurgerea . Se scurgea destul de repede. Practic nu tinea gazul in rezervor. Exista vreo solutie usoara inafara de mers la service ?
Comment
-
Salut.
Mergi unde ai pus gpl-ul ,esti inca in garantie si vezi ce rezolvi.Probabil sa stricat aceea supapa cu bila[sau cum se numeste]
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
ca sa fiu on topic - km pe gpl si probleme
Masina : Laureate, GPL aftermarket tomasetto, montata la AGROM Bucuresti. Foarte multumit de montator. Din pacate a aparut rugina la busonul gpl, in locasul unde a fost gaurita caroseria (linga cel de benzina). Trebuie tinut sub control.
Economia este considerabila (in termeni reali 35% fata de benzina). Se aduna multi bani in timp.
Am parcurs peste 70.000 km pe gpl in toate conditiile - Bucuresti, drumuri extraurbane mare, munte. A mers mereu bine.
Probleme: dupa 15.000 nu tinea relentiul si sa rezolvat dupa reglajul culbutorilor.
La 73.000 km pe gpl, a trebuit schimbata rampa (cica tine cam 70-90 mii km) Cost 300 RON - rampa injectoare tomasetto. Odata am pus gpl din Republica Moldova si poate de acolo mi s-a tras. De la rampa defecta gpl s-a dereglat si injectia benzina, care si-a revenit dupa reinitailizare parametri. Simptome: clipit bec antipoluare pe gpl, pornire foarte grea cu trepidatii violente (dimineata, la prima pornire).
Costul unei revizii tipice este de 150 de lei (filtru faza lichida, gazoasa si calibrare injectie gaz).
Atunci cind apar probleme, sunt greu de izolat defectele (injectia gpl si benzina comunica permanent - cind apare o deficienta la un una din sursele de energie se repercuteaza asupra celeilalte). Dificil de gasit serviceuri gpl care sa inteleaga defectele si sa nu te trateze superficial.
Trebuie verificat cind alimentati la statii gpl, presiunea in cursul alimentarii sa nu depaseasca 10 bari. Peste 10 e furt si posibila dereglare a supapei din butelie. Alimentati noaptea sau dimineata devreme mai ales vara.
Una peste alta, tragand linie, cu toate costurile suplimentare, economia e substantiala - as pune din nou gpl daca as fi in aceeasi situatie.Dacia Logan 1.4 mpi+GPL Tomasetto
Comment
-
Dupa 4 ani jumatate si aproape 60.000 km, am si eu rugina in jurul supapei de alimentare cu gpl ( instalatia montata de fabrica ). Garantia la rugina fiind de 6 ani, DAR conditionata de reviziile periodice ( doar 2 revizii la ei in cazul meu ), asa o sa zaca acolo pana o sa se rupa de tot acea zona - asta daca va mai tine masina pana atunci !!!!!
In alta ordine de idei .... ulei papa , rugina are, greierasi prin usi are , ce sa mai zic .... o adevarata dacie !!!!Last edited by givali; 22 November 2011, 21:31.
Comment
Comment