Foarte proasta tabla la Logan, cred ca mai buna era tabla de la Dacia 1310 nu ruginea asa de repede precum Loganul. Acea supapa de alimentare nu era mai bine tinand cont de calitatea tablei daca se monta undeva in bara si asa este mica si nu prea se observa ?
Citi Km Aveti Pe Gpl,si Ce Probleme?
Collapse
X
-
150000km 1.4 landi, nimic deosebit 4 injectoare la 140000 km cum se zice, defapt sunt electromagneti cu arc si o supapa de plastic care inchide si deschide cand calc da comanda, aceea se toceste si salta tamburusu in sus si nu mai inchide bine si intramai mult gaz si se deregleaza se aprinde si martoru de poluare si creste temp motorului in rest nu sunt probleme daca se schimba filtrele la timp recomandat 20000km
Comment
-
despre gpl
Salut baietii. am si eu cateva intrevari despre gpk va rog,sper ca ma puteti ajuta. m-am decis sa-mi achizitionez un loganel gpl sh decat un diesel si am cateva nelamuriri:
1. ce costuri imploca anual gpl-ul?
2. revizie sunt mai sumpe pe gpl?
3 pt gpl de fabrica , cam dupa cat timp intra gpl iarna? Citisem ceva de genu ca daca o turezi odara pana la 2-3000de ture intra gpl , dar nu sunt prea lamurit si nici nu cred ca am inteles prea bine .
4. De meritat stiu ca se merita gpl, dar cam ce probleme ar putea avea o masina sh cu gpl ?
Sper ca ma veti putea ajuta. multumesc
Imi cer scuze pentru unele greseli dar sunt pe telefon si de aceea...
Comment
-
daca iti iei sh de ce nu-l iei benzina si ii pui tu gpl ? masinile pe gpl au mai multi km de obicei ... in plus ai garantie 2 ani la instalatie ...
1. in plus fata de benzina nu implica (poate reglat tachetii cam 60 lei)
2. ai in plus filtre gpl + reglaj gpl care se schimba la 30.k (cam 150 ron)
3. cand temperatura antigelului ajunge la 40 de grade (2 linii) si turatia depaseste 2000 ture. la mine inseamna maxim 5 min. acum ...
4. mai multi km si tot ce implica astao/____\o
(i)
.........
Comment
-
Salut.
Sa treaca pe gpl mai devreme poti umbla la setari sa treaca la 30 grade[vara] si iarna la 40 grade.Iar turatia din fabrica este setata la 1600 rot/min ,dar o poti modifica sa treaca si la 750 rot/min[la relanti].E buna iarna,pina dezzapezesti masina,trece singura pe gpl.Asa daca e setata la 1600 rot/min nu trece singura[trebuie accelerata] chiar daca face cele 40 grade la antigel.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
si odata ce trece pe gpl mai se face schimbul de pe gpl pe benzina? adica daca merg cu 2000 de ture merge pe gaz , dar daca sta la relanti in trafic consuma benzina?
ma gandeam sa-mi iau pe benzina si sa-l trec eu pe gpl . am inteles ca , costul se ridica undeva la 500 de euro . si am gasit loganel 2006 /2007 benzina + ac si toate cele intre 3200-3600 euro . ar fi ok si asa , dar m-am gandit ca daca as gasio direct pe gpl din fabrica si cu km putini si dotari ar fi si mai ok sa nu-mi bat capu cu raru si altele .
va multumesc frumos pentru ajutor !
Comment
-
cand a trecut pe gpl asa ramane in orice turatie. doar daca o opresti si o repornesti e iar pe benzina , sau daca se termina gazul se da automat pe benzina.
nu-ti bati capul cu RAR-ul... nu-i asa greu... eu cand am luat loganul asta cand am fost sa fac identificarea am facut si omologarea instalatiei de gpl. schimbi certificatul pt proprietar si pui si gpl-ul ... nu prea te avantajeaza daca ai deja gpl.o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Ok. va multumesc frumos pentru raspunsurile voastre . Am vorbit si cu un prieten taximetrist si el are gpl pe logan 1.4 ( masina are 360 000 km ) , instalatie Milano . a zis ca benzina papa cam 9 si gpl 11-12...la voi tot asa e ?
Am tot citit pe forumul vostru si am vazut ca majoritatea recomanda stag 300 sau Landi Renzo . Dar am vazut ca si orice instalatie montata cum trebuie este ok . Se poate sa imi recomanda cineva ceva mai ieftin si bun ? adica as putea sa dau maxim 2100 lei..2200 cu tot cu rar si toata povestea . Ma gandeam la un tomasetto stag 200 cu rezervor normal de 35 de litri sau ceva de genu . Voi ce ziceti ? Multzam
Comment
-
ok , mersi .
eu fac cam 13 000 pe an . unii au zis ca nu se merita investitia...dar dupa un mic calcul eu am ajuns la concluzia ca e ok .
10 % benzina = 56 lei pe 100 km
12 % gaz = 36 lei pe 100 km
--> economie de 20 lei pe 100 km , 200 lei pe 1000 km , 2000 lei pe 10 000 km . deci in 10 luni mi-am scos banii pe instalatie . eu zic ca e profitabil . voi ? cei care aveti gpl ?
Comment
-
Salut si eu am Gpl si fac cam 30.000 -35000 pe an, am pus anul trecut in noiembrie GPL pe atunci aveam 16.000 acum am 45000 deci dupa calculul facut de colegul de mai sus eu mi-am scos bani de 3 ori sunt super multumit.Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic
Comment
-
Salut,baieti! Eu am 120000 km cu masina,dintre care 40000 km pe gpl.In general sunt multumit de gpl.Motorul nu papa ulei,se infige atat pe benzina cat si pe gpl,imi fac treaba cu ea.Instalatia este tomasetto stag 200-4 cu rezervor toroidal.Mi-am scos banii pe instalatie si vreau sa trag de masina pana cand o cadea.Ulei ii pun Castrol magnatec 10w40 pe care il schimb cam la 10000 km.Cel mai mare inconvenient este,fiindca am motor de 1.4 8 valve,reglatul culbutorilor la un anumit numar de km.Am reglat de doua ori pana in prezent culbutorii.Cam asta am de spus.Va doresc cat mai multi km fara probleme!
Comment
-
Salutari de la Brasov, eu am gpl de fabrica din 2007, 130.000km pana acum numai pe gaz. De la 100.000 a inceput sa mearga pe benzina tot mai rau, din cauza gazului. Cand spunt tot mairau: pornea greu, mergea intrerupt, se aprindea martorul de poluare, nu tragea deloc...ce mai, pe benzina mergea sub orice critica, iar pe gpl ceva mai bine dar nu perfect. Dupa ce am fost la multe service-uri inclusiv la reprezentanta, si am vorbit cu mecanici care mai decare mai destepti care m-au golit de bani si nu mi-au rezolvat problema, am mers la reprezentanta Landi Renzo, grupul Martax(daca nici astia nu o reparau o duceam la remat). Injectoarele gpl nu mai mergeau bine, si asta afecta calculatorul de la benzina. Riscam sa stric catalizatorul in felul asta, din cauza rateurilor. Sa inlocuiesc injectoarele cu acelasi model din 2007 m-ar fi costat 1600lei(doar 4 injectoare), iar modelul nou de instalatie gpl m-a costat 1200(injectoare, calcularor, si comutatorul benzina gaz, din instalatia veche a mai ramas doar rezervorul). Plus inlocuit motoras pas cu pas, fise, bujii, si senzorul de turatie de pe volanta alti 400 Ron. E prima defectiune la motor dupa 130 de mii de km doar pe gpl. Daca mai merge inca 130 de mii cu noua instalatie, ma declar multumit. Pacat ca nu am stiut unde sa merg de prima data. Acum masina merge perfect, porneste la sfert de cheie, trage normal si constant, si parca consumul e ceva mai mic. E bine sa stiti ca exista reprezentanta Landi Renzo, si la instalatiile secventiale de gaz, nu multi mecanici se pricep, nici macar cei de la Dacia.
Comment
Comment