Citi Km Aveti Pe Gpl,si Ce Probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E posibil daca o tii 20-30 min cum ziceau in comentarii...evacuarea se inroseste si degaja destula caldura sa ia foc cauciucul de pe stinga spate...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • Originally posted by Dany_DNY View Post
      am 206.000km dintre care 35.000km pe gpl ... trage muult mai bine fata decand era noua masina ( de la gaz cred )
      A mea are acum 52.000 km am pus gpl la 16.000 km acum un an si ceva,ce vreau sa spun ca nu o iert deloc am invatato cu plecari tip raliu si ture cat incape 4500-6500 ,merge chiar mai bine ca noua sau ca pe benzina cand merg la bucale pe A1 ii dau cte este pe bord
      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

      Comment


      • Salutare. Am acum 134000 cu 1,4 gpl din fabrica.Problemele au fost urmatoarele:
        -de la 50000 pornire grea la rece(rezolvat prin reinitializare parametrii functionare pe benzina si reglat calculator gpl -la 80000-pana atunci incercat alta pompa benzina, curatare injectoare, alta benzina, bujii,-fara bani-de pe alta masina-reglajul culbutorilor la 50000 a ajutat putin mersul)
        -la 55000 inlocuit motoras pas cu pas-pus turcesc 25 ron
        -la 98000 inlocuit rampa injectoare cu tomasetto, filtre gpl, kit reparatie vaporizator, reglaj calculator injectie gpl si benzina-600 ron la un service in Pitesti-multumit(nu m-a lasat sa plec de acolo pana nu a fost foarte multumit de parametrii din calculator)
        -100000 inlocuit din nou motoras pas cu pas 25 ron -turcesc
        -120000 inlocuit pistonase din injectoare + filtru gpl faza gazoasa-170 ron
        -termostat de 3 ori pana acum-ultima oara de origine 47 ron
        - ceva probleme la ambreiaj(cablu) mergea greu si sacadat rezolvat cu vaselina grafitata de temperatura inalta(cu vaselina la spray tinea decat 1-2 zile)-acum merge bine
        -mofturoasa la gpl la frig(trecea in benzina-am crezut ca din cauza frigului,dar dupa inlocuire statie de gpl si-a revenit)
        -as vinde-o dar nu i-mi permit alta noua si la mana a doua niciodata
        -nu am schimbat nimic la directie si suspensie(nu bate- nu troncane)nu a curs nici un amortizor-foarte multumit
        -consum mixt gpl 9%, benzina 7,5%
        -in bord a luat si 180 pe autostrada
        -a vazut de 100 de ori 6000rot/min si nu o menajez deloc
        - nu a scazut nivelul pe joja de ulei niciodata nici macar 1 mm.-castrol magnatec 10w40

        Comment


        • Salut!

          Am 96000 km, facuti in mare doar pe GPL.
          Probleme intampinate:
          1. Inca din tineretea masinii, daca apasam abreiajul cand era turata mai mult, se oprea motorul fara sa imi dau seama. Nu am reusit sa rezolv problema asta, doar ca acum o tin in viteza pana la 1000 ture, rar apas ambreiajul mai sus de atat.
          2. Problema recenta la care inca nu am gasit rezolvarea: Doar pe GPL in treapta 2 si 3 intre turele 1500 - 2600 imi merge cam intrerupt si uneori intreruperea este mai mare, destul de violenta, seamana ca un rateu.

          Daca are cineva sfaturi sa imi dea, va astept.
          Pentru cei care au pornirea pe benzina grea dimineata va recomand sa mergeti cativa km mai turat, peste 5000 ture sa se curete injectoarele de benzina. Asa am patit eu. La prima cheie se oprea masina. Am rezolvat mergand foarte turat pe benzina si bagand benzina doar de la Rompetrol.


          O zi cat mai buna!

          Comment


          • pentru cei care au probleme cu turatia la relanti si intreruperi intre 2500-3000 de ture... etc. si eu am avut aceleasi probleme , si pe benzina si pe gaz (pe benzina slab sesizabil ). Le-am rezolvat prin reglarea culbutorilor. 60 Ron la Service Dacia, reglaj facut ca la carte, nu dupa ureche.

            am aproape 18.000 km pe gaz, stiam ca trebuie reglati culbutorii in max 15.000 dar am mai stat si rau am facut. data viitoare ii reglez pana in 12.000.

            acum o sa trebuiasca sa ii fac si o recalibrare la instalatia de gaz, ca s-au modificat parametrii de functionare

            in afara de filtre , nu am schimbat altceva la instalatie

            Comment


            • Daca ti-a mers foarte bine pina acum las-o in pace ca isi revine...eventual mergi vreo 50km pe benzina...
              Ai avut noroc odata cu reglaj bun crezi ca o mai nimereste odata ? )
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • am facut un tutorial cu schimbarea filtrelor de gaz la tomasetto stag 200.pentru cine este interesat http://www.youtube.com/watch?v=qx8ePVVIwKI respectiv http://www.youtube.com/watch?v=k8Mjp...feature=relmfu spor la treaba pentru cine este interesat!

                filtre de gaz la preturi bune gasiti pe http://gaz-magazin.ro/
                Last edited by leopardu; 2 April 2012, 01:00. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • salut,
                  Am 34000 km de cand am montat instalatia de gaz tomasetto, stag 200.
                  am schimbat filtrele la 20000, cateva completari cu antigel, culbutorii nu i-am reglat pana acum. In rest super multumit.

                  Comment


                  • am 48000 km pe gpl instalatia din fabrica ...probleme la 15000km pierderi de antigel! AM SCHIMBAT LA TIMP EXACT CUM SCRIE IN MANUAL! ACUM 48000 KM :motorul se opreste in mers la vreo 2000 de km se intampla treaba!am pus GOLANU pe tester nu are nimik nu stiu la ce sa umblu acum!cei de la service mi-au spus din start ca o sa am probleme cu ea..DAR ORICUM SUNT MULTUMIT DE GOLANUL MEU! NU AM SCHIMBAT NIMIK...doar consumabile!.....precizare treaba cu opritu motorului in mers se intampla numai in oras si cand motorul nu e destul de incalzit..5 min de mers

                    Comment


                    • Se da un Logan cu GPL Landi Renzo, an 2008. De curand a cedat garnitura plamanului, adica la 65k km.
                      Alte probleme nu a avut in afara de cele obisnuite celor pe gaz. Recomand ca primele revizii sa fie facute la 10k km.

                      Comment


                      • eu am facut prima revizie la 45.000km si tot atunci am schimbat si filtrele.
                        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                        Comment


                        • Originally posted by razvanu View Post
                          Se da un Logan cu GPL Landi Renzo, an 2008. De curand a cedat garnitura plamanului, adica la 65k km.
                          Alte probleme nu a avut in afara de cele obisnuite celor pe gaz. Recomand ca primele revizii sa fie facute la 10k km.
                          Normal la 60k km trebuiau schimbate garniturile la plamin, nu am stiut si la mine a cedat la 72k km. acum am 97k km sunt ok cu masina
                          AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                          Comment


                          • Si le spui si celor de aici de ce mai vrei sa pui inca una? - sau daca tu zici ca vrei poate vor si ei aceiasi marca?
                            - daca ai uitat unde, e in service-uri de evitat de vizitat, postarea #22
                            Ca sa nu exageram, chinezaria aia chiar a rezistat 4 revizii? sau la fiecare ai schimbat-o complet?
                            Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                            Comment


                            • Salut.
                              Acum 2 ani si cateva luni am montat si eu instalatia gpl la prosperanta.Pina acum cateva luni cand am fost la revizie[pornea din prima] si cam tot de atunci nu a mai pornit din prima.Pura coincidenta?Sau ....sa dereglat ceva.....intentionat sau din greseala...?[am fost de fata la toata operatiunea si nu mi sa parut nimic suspect.
                              Acum 3 saptamani am mers la alexys[radu] sa vada ce are.Am reglat culbutorii,am resetat parametrii uce benzina si regalt instalatia de gaz[dupa ce umblasem eu la ea si o facusem putin,varza]
                              Dupa toate astea,tot nu porneste bine din prima.Dar am observat ca daca o trec seara pe benzina[asta inainte de a opri motorul] a doua zi parca pleaca putin mai bine,dar tot are acel lag[cateva secunde pina se stabileste turatia de la 500-1400 si scade la 1000] la prima pornire.Dupa asta porneste la sfert.
                              Il recomand pe alexys[radu] ca fiiind un cunoscator in ale gpl-ului.Si are si foarte multa rabdare.
                              Numai bine.
                              Un Logan----YNG-----
                              Numai bine.

                              Comment


                              • iti recomand sa cureti si injectoarele de benzina cu ultrasunete ca s-ar putea sa fie imbacsite.eu asa am rezolvat problema anul trecut.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google