If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salut! Am instalatia Tomasetto Stag 200 de 2 ani si 50 000 km. Totul merge bine doar ca am mers fara benzina si am ars pompa.
Stie cinevai e unde iau una mai ieftina?
Cu respect, salut!
eu nu cred ca se aproprie de un milion, pentru ca in regim normal gandeste cat iti ia sa faci acei kilometri.
Masina se uzeaza si daca sta degeaba in parcare.
Amlogan 1,6 cu gpl ,11020 km,de un timp cind merg pe GPL,la viteza constanta,incepe sa tremure,ca si cum nu sar alimenta.Sar putea sa fie aer pe coloana?Instalatie e Landi din fabrica,o am de 5 ani.
salut am si eu o problema sau poate nu .
azi am schimbat filtrele gpl si din curiozitate am spart filtrul de stare gazoasa si in el era un lichid maroniu ca uleiul era ud cam toata portiunea de jos a filtrului in schimb hartia era uscata fara pete pe ea , filtrul de stare lichida era murdar . pe furtunul care vine din vaporizator in filtrul de stare gazoasa pe interiorul lui era si ala umed .
este ceva normal sau ma lasa vaporizatoru ca unul nou este vreo 300 lei , masina merge bine consumul este ok atat pe gaz cat si pe benzina , filtrele le schimb cam la 10k instalatia a fost pusa pe tester acum vreo luna si este in parametrii .... instalatia are vreo 5 ani
nu pricep de ce sau asa trebuie sa fie .
Singura problema la stag-ul 300plus a fost cauzata de mine, prin marirea cilindreei. Lucru care a cauzat, chiar si cu calibrare, gatuirea la peste 4000rpm (rampa deschisa la max tot nu asigura debit suficient). Asadar am majorat duzele la 2.2 si recalibrat. Nici o problema de atunci. Am terminat garantia, si acum voi face urmatoarea revizie pe la 20k, filtrele arata perfect, injectoarele asemenea. Folosesc doar gaz de la benzinariile mari (Petrom, Flaga, de nevoie Lukoil, dar f. rar). Cam 50k de cand am cumparat-o.
GPL-ul de la pompa nu este mereu "curat", mai are diverse reziduuri petroliere, uneori (din pacate) apa....Daca merge bine las-o in pace!
Pe vremuri (1985-2000), pe Dacie aveam instalatie ruseasca. Nu vrei sa stii cat pamant ud (ca un noroi) scoteam din butelia de gaz cand o curatam. Ma refer la cativa pumni! Pe vremurile alea aveam doar un filtru pe furtunul de faza gazoasa, iar plamanul se curata periodic. Iesea si de acolo destula mizerie....
Logan 1.4, 11 000km, probleme cu pornirea.Am fost de trei ori pana acum sa-mi rescrie softul, de doua ori pe garantie , a treia oara am platit.O sa merga iarasi ca dupa o luna de la ultima resoftare nu mai mporneste bine.
"Uleiul" din filtru pe partea cu vaporizatorul e normal sa fie de aia e filtru sa retina mizeria...
Daca e pe partea cealalta e nasol...mai ales pt niste injectoare mai serioase...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment