Si cum se reinitializeaza parametrii?
Citi Km Aveti Pe Gpl,si Ce Probleme?
Collapse
X
-
O face cineva care are program special pe calculator, se conecteaza laptopul la calculatorul masinii. Dar inainte trebuie sa golesti toata benzina din rezervor, mergi pana se opreste motorul dupa care bagi benzina noua si abia apoi se face reinitializarea.
Costa 40 de lei la cine am fost eu. La reprezentanta este vreo 80.
Deasemeni, mai trebuie si reglati tachetii din cand in cand...
Comment
-
Am si eu o intrebare...cu toate ca s-ar putea sa nu fie chiar cel mai bun topic unde sa o adresez....
Tinand cont de diversele probleme aparute dupa rulajul pe gpl ( resetare parametrii benzina, inlocuire bujii mai des, diverse reglaje tacheti) am si eu nevoie de un sfat.
As dori sa pun pe masina (renault motor 1.2 16v 75 de ponei) o instalatie de gaz. La un rulaj de aproximativ 13-15000 km pe an merita sau nu? Din acesti km aproximativ 3000 / an sunt extraurban restul fiind parcursi exclusiv in bucuresti pe trasee de 6-12 km.
Din experienta voastra in cati km se amortizeaza investitia in aceste conditii de exploatare.
Comment
-
Banii se scot cam in 16 - 18 mii de km din diferenta de pret. Merita mai ales pt cei care fac drumuri mai lungi dar si pt oras.
La un traseu de de 6 km in primii 2 vei merge pe benzina, abia dupa aceea masina trece pe gpl, asta daca nu cumva o pornesti si stai pe loc 3-4 minute pana trece pe gpl.
Referitor la resetare parametrii benzina, inlocuire bujii mai des, reglaje tacheti, se mai adauga revizia gpl. Oricum sunt preturi bune pt toate.
resetare parametrii benzina 40 ron (poate nu trebuie s-o faci)
inlocuire bujii 60 ron la 40-50.000 km
reglaj tacheti 50 ron la 40-50.000 km
revizie gpl (schimbat filtre) 70 ron recomandat la 15.000
Comment
-
Intrebam si eu de curiozitate, daca va fi nevoie s-o fac candva(resetare parametri benzin). Momentan porneste la prima cheie la rece(ceva mai lunga dar asa era si pe benzina inainte, 1.4 mpi pornea mai usor totusi la rece) si "la sfert" cand e cald motorul. Bag benzina de 50 lei cand imi aduc aminte, ca sa nu mai zic ca merg pe benzina doar cand raman fara gaz, si la pornire.
BRC rules!
Comment
-
Eu am mereu minim 12 litri peste care bag deobicei de 50 ron, de aceea mi s-a explicat ca benzina era oarecum veche, isi pierde din proprietati si e normal sa nu mai functioneze corect. La cald porneste normal, dar la rece era durere. Intr-o dimineata i-am dat vreo 40 de chei, abia abia a luat-o, in rest totul mergea normal.
Nici prea goala la benzina nu este recomandat, poti arde pompa de benzina.
Voi cum reglati tachetii ? Ma intereseaza valorile admisie/evacuare.
Comment
-
Originally posted by Lucian-Twingo View PostAm si eu o intrebare...cu toate ca s-ar putea sa nu fie chiar cel mai bun topic unde sa o adresez....
Tinand cont de diversele probleme aparute dupa rulajul pe gpl ( resetare parametrii benzina, inlocuire bujii mai des, diverse reglaje tacheti) am si eu nevoie de un sfat.
As dori sa pun pe masina (renault motor 1.2 16v 75 de ponei) o instalatie de gaz. La un rulaj de aproximativ 13-15000 km pe an merita sau nu? Din acesti km aproximativ 3000 / an sunt extraurban restul fiind parcursi exclusiv in bucuresti pe trasee de 6-12 km.
Din experienta voastra in cati km se amortizeaza investitia in aceste conditii de exploatare.
Problemele cu instalatia de gpl tin si de fabricantul instalatiei, daca pui un stift sa nu te astepti sa fie cine stie ce calitate, dar poate poti avea noroc. Printre cele mai uzuale instalatii la noi sunt: BRC, Landi Renzo, Tomasetto si Milano, toate sunt bune zic eu atat timp cat sunt montate intr-un atelier care are oameni specializati si care stiu sa faca reglajele calumea. Banii ii scoti dupa cum spune si colegul in maxim 16-18mii km, in functie si de consum si de reglajul instalatiei, daca trece iarna dupa 2 km pe gaz si faci 6 km pana la destinatie nu prea mai merita, a mea trece cam intr-un km cand e frigul mai mare (e setata sa treaca la 30 de grade temp apei). Bujiile daca pui ceva calitativ le schimbi la 40-60 mii km. Filtrele la gpl cel mai bine odata cu celelalte la 15k. Daca nu esti chiar afon in ale mecanicii le poti schimba si singur foarte usor.
Eu am pe 1.2 16v instalatie Tomasetto si am facut pana acum 49k de cand o am si merge perfect, am schimbat doar filtrele de vre-o 3 ori. In rest gaz bun si talpa. Bujiile le-am schimbat pe cele originale ca am avut eu pitici pe creier nu ca nu ar mai fi mers, am avut NGK si am pus tot NGK dar din gama Iridium, ma mai ating de ele peste vre-o 100k cat se spune ca sunt garantate, chiar sunt curios daca vor tine atat. Teoretic n-ar avea de ce sa nu tina, din moment ce originalele le-am dat jos pe la vre-o 45k si aratau impecabil.
Comment
-
@piroman22 imi poti scrie cu ce chei ai dat jos bujiile ?
Iti dau dreptate cu instalatia de gpl , conteaza foarte mult cine o instaleaza iar daca reglajele sunt cum trebuie nu ai nici o problema.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Sunt multi cei care se uita strict la cost si aleg sa monteze oriunde doar pt ca e ceva mai ieftin insa nu se gandesc deloc la calitatea executiei.
Comment
-
@prometheus - Ai nevoie de o tubulara de 14 lunga, preferabil sa fie pe 3/4 nu pe normal (ma refer aici la dimensiunea partatului care intra in tubulara, pt ca exista de mai multe feluri. Tubularele pt cap normal sunt ceva mai groase in pereti si s-ar putea sa nu iti intre in gaurile de la capacul culbutorilor, eu n-am reusit cu tubulara mare de 14 de aceea ai nevoie de o tubulara lunga pt 3/4) pe langa tubulara ai mai avea nevoie de un prelungitor de vre-o 15-20 cm si un teu de forta sau de un clichet. Ar fi bun si un magnet cu care sa "pescuiesti" bujiile afara dar te poti descurca si cu tubulara sau cu un cleste cu varf lung.
Cand introduci bujiile noi inapoi bagi o hartie intre bujie si tubulara sa o tina fixa sa nu cada, sau o bagi usor cu clestele. Hartiuta aceea trebuie apoi suflata afara, deci e ceva mai complicat... Exista si tubulare speciale pt bujii cu cauciuc in interior, dar nu stiu daca se gasesc asa usor. Poti sa pui o picatura de ulei pe filet daca vezi ca cele vechi se desfac greu si crezi ca exista riscul ca cele noi sa se blocheze si ele dupa un timp. Este important sa le strangi cu simt nici prea tare dar nici prea putin. Cam asta e... Vezi sa nu incurci fisele intre ele, dar scrie pe ele ordinea. ;)
@dani - sincer si eu m-am uitat la cost, dar m-am documentat despre respectiva instalatie si am vazut ca piesele si filtrele pt ea nu sunt asa de scumpe, si are renume bun cum ca e fiabila, se regleaza destul de usor si se poate gasi pe net interfata si soft de diagnoza. In service mi-a aratat lista cu instalatiile montate, 85% erau tomasetto si mi-a spus ca n-au avut probleme cu ele. Si credeti-ma lista aia continea cateva sute de instalatii montate in mai putin de un an. La calitatea executiei n-am avut ce sa bag de vina. Masina merge la fel ca pe benzina si consumul este ok.
Pana acum n-am avut treaba cu ea, cateva chestii minore nu se pun.
Comment
-
Eu ma referam la service-ul care o monteaza nu neaparat la marca instalatiei. Aceiasi Tomasetto pe care o am, la un alt service era cu 150 ron mai ieftina, dar am preferat sa nu merg la ei si sa ma duc la unii care pun de mai mult de 15 ani si sunt cunoscuti. Din motive de incredere. Si nu imi pare rau deloc, totul e foarte ok, am 70.000 intr-un an, nici cea mai mica problema si revizie am facut doar una dupa 30.000, saptamana viitoare urmeaza a doua.
Comment
-
Mie imi da cu virgula...scrie ce vrei de fapt...
Pt ce dreacu sa schimbi admisia ?
Ce probleme sa ai la RAR?
CE dreacu iti trebuie filtru sport pe un kkt de masina de 1.6 aspirata ?Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
Comment