If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Dupa 2000 km pe gpl, mai aveam putin gaz in butelie si imi palpaia martorul antipoluare...
Mi se mai intamplase inainte sa merg pe rosu, insa nu imi semnala nimic in bord...
Se pare ca de vina a fost gazul alimentat de la Petrom Pitesti (Podul Viilor).
De evitat de acum...
Am un Laureat 1.4 mpi din 2004 , are 167.000 km, instalatie de la 25.000 km, extrem de multumit.Am reglat doar culbutorii , ulei , bujii cand nu mai tragea , in rest ok. Am fost neglijent cu instalatia ( fiindca nu cerea ) , si in 135.000 km am schimbat filtrul de gaz doar 1 data.Consecinta a fost ca masina tremura groaznic la relanti, pornea greu la prima cheie , indiferent de anotimp. Aveam un mistral autronic, la care se gaseau greu piesele si erau cam scumpe, drept urmare am o noua instalatie , Tomasetto Achile, care a rezolvat toate problemele. Sper la instalatia aceasta sa ma tin macar de schimbatul filtrelor !
Daca poate cineva sa ma ajute cu o problema.am probleme cu pornire dimineata ,porneste greu dimineata la 4 sau 5 cheie ,si pana isi revine la turatia normala se balbaie adica merge intrerupt.Daca o las nepornita circa 4,5 ore face aceleasi simtome.am 35000km revizia facuta la 20000,filtre la gaz schimbate .
imi spune si mie cineva care se pricepe cum e cu uzura la supapele de evacuare ? am auzit tot felul de vesti, povesti si mituri !!! cum sta treaba defapt ?
am inteles de la unii taximetristi , ca daca pun gpl pe 1.6 MPI ar incepe sa consume 16-17 L / 100km ceea ce mi se pare enorm de mult ...si ce-i drept am vazut si consumul la mai multi pe CB si asa este !
Daca poate cineva sa ma ajute cu o problema.am probleme cu pornire dimineata ,porneste greu dimineata la 4 sau 5 cheie ,si pana isi revine la turatia normala se balbaie adica merge intrerupt.Daca o las nepornita circa 4,5 ore face aceleasi simtome.am 35000km revizia facuta la 20000,filtre la gaz schimbate .
Daca nu ai reglat culbutori la revizie regleazai acum si nu o sa mai ai probleme o perioada sau in cel mai rau caz poate fi motorasul pas cu pas bolnav mergi si pune laptopul pe masina si vezi ce zice. Din proprie experienta eu zic ca sunt culbutori de vina. Sa auzim de bine.
Daca poate cineva sa ma ajute cu o problema.am probleme cu pornire dimineata ,porneste greu dimineata la 4 sau 5 cheie ,si pana isi revine la turatia normala se balbaie adica merge intrerupt.Daca o las nepornita circa 4,5 ore face aceleasi simtome.am 35000km revizia facuta la 20000,filtre la gaz schimbate .
Am avut aceeasi problema si era de la benzina. Masina mea e pe gpl si daca benzina sta prea mult in rezervor, adica nu o consumi, isi pierde din proprietati si da problemele astea la pornire. Am consumat-o pe toata, am bagat alta si apoi pornea perfect de la prima cheie. Sper sa fie si la tine aceasi cauza. Bafta!
Sa va spun necazul meu la instalatia gpl. Este un Landi Renzo original din fabrica. de vreo luna, deschid foarte greu busonul de alimentare, cu patentul ca nu reusesc cu mana, iar cind il deschid are loc o eliberare de gaze ca si cand ar fi o acumulare intre buson si bila. Am controlat etanseitatea la bila si nu scapa nimic, filetele sunt bune, dar totusi face minunea asta de presiune sau vacuum care imi da batai de cap.Daca cineva stie ceva, ce-ar putea avea, astept un raspuns. Ca masina si ca instalatie sunt multumit, am 56k, reviziile facute la timp,la 15mii, si probleme f. putine. Am resetat o data calculatorul de gpl in garantie, ca iesise din parametrii si strans colierele ca pierdea antigel, asta de vreo 3 ori ca nu reuseau de loc sa elimine pierderea. Mai imi da cateodata cate un rateu in toba cand merg pe gpl, dar asta o pun pe seama calitatii gazului. Salutari la toti loganisti!
Last edited by McKlaud; 8 June 2010, 12:04.
Reason: Automerged Doublepost
azi cand am fost sa-mi montez instalatia de gaz a venit un traximetrist care avea 370000 km pe gaz cu instalatie din fabrica, cica nu umblase la motor,nici cultutorii nu i-a reglat, folosea numai ulei de origine de 15w49 pe care-l schimba la 25000
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment