Citi Km Aveti Pe Gpl,si Ce Probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by sorel_ciuci View Post
    ma baieti am si eu o problema cu loagunu meu,e 1.4 gpl din fabrica an 2007 dec.,70.000km pe gaz merge de rupe iar pe benzina in special vara la orice pornire cand plec dupa loc nu are putere si la drum intins,e mult mai puturoasa pe benzina decat pe gaz!am curatat injectoarele,am schimbat bujiile,uleiul il schimb la 10.000,ii pun doar acstrol magnatec 10w40!ce poate fii?va rog niste sfaturi sau cineva care a patit ca mine sa imi zica!stima
    Pune un aditiv care sa elimine apa din benzina (poti avea apa in rezervor de la condens sau de la baietii buni de la peco).

    La mine avea usoare vibratii la relanti si tragea prost pe benzina.

    I-am pus un aditiv '2+2' pentru eliminarea apei din benzina si acu merge f bine la relanti si trage bine pe benzina.

    Aditiv '2+2' pentru benzina am gasit la o benzinarie Petrom cu 21 de RON. Am bagat un flacon la jumatate de rezervor de benzina.

    Vezi sa scrie obligatoriu pe flacon ca 'elimina apa din rezervor / benzina / condens'.
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • #62
      ia-o si tu babeste, cum vine vorba
      Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

      Comment


      • #63
        ok!o sa ii bag si niste aditiv de eliminat apa din rezervor!mersi mult p.sfaturi!multa stima!dar nu cred ca are apa deoarece bag numai de la petrom si rom petrol!apropo unde e gazu mai bun?eu bag numai de la petrom si rompetrol!stima

        Comment


        • #64
          Originally posted by stolniceanulucian View Post
          Eu am 35 000 de km pe GPL pana acum si singura problema pe care am avut-o au fost niste pierderi de antigel pe la niste furtune prost montate de la GPL.

          In rest sunt multumit de GPL. La mine reviziile sunt la 20 000 de km si mi se pare destul de mult pentru Dacia Oil (mai ales ca ii dau frecvent 4 000 - 5 000 rpm ). Am sa trec pe ulei Elf sau am sa schimb uleiul la 15 000 de km.

          A mers cineva mai multi km numai cu Dacia Oil ? As fi curios cam cum se prezinta motorul dupa 100 000 de km numai cu Dacia Oil.
          TRCI PE MOBIL 5W40 SINTETIC, LA STILUL TAU MERGE F.BINE, SI EU FAC LA FEL, SI AM 100.000 KM............

          Comment


          • #65
            am vazut intr-un magazin un aditiv pentru gpl am vrut sa-i fac o poza dar nu am avut spatiu . in principiu se introducea in butelia de gaz dupa consumul total si se facea o depresurizare a buteliei prin apasarea bilei ( dar parca butelia mai are o supapa in ceas ). flaconul cu pricina era la fel ca alea de facut pene si cica face o curatare filtre si o ungere cu nu stiu ce ulei din compozitie a angrenajelor din interiorul instalatiei de gpl. energizantul cu pricina se gaseste in magazinele teczen ( la noi in buzau in galleria ) si este de productie italiana .

            Comment


            • #66
              destul de interesant, aditivi pt gpl
              a mai folosit cineva asa ceva si daca da ce rezultate s-au obtinut?

              Comment


              • #67
                Am folosit aditiv pt gpl, nici un rezultat vizibil.

                Comment


                • #68
                  nici nu cred ca o sa vedeti vreo diferenta. pt ca sunt motoarele noi.
                  Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                  Comment


                  • #69
                    Prima data am vazut asa ceva in Turcia anul trecut,dar nu am cumparat.Parca mai erau si pe la Auchan,dar nu stiu sigur.

                    Comment


                    • #70
                      Salut.
                      Am vazut si eu in auchan.
                      M-am uitat,ca nu inteleg cum se poate introduce in butelie.Unu avea o tija de plastic care se mufeaza la adaptor,dar intrebarea e urmatoarea:-are suficienta presiune in tub sa poata introduce aditivul sin spray?
                      Sau se face cu butelia goala?
                      Numai bine.
                      ps:nu folositi asa ceva'inca'
                      Un Logan----YNG-----
                      Numai bine.

                      Comment


                      • #71
                        si deci ce face? curata filtrele? mai bine le schimbati la timp si gata.
                        curata angrenajele din instalatia de gpl ? poate va treziti fara garantie din cauza asta (daca mai aveti la instalatie)
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • #72
                          daca a folosit cineva asa ceva sa ne explice si noua, eventual care au fost urmarile folosirii acestui aditiv. pro si contra. o zi buna
                          Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                          Comment


                          • #73
                            probleme gpl

                            am instalatie Tomasetto Stag 200 de 2 saptamani si am o problema. Nu mereu, adica o zi merge una nu merge. Porneste pe benzina, trece pe gaz la temperatura setata ( la bord nu sunt inca 2 liniute la indicatorul de apa, dupa ce se mai incalzeste motorul se aprind primele doua liniute de la indicatorul de apa, functioneaza pe gaz vreo 3-4 minute iar pana sa se aprinda cele 4 liniute la indicatorul de apa trece pe benzina, martorul verde de la butorul de comutare benzina/gpl palpaind din nou indicand functionarea pe benzina. Am mers de 2 ori la atelierul unde am instalat gpl si culmea de fiecare data masina functiona pe gpl. O data chiar mi-a pus-o pe calculator si nu a dat nici o eroare. De multe ori cand pornesc masina (evident pe benzina) si ajunge la temperatura setata se aude clickul acela la butelie ca si cand ar trece pe gaz dar martorul luminos de la comutator palpaie in continuare, ceea ce indica functionarea pe benzina. Evident ca o sa mai merg la atelierul gpl la revizia de 1000 km dar sper ca o sa ajung cu ea cand e in toane de nefunctionare ca sa am ce arata la mecanici, ca altfel ei imi spun merge nene, nu da nici o eroare. Daca eram in oras ma duceam rapid la ei cand era in toane dar asa la 70 km de oras, nu pot si culmea de doua ori m-am dus la ei, de fiecare data am ajund la ei functionand pe gpl. De altfel cand functioneaza pe gpl merge de te unge la suflet, chiar mi-a placut. Daca a intimpinat cineva sau daca sunteti un specialist, va rog postati .

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by vargel View Post
                              am instalatie Tomasetto Stag 200 de 2 saptamani si am o problema. Nu mereu, adica o zi merge una nu merge. Porneste pe benzina, trece pe gaz la temperatura setata ( la bord nu sunt inca 2 liniute la indicatorul de apa, dupa ce se mai incalzeste motorul se aprind primele doua liniute de la indicatorul de apa, functioneaza pe gaz vreo 3-4 minute iar pana sa se aprinda cele 4 liniute la indicatorul de apa trece pe benzina, martorul verde de la butorul de comutare benzina/gpl palpaind din nou indicand functionarea pe benzina. Am mers de 2 ori la atelierul unde am instalat gpl si culmea de fiecare data masina functiona pe gpl. O data chiar mi-a pus-o pe calculator si nu a dat nici o eroare. De multe ori cand pornesc masina (evident pe benzina) si ajunge la temperatura setata se aude clickul acela la butelie ca si cand ar trece pe gaz dar martorul luminos de la comutator palpaie in continuare, ceea ce indica functionarea pe benzina. Evident ca o sa mai merg la atelierul gpl la revizia de 1000 km dar sper ca o sa ajung cu ea cand e in toane de nefunctionare ca sa am ce arata la mecanici, ca altfel ei imi spun merge nene, nu da nici o eroare. Daca eram in oras ma duceam rapid la ei cand era in toane dar asa la 70 km de oras, nu pot si culmea de doua ori m-am dus la ei, de fiecare data am ajund la ei functionand pe gpl. De altfel cand functioneaza pe gpl merge de te unge la suflet, chiar mi-a placut. Daca a intimpinat cineva sau daca sunteti un specialist, va rog postati .

                              Salut! aceeasi problema am avut si eu de vreo 2 saptamani, imi trecea de pe gaz pe benzina, eu o treceam inapoi pe gaz, ia trecea iar pe benzina si tot asa de 1 milion de ori, am fost si la service, de la ce credeti ca e... de la GPL bagat de la MOL. Acum am bagat de la rompetrol. Pana acum merge bine. Am 52000km, instalatia tomaseto stag 300 pusa pe la 14000km. Nu am schimbat decat filtrele, curatat pe la rampa de injectie revizie facuta la sange nu asa ).Trebuie neaparat sa va uitati la filtrul de gaz ca daca ati sti ce se strange acolo e belea.

                              Comment


                              • #75
                                baga gaz din alta parte de 30 ron si vezi ce se intampla
                                Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google