Citi Km Aveti Pe Gpl,si Ce Probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1,6 MPI , GPL din fabrica ( Landi Renzo )

    Pentru cunoscatori : de citeva mii de km ( cam de la 40.000 parcursi ) face cam asa : cind ii vine, la trecerea de pe benzina pe gaz, nu are gaz ! Daca o lasi ( mergi pe benzina sua efectiv o opresti ), isi revine singura. Cine poate sa ma ajute ?

    Comment


    • Salut.
      Treaba asta mi sa intamplat asta iarna,dar pe un ger cumplit.
      O opresti si reiei pornirea si trece imediat pe gaz.
      Ai schimbat ceva flitre,ai fost la revizie?

      Cred ca o recalibrare a softului sau chiar o rescriere de soft ar rezolva problema.
      Da mai multe detalii.
      Numai bine.
      Un Logan----YNG-----
      Numai bine.

      Comment


      • Electrovana intepenita?
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • vorba lui augustincred ca este boala landi renzo.
          da poti verifica alimentarea electrovalvelor.

          ,,DE_TOATE,,

          Comment


          • Un motiv

            Originally posted by Xado View Post
            Pentru cunoscatori : de citeva mii de km ( cam de la 40.000 parcursi ) face cam asa : cind ii vine, la trecerea de pe benzina pe gaz, nu are gaz ! Daca o lasi ( mergi pe benzina sua efectiv o opresti ), isi revine singura. Cine poate sa ma ajute ?
            Si eu am patit asa la un Tomasetto,si mi-au curatat un pistonas care era murdar.Dupa aceea cupla perfect.

            Comment


            • 52 000 de km pe GPL

              Am 52 000 de km pe GPL cu instalatie Landi Renzo din fabrica. Motor 1.4 MPI.

              Pana acum nu am avut nici o problema.

              Filtrele GPL le-am schimbat la aproximativ fiecare 20 000 de km.

              Ulei Dacia Oil 5w30 la primul schimb si Valvoline SynPower 5w40 dupa aceea.

              Filtrul de aer la motor il schimb la fiecare 7 500 - 10 000 de km. Bujiile le-am schimbat la aprox 50 000 de km.
              Logan GPL 1.4

              Comment


              • Cu permisiunea voastra postez si eu aici, desi am DSN.
                Instalatie Tomasetto cu stag 200, aproape 6000 Km, fara probleme si foarte multumit. O recomand oricui ar vrea sa-si puna. De la un timp indicatorul de pe bord indica pe rosu dupa ce fac plinul, iar dupa aproape 50km, arata full(4 leduri)!!?? Am observat ca nu mai pot alimenta 42.5l, ci cam 41l. Butelia e de 55l si am alimentat numai de la aceeasi
                pompa(Rompetrol). Am observat ca a crescut putin si consumul; de la 6.5l/100km benzina-7.3l/100km GPL, cam pe la 8.3l/100kmGPL, dar am pus-o pe seama frigului si a mersului in oras. Luna viitoare ar trebui sa merg la revizie. Trebuie sa scoata aerul din butelie cumva?

                Comment


                • Cred ca e normal consumul tau. Eu am 1.4 GPL.

                  Mie imi consuma intre 8-8.5 in afara localitatii si 10-11 in oras. Gaz Rompetrol.

                  Conteaza si filtrul de aer sa nu fie imbacsit si bujiile sa fie in buna stare.
                  Logan GPL 1.4

                  Comment


                  • si gazul conteaza------se stie ca rompetrol nu este un gaz pt consum mic dar trage bine si la jug si la masea.

                    ,,DE_TOATE,,

                    Comment


                    • salutare tuturor,
                      instalatie Tomasetto cu stag 300 motor 1.6 8v pusa anul trecut, pana in prezenta 15000 pe gpl masina are 62000. Pana acum nu am avut probleme. Consum undeva la 8.3 mixt, la drum lung cred ca ajunge undeva la 7. Sunt foarte multumit de alegere. Imi tremura putin la relanti, ma gandesc ca or fi dereglati tachetii? dar in 15k sa se deregleze?

                      Comment


                      • Am si eu o intrebare legat de GPL , e posibil sa mai consume si benzina in timpul mersului pe GPL ? Am observat ca imi cad liniutele la benzina
                        multumesc
                        STOP ACCIDENTELOR!!!sigpicviata are prioritate

                        Comment


                        • este normal sa-ti consume si benzina avand in vedere ca la pornire mergi pe benzina pana ajungi la temperatura apei sa cresca si sa treaca pe gaz. dupa trecerea pe gaz nu are cum sa mai consume

                          Comment


                          • ba are cum dar se cunoaste merge inecat .
                            suspiciosii sa puna releu pe pompa.
                            eu am un prieten care neintelegand ca nu mai vine benzina i-am pus intrerupator manual pe pompa si zice ca tot crede ca baga si benzina i-am taiat si firele de pompa si tot crede ca...
                            asaca sunt multi...

                            ,,DE_TOATE,,

                            Comment


                            • Originally posted by bdann View Post
                              este normal sa-ti consume si benzina avand in vedere ca la pornire mergi pe benzina pana ajungi la temperatura apei sa cresca si sa treaca pe gaz. dupa trecerea pe gaz nu are cum sa mai consume
                              ma refeream dupa ce trece pe gaz daca mai trage si benzina .
                              STOP ACCIDENTELOR!!!sigpicviata are prioritate

                              Comment


                              • Originally posted by 50 RRY View Post
                                ma refeream dupa ce trece pe gaz daca mai trage si benzina .
                                Nu mai trage si benzina.Dca nu ar inchide bine electrovalva la benzina ar merge prost motorul pentru ca s-ar supraalimenta.

                                Citeva sfaturi
                                Se stie ca din cauza temperaturii ridicate de ardere,supapele se string(numai la evacuare),si este nevoie sa fie reglat jocul acestora din cind in cind.Reglajul se face la 0,3mm,sau 0,2mm cu schimbare de supape.Daca supapele sint prea strinse,motorul merge neregulat,incepe sa dea rateuri,si se aprinde martorul antipoluare.Acest reglaj se face la un anumit nr de km,care se poate intinde intre 25000 si 40000,fara sa stiu insa de ce se deregleaza mai repede sau mai tirziu.Am observat insa,ca dupa montajul gpl-ului,prima data se string mai repede.Acum,cit de mult se pot regla nu stiu.Cunosc pe un nene cu un taxi,care a facut 200000 pe gaz,si merge inca bine,insa,se va ajunge si la punctul unde nu va mai fi posibil reglajul,si atunci trebuie schimbara chiulasa,sau refacute scaunele,lucrare ce m-ar mira sa reuseasca prea bine.Renault sustine ca masinile cu gpl din fabrica au evacuarea ramforsata,si aceasta problema nu apare.Inclin sa cred ca asa este,si as fi recunoscator daca cineva cu Logan gpl din fabrica si cu km multi ne-ar confirma daca a reglat culbutorii vreodata.
                                Alta problema apare la mersul pe benzina dupa multi km facuti pe gpl.Masina merge prost,nu mai trage bine,si relantiul este neregulat.Problema apare din multiple motive.In primul rind din putina folosire a injectoarelor pe benzina(cele de benzina),ceea ce duce la colmatarea acestora.Ideal ar fi sa se curete la un interval de circa 60-70000km la ultrasunete,si verificate pe bancul de probe(gasiti pe net curatare injectoare).De asemenea,conteaza enorm ca aprinderea sa fie in stare perfecta,ceea ce presupune schimbarea bujiilor ceva mai des,la 100000 de km schimbare de fise,iar la circa 50000km,curatare corp clapeta si a motorasului pas cu pas(ajuta relantiul).
                                Cam asta ar fi treaba cu problemele des intinlite la Logan gpl,si modul lor de rezolvare.Este posibil la la Daewoo sa fie chiulasa mai tare si sa nu apare probleme la scaune,iar asta e valabil si la alte masini,insa la Logan aceasta problema exista cu adevarat din pacate,si nu poate fi rezolvata.Ramine de vazut daca economia de carburant acopera schimbarea chiulasei pina la urma,insa eu cred ca merita daca cumparam una la mina a doua,cind o fi sa o schimbam.Oricum,la diesel,doua injectoare fac cit o chiulasa,ceea ce ma face sa cred ca merita gpl,indiferent de problema expusa mai sus,iar schimbarea injectoarelor de diesel se facce cu siguranta la un rulaj de 200-250000 de km.
                                Last edited by valdo; 9 April 2011, 12:16. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google