Citi Km Aveti Pe Gpl,si Ce Probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am 76000km fara probleme,nu am curatat mpp sau corp clapeta si nici culbutorii nu i-am reglat si motorul merge perfect dar cam consuma gpl cam mult(9-10 inafara la o viteza de 110 maxim)dar trebuie sa ii fac revizia si vreau sa-i reglez culbutarii si curatarea mpp si corp clapeta.

    Comment


    • cred ca e bun un gpl pe logan as vrea si io sa pun k la kt s.a facut benzina ?dar nu stiu la ce pret bate o instalatie . ma puteti ajuta . multumesk

      Comment


      • cuce
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • cu bani fakuti din munka

          Comment


          • depinde de mai multe lucruri ... cam 20-25 milioane ...

            pe aici te-ai uitat ? http://www.loganclub.ro/forum/recoma...gpl-t7387.html
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • ms frumos

              Comment


              • salut. am si eu 1500 d km cu gpl si deja am o problemutza(sper), adik imi da rateuri pornirea cand o pornesc dupa o perioada de stationare indelungata(adik mai mult d 4 ore). desi babutza are 100k, pana acum pornea brici. acum, dupa nightstop spre exemplu abia porneste la a 2a cheie.. daca o pornesc la mai putin de 4 ore, chiar daca are motorul rece porneste fara probleme. mentionez ca instalatia e landi renzo. astept sfaturi de la cine s pricepe

                Comment


                • Din pacate nu ma pricep , dar ce pot zice e ca am avut problema asemanatoare pe un logan 1.4 cu gpl tomasetto stag 200 . Dupa o vreme de mers pe gpl , nu mai pornea nici moarta la prima cheie , la prima pornire a zilei , dimineata . Din ce in ce mai greu pornea . Am pus-o pe tester nici-o problema nu au gasit . Mi-au curatat motorasul pas cu pas , nici-o schimbare .

                  Ultima data cand am fost la cei care au montat gpl-ul mi-au zis sa schimb benzina ( foloseam de obicei Petrom 95 ) si sa merg turat . Am trecut la Efix 95 si am mers clar mai turat , nu mai schimbam treptele sub 3000 ture decat accidental , cand uitam si problema a inceput sa dispara usor usor , in sensul ca de la 7-8 chei cat dadeam sa porneasca , uneori o lua din prima ingatuita , sau la a doua cheie sigur mergea .

                  Ce am inteles eu ca ar cauza problema ar fi calculatorul de gpl care deregleaza intr-un fel calculatorul de injectie benzina , marind sau micsorand timpii de injectie pe benzina . Sper sa ma corecteze cineva priceput daca gresesc . Solutia ar fi ori resetarea calculatorului de benzina , ori mersul la un anumit interval pe benzina distanta relativ mare sa-si revina in parametri .

                  O zi buna !

                  Comment


                  • Solutia este un reglaj corect la GPL. Daca e reglat bine, problemele de pornire nu apar. Daca au aparut, dupa un reglaj bun vor dipare.
                    Interfete instalatii GPL

                    Comment


                    • mirc

                      Originally posted by mihail_cc View Post
                      salut. Am si eu 1500 d km cu gpl si deja am o problemutza(sper), adik imi da rateuri pornirea cand o pornesc dupa o perioada de stationare indelungata(adik mai mult d 4 ore). Desi babutza are 100k, pana acum pornea brici. Acum, dupa nightstop spre exemplu abia porneste la a 2a cheie.. Daca o pornesc la mai putin de 4 ore, chiar daca are motorul rece porneste fara probleme. Mentionez ca instalatia e landi renzo. Astept sfaturi de la cine s pricepe
                      nu mai scrie in limbajul mirc te rog,
                      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                      Comment


                      • stie cineva de unde se regleaza nivelul de gaz din butelie??
                        ma intereseaza sa imi indice corect cat gaz mai am in butelie, prima oara cand am montat instalatia de gaz niciodata nu imi trecea pe rosu, am fost la revizie si i-am spus celui de acolo de problema asta si a rezolvat-o (intr-un fel) acum cand mai am 15 litri de gaz imi intra pe rosu.

                        stie cineva de unde se regleza asta sa o pot regla eu in timp, sa nu mai stau tot timpul cu ochi pe kilometraj sa vad cati kilometri am facut si cat ma am de facut
                        Nu intotdeauna ce este frumos este si adevarat, dar nici ce este adevarat nu este intotdeauna frumos.

                        Comment


                        • Daca ai rezervor toroidal, scoti capacul din mijlocul rezervorului, si vei vedea acolo un indicator mecnic in care intra si o mufa micuta cu niste fire. Acel indicator micut este prins in 1 sau 2 suruburi slabesti un pic si rotesti stanga dreapta si se va misca acul, implicit numarul ledurilor aprinse.

                          Cel mai usor e golesti rezervorul, si alimentezi cati litrii vrei sa ai cand ti se aprinde rosul, apoi rotesti acel indicator in asa fel incat sa-ti fie la limita aprinderii ledului rosu.

                          Daca verifici la fata locului, va fi clar ce am scris aici.

                          Ce instalatie ai? Poate are sensor la care se poate seta din soft caracteristica sensorului, adica cand si care bec sa se stinga/aprinda.

                          Daca e cilindric, scoti acel capac sub care este si multivalva.
                          Interfete instalatii GPL

                          Comment


                          • am ajuns la 41000 in afara de scurgerile de antigel si o mica problema pe care am avut-o pe centura avand butelia pe jumatate incarcata la o acceleratie mai puternica pe la vreo 4000-4500 mia trecut pe benzina si ma anunta ca nu mai am gaz in butelie cred ca din cauza frigului ca de cand a venit caldura nu a mai facut.....aaa si vechea poveste la revizia de 15000 cu pierderile de ulei pe la distributie noroc cu garantia ca astfel ma usca....in rest merge brici

                            Comment


                            • Originally posted by mihail_cc View Post
                              salut. am si eu 1500 d km cu gpl si deja am o problemutza(sper), adik imi da rateuri pornirea cand o pornesc dupa o perioada de stationare indelungata(adik mai mult d 4 ore). desi babutza are 100k, pana acum pornea brici. acum, dupa nightstop spre exemplu abia porneste la a 2a cheie.. daca o pornesc la mai putin de 4 ore, chiar daca are motorul rece porneste fara probleme. mentionez ca instalatia e landi renzo. astept sfaturi de la cine s pricepe
                              Incearca sa cureti senzorul de turatie.Nu are de ce sa afecteze pornirea instalatia de gpl.Prima data merge pe benzina si nu are nici o legatura cu gazul.Tb verificata aprinderea,senzorul de turatie,etc.Oricum,cind pleaca la mai multe chei de obicei se curata acel senzor.

                              Comment


                              • Va salut .
                                Am urmatoarea problema : ieri am incercat sa bag gaz de o statie no-name si cand incerca sa imi bage , intra zici ca imi punea cu seringa.Sa orpit la 2 L si nu a mai bagat . El , cica , ar fi problema ar fi ca am presiune prea mare in butelie si el el baga cu o presiune mai mica!!
                                Deoarece trebuia sa bag neaparat gaz am mers la un Lukoil care mai bagam eu . Acolo primii 3-4 litrii cam tot asa a intrat ,dar vanzatorul a mai avut un pic rabdare si dupaia a inceput sa intre normal . Cand l-am intrebat si pe el , mi-a spus ca s-ar puteam sa am aer in butelie si sa il scot apasand pe bila aia de unde intra gaz!! Ca o paranteza , acum o saptamana , ultima data cand am bagat de 50 ron , tot asa greu mi-a mers dar a avut ala rabdare , si chestia ca tot rosu imi arata!!
                                Voi de la ce credeti ca poate fi???
                                Va multumesc anticipat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google