Am tot auzit peste tot ca GPL-ul ar creea tot felul de probleme.Eu am avut gpl si pe o Nova si am acum si pe Logan.Cu Nova am facut in jur de 80k de km si nu am avut nici o problema la motor,chiulasa sau altceva.Ba chiar nici filtrele nu le-am schimbat.Cu Loganul am facut cam 45000 de km si pina acum am schimbat o data filtrele de gaz si am reglat tachetii de asemenea o data.Cu acest thread sper sa stabilim odata pentru totdeauna daca gazul este nociv pentru motor sau dimpotriva.
Citi Km Aveti Pe Gpl,si Ce Probleme?
Collapse
X
-
Eu am 35 000 de km pe GPL pana acum si singura problema pe care am avut-o au fost niste pierderi de antigel pe la niste furtune prost montate de la GPL.
In rest sunt multumit de GPL. La mine reviziile sunt la 20 000 de km si mi se pare destul de mult pentru Dacia Oil (mai ales ca ii dau frecvent 4 000 - 5 000 rpm ). Am sa trec pe ulei Elf sau am sa schimb uleiul la 15 000 de km.
A mers cineva mai multi km numai cu Dacia Oil ? As fi curios cam cum se prezinta motorul dupa 100 000 de km numai cu Dacia Oil.Logan GPL 1.4
-
36000 km fara probleme, doar pierderea de antigel la coliere care am rezolvat-o la revizia de 20000km,schimbat si filtre atunci. Am avut si un break injectie dacia 2001 la care am pus eu gpl, am facut cam 30000 cu ea pe gpl, apoi am vindut-o si am luat loganul. fiind multumit la dacie cu gpl am luat loganul cu gpl de fabrica. pina acum super multumit de investitia facuta.AG-73-BAR garib1973@yahoo.com
Comment
-
Motorul are aproape 206.000 km., iar pe GPL are aproape 106.000 km., filtre de gaz si-atat ca tachetii oricum ii reglam in km. astia de cateva ori. Foarte multumit.
Comment
-
Multumit.
Daca ar fi sa aleg intre benzina si benzina+GPL, as alege sigur benzina+GPL.
Am 52.000Km, masina are 1 an si 7 luni, GPL din fabrica.
Probleme au fost 4:
1) Inca de la primele mii de kilometri si chiar si acum se mai intampla, se mai blocheaza pedala de acceleratie in mers. Daca apas ambreiajul, acceleratia isi revine de obicei, sau cateodata turometru ajunge la 6.000+ si trebuie sa opresc motorul. Oricum, daca se blocheaza acceleratia la podea e cam periculos, mai ales daca esti incepator. La service au zis ca nu au ce sa faca fiindca e de la presuri, care "nu sunt originale".
2) Pe la 10.000 de Km s-a stricat ceva cand eram intro intersectie, si cred ca scapa gaz ca mirosea puternic, si nici nu mai tragea cand apasam acceleratia. In schimb pe benzina mergea bine. Am dus-o la service si s-a rezolvat pe garantie.
3) Pe la 45.000 - 50.000 se oprea motorul din mers. Cand era rece motorul, nu conta ca era pe gaz sau benzina, la apasarea ambreiajului se mai oprea motorul. Lucru asta nu e prea placut mai ales cand esti intro intersectie si nu mai ai nici servodirectie nici servofrana. Problema s-a rezolvat la service pe garantie prin resetarea calculatorului de injectie.
4) De cand cu gerurile astea de -25 ... -28 de grade prin Iasi m-a lasat bateria. Invart cheia in conact si se cunoaste ca e slaba bateria. Nu are putere suficienta. Bateria e Rombat si a venit odata cu masina. Maine ma duc la service si sper sa o schimbe ca nu prea vad ce altceva ar putea face. Azi dimineata nu a pornit nici macar la -16 grade, desi ieri m-am plimbat cu ea toata ziua prin oras. Nu cred ca am consumatori, ci sunt sigur ca e de la temperatura scazuta. Am fost zilele trecute la service sa vad ce are si au zis sa revin daca problema persista. Cred ca incearca sa ma dea cu var :-) . Dupa experienta asta am o parere foarte proasta despre bateriile romanesti, ma gandesc sa-mi iau ceva mai bun, daca nu se rezolva pe garantie http://www.principalauto.ro/detaliu....omobile&Node=1
Oricum, eu zic ca GPLul merita.
La condus nu exista diferenta vizibila fata de mersul pe benzina.Regards,
Emanuel Sescu
Comment
-
26000 1.6 MPi cu GPL din fabrica . Multumit pana acu` . singura problema curgerea de antigel care inca nu s-a rezolvat (au schimbat de 3x furtunele si T-urile pe garantie) dar tot cu unele de productie romanesti (de pe platforma industriala Mioveni) , iar luna trecuta am primit telefon de la un Inginer Dacia care se ocupa de instalatiile Landi Renzo si mi-a spus ca a comandat piesa care cauzeaza curgerea de antigel din Belgia si ma anunta cand trebuie sa ma duc s-o monteze . In rest toate bune1.6 MPi Icy White
Comment
-
Originally posted by garib1973 View Post36000 km fara probleme, doar pierderea de antigel la coliere care am rezolvat-o la revizia de 20000km,schimbat si filtre atunci. Am avut si un break injectie dacia 2001 la care am pus eu gpl, am facut cam 30000 cu ea pe gpl, apoi am vindut-o si am luat loganul. fiind multumit la dacie cu gpl am luat loganul cu gpl de fabrica. pina acum super multumit de investitia facuta.AG-73-BAR garib1973@yahoo.com
Comment
-
Originally posted by Aryaan View Postdacia logan GPL (taxi). acum cred ca are vreo 550 de mii de km......
Comment
Comment