De când a dat geru ăsta de sub -20 grade nu prea pot să accelerez deloc când merg pe gpl că trece pe benzină, daca merg foarte liniștit e ok. Mentionez că am mai mult de jumăntate plin rezervorul. A mai pățit cineva așa ceva?
Problema Cu Frigul
Collapse
X
-
Dada. eu am patit acelasi lucru...am crezut ca e defecta instalatia si am fost la mester cu ea, ca deh e in garantie...mesterul mi-a zis ca merge perfect doar ca e gazul f prost si nu are ce sai faca.....Am facut plinul la Lukoil si am crezut ca mor de ciuda....mergea pe gaz daca mergeam f f f finut, cum apasam un pic mai tare pe acceleratia..pac..trecea pe benzina....imi era o ciuda de muream! Apoi mi-a zis un prieten de o benzinarie de aici din Cluj care comercializeaza gpl de Butan gaz, mi-a zis ca e un gpl f bun si ca el numai de acolo alimenteaza asa ca am fost si eu la ei si am facut iar plinul...circa 10 l, si de atunci merge perfect...sa amestecat cu celalalt si si-a dat drumul! Din ce am inteles in gpl pt iarna ar trebui sa fie mai mult propan ca sa arda bine si se pare ca unele firme ori mai au stocuri vechi de gpl ori se zgarcesc cand vine vb de el! Asa ca sfatul meu intreaba si tu de o statie cu un gpl bun si baga peste asta...poate ai si tu noroc ca si mine si va merge....! Eu de acum incolo numai de la statia aceia voi alimenta cu toate ca e mai scump gpl...e 2,27 lei/litru!Last edited by kta_stoia; 28 January 2010, 00:52.
-
Originally posted by andi_andi505 View PostDe când a dat geru ăsta de sub -20 grade nu prea pot să accelerez deloc când merg pe gpl că trece pe benzină, daca merg foarte liniștit e ok. Mentionez că am mai mult de jumăntate plin rezervorul. A mai pățit cineva așa ceva?
La mine s-a rezolvat prin resetarea calculatorului de injectie.
Initial mergea bine.
Dupa cateva zeci de mii de km, cat era motorul rece nu prea tragea, daca vroiam sa plec repede dintr-o intersectie era imposibil.
Ba chiar, dupa un timp a inceput sa se opreasca motorul din mers cand apasam ambreiajul,iar turatia o lua razna pana scadea de tot.Regards,
Emanuel Sescu
Comment
-
Nu am avut asemenea probleme iarna asta chiar si la -22 grade. singurul meu dezavantaj a fost ca pina la servici am cam 7 km si fata de vremea normala am impartit consumul juma-juma gaz - benzina, adica s-a incalzit motorul mai greu si am trecut, a trecut ea masina, mai tarziu pe gaz. In rest comportament normal.... a mint de 2 ori am observat la gerul cel mare ca s-a stins ledul de benzina si cel de gaz palpaia in continuare desi trebuia sa ramina aprins dupa stingerea celui de benzina "maro".AG-73-BAR garib1973@yahoo.com
Comment
-
interesanta problema, eu nu am patit asa ceva imi porneste foarte bine, si o las cam 5-8 minute pana incep ledurile sa palpaie foarte repede, cind plec de pe loc in 50 de metri trece pe gaz si acolo ramane, pot spune ca alimentez de la rompetrol, consumul mi-a crescut am fost pana la predeal si am avut cam 9% dar sunt foarte multumit de cum merge
Comment
-
Acum stii cum e, fiecare cum are nevoie de ea si cum e dispus sa umble la portofel; eu, iarna nu o las pe gaz deloc, doar daca plec la drum lung si in cazul asta, inainte de a o parca cu 1km, o trec din nou pe benzina ca sa ramana o pelicula pe cilindrii, pistoane, segmenti,etc. Altfel, iarna nu vede gaz deloc, doar benzina, e mai sanatos si as zice mai ecomicos, daca tii cont de uzura la care o expui pe temp. scazute, gazul asigurand o ardere uscata, indiferent de dozajul de propan...Dar e doar parerea mea tinand cont de eventuale cheltuieli "ulterioare", mai scumpe decat benzina !?
Comment
Comment