If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
saltare
eu mi-am montat de curad gazul(un landi renzo) iar baietii de la service mi-au setat-o sa treaca pe gaz atunci cand apa are 50 grade
nu stiu daca este o temeratua corecta dar baietii de acolo mi-au spus ca asa recomanda producatorul
da sa sti ca cea mai buna temperatura este cea nominala de functionare a motorului daca vrei sa protejezi masina insa noi scadem pt ca suntem ,, zgarciti,, cu benzina dar mai tarziu patim multe din problememele de pe aici.
cu cat lasi sa mearga mai mult pe benzina si nu o gatui pt un consum redus cu atat lungesti fiabilitatea instalatiei cat si a motorului.
spor si bafta
KTI teoretic ai dreptate...dar nesarind calul, gen sa treaca la -15grd, un motor rezista mult si bine...de ex motorasele de Logan rezista bine cel putin pina la 3-400.000km...si fara o instalatie pretentioasa etc...
Daca e ok in regim de taxi si fac ~400.000km in regim "particular" ar echivala cu 6-700.000km...
Eu zic ca e deajuns daca un motor rezista atit...fara semne de oboseala...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
ok
ma refeream mai mult la vorba aia cu ce dai pe mere iei pe pere.
pt evitarea problemelor de relantiu sau oprire motor la rece pe gpl sau multe altele zic ca nu strica sa fim realisti si sa acceptam ca trecerea la o temperatura cat mai ridicata ,, face mai mult bine decat rau ,,
si scapam si de ,, buba ,, ca nu prea mergem si pe benzina macar la rece sa facem asta.
la gpl pus separat trecerea se face la 40 grade , la cele cu gpl din fabrica trederea este la 50 grade . cu cat gradele sunt mai mari cu atat se trece mai optim din faza lichida a gpl in faza gazoasa pentru a se face un amestec optim si drept urmare o ardere frumoasa si in parametri in cilindri. o trecere la temp mari duce si la consum semnificativ de benzina , dar pentru a avea un pret mic la consum /km se reduce trecerea la 40 grade si de multe ori cand se intampla sa fie si un gaz prost se vede imediat dupa trecerea pe gaz ca parca masina nu trage nu are forta ........
Unii producatori de sisteme nu te lasa sa setezi orice temperatura de trecere. Totodata nu se poate vorbi de temperatura reala a apei in momentul in care ai senzorul de temperatura al apei montat separat in circuitul instalatiei GPL. Daca e montat pe reductor si e mai mult in aer, daca mergi cu masina iarna, poate sa nu mai treaca deloc daca il setezi la 50 grd C. Iar daca il pui la 30, risti ca vara sa porneasca direct. Asa ca 35-40 e ok, in functie de pozitia senzorului. Daca ai un sistem bun si poti face corectii pe temperatura apei, iar GPL-ul este bun, poti pleca si de la -25 grd C, dar nu in forta. Oricum temperatura apei nu garanteaza ca gazul e sub forma de vapori, nici macar senzorul de temperatura al gazului nu poate spune la ce temperatura va fi acesta in momentul comutarii si catva timp dupa aceea.
Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
saptamina trecuta mi-au montat baietii gazul un landi renzo iar temperatura de trecere este de 50
din ce am citit mai sus am vazut ca daca ai temperatura mai mare este mai bine
sa ma duc la service si sa le spun sa imi mareasca temperatura sau este ok temperatura pe care au setat-o la inceput
din cate mi-au spus baietii au montat un senzor de temperatura undeva pe reductor(cica citeste mai bine temperatura)
cred ca o sa o las la 50 de grade ca de asa recomanda producatorul
La mine trece pe gaz la 30 de grade( inainte sa apara cele 2 liniute la apa pe bord) si cand pornirea se face la cald, trece la o prima accelerare a motorului peste o turatie de aprox 1400-1500 rpm. Instalatia este Tomasetto Stag 4, nu o am de mult, dar pana acum sunt f multumit.
La mine montatorul a setat temperatura de trecere pe gpl la 20 grade. Am mers asa vreo luna si nu am avut nici un fel de probleme. Ulterior am modificat-o eu, în general am mers cu 25 sau 30. Acum e la 25 si trece super ok pe gaz.
Montatorul are si o divizie de taxiuri, si la toate a setat temperatura de trecere la 20 grade. Daca o seteaza asa la masinile lui, cred ca este in regula si temperatura aceasta mica.
Ex-loganist Prestige 1.6 16v
Mai nou, franțuzist: Peugeot 407 2.0i
Eu am interfata pentru calculatorul de GPL si m-am jucat putin ca sa vad diferentele. Cel mai bine se observa iarna comportamentul motorului trecut pe gaz la 35 de grade fata de cum merge cand il treci la 50 de grade pe gaz. La 50 de grade motorul trage mult mai bine si nu se simte gatuit. In concluzie, parerea mea e ca iarna e bine ca temperatura de trecere sa fie mai mare decat vara cu vreo 15 - 20 de grade, din motivele pe care le-au expus si alti colegi mai sus.
Pana la urma fiecare face cum considera ca este bine pentru el si masina lui.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment