Montare Roata Rezerva Sub Portbagaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Montare Roata Rezerva Sub Portbagaj

    Salut,spre sa nu mai fi fost deschisa o alta discutie pe aceeasi tema,dupa cum bine stiti,mesteri de la dacia nu au putut gasi un spatiu mai bun pentru roata de rezerva la modelele pe gpl decat in portbagaj,in acest fel ajungandu-se la un portbagaj de nivelul matizului.
    Ma gandeam sa-mi montez roata de rezerva sub portbagaj,poate a mai facut cineva asta,niste idei ar fi bine venite.
    Cred ca in primul rand o sa se vada cam naspa avand in vedere ca bara spate nu va acoperi in totalitate roata,cat despre modelul de prindere,ma gandeam la cel de pe sandero,ar merge fabricat.
    Niste idei sugesti ar fi bine venite.

  • #2
    de ce nu cumperi o roata de rezerva de ''urgenta ''( cele mici si inguste ) ?
    se poate monta pe intaritura care sustine bancheta spate ; ocupa putin loc si nu se murdareste .
    eu zic ca este o solutie eleganta .
    sigpichttp://www.facebook.com/statiicbsh.medias; 0744258917 ;radu_capatina@yahoo.com

    Comment


    • #3
      Ma gandeam si eu sa-mi iau o roata de rezerva ingusta dar ce facem cu diametrul,punem mai mic de 15'?Si oare roata asta ingusta intra de etrieri?Are cineva facut asa ceva?Un sfat,o sugestie...?

      Comment


      • #4
        MCV-GPL 185/65 R 15

        Comment


        • #5
          Asa am prins-o si pe a mea...Oricum nu plec fara roata de rez la mine...
          AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

          Comment


          • #6
            Cum ati reusit să aşezati rezerva in spatele banchetei ,am incercat dar nu stă,este mai inaltă decât portbagajul

            Comment


            • #7
              Am incercat si varianta pe verticala prinsa de suportul banchetei,problema e ca nu incape,asa cu a zis si dan,e mai inalta decat porbagajul,poate doar sa stea asa inclinata ceea ce nu mi se pare un super mare castig de spatiul in portbagaj.Oricum varianta cu roata ingusta ar fi si mai indicata ptr montajul sub porbagaj,cred ca nu s-ar mai vedea asa rau.Are cineva imagini si dimensiuni cu o roata ingusta care sa se potriveasca pe logan?

              Comment


              • #8
                la MCV e alta poveste,ai liber sus,la berlina e problema...

                Comment


                • #9
                  Cred că o să imi iau MCV... .
                  Glumeam.Oricum si cu roata in portbagaj este destul loc.Eu când am mult de cărat pun roata in spate intre banchete sau o las acasă.Am mers o lună fără rezevă si nu am avut nevoie de ea(mi s-a furat rezerva)

                  Comment


                  • #10
                    Salut !!!
                    Eu m-am dotat cu altceva si anume trusa de urgenta, care contine un compresor, o solutie lichida care astupa intepatura pt. 4 roti.
                    Mentionez ca am butelie de 58 litri si adevarat ocupa muuullltttt spatiu , dar nam ce face .
                    Aceasta trusa (o puteti gasi la PLUS - 70 lei) am cuparat-o pentru ca o aica de-a mea si-a luat matiz pe GPL si nu i-au dat roata de rezerva ci aceasta trusa ......

                    Comment


                    • #11
                      Acea trusa de urgenta e foarte buna...[in Germania] .La noi mai trebuie pe langa compresor si solutie ,doua ciocane pt indreptat geanta si o masina de cusut pantofi pt cauciuc.Acu lasand gluma la o parte nu prea merita sa risti sa umbli fara roata ca ramai ca fraieru in drum.

                      Comment


                      • #12
                        Cred ca voi folosi si eu un kit de reparat pene in locul rotii de rezerva.

                        Intrebarea mea este: a folosit cineva acest kit intr-o situatie reala ? Functioneaza sau ramai in drum daca ai un cui mai serios in roata ?
                        Logan GPL 1.4

                        Comment


                        • #13
                          Parerea mea e ca mai bine ti roata in masina plus ca afara risti so nu o mai gasesti asta e Romania
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            dar daca pui un suport de roata ca la jeep ? ...

                            Comment


                            • #15
                              Referitor la suportul de roata ca la jeep.Am vazut frate un ticozaur cu asa ceva,foarte foarte tare frate,cred ca o folosea mai mult pe post de protectie in caz de impact..
                              Si referitor la kitul de reparatie,nu prea am incredere in el in momentul in care tai cauciucul,chiar ca stai si fluieri ca fraierul pe langa ea,ptr ca am mai vazut frate cazuri de cauciucuri taiate de fiare cazute din masinile ce transporta fierul vechi.
                              La mine sincer nu intra in discutie kitul de reparatie,nu ma risc sa raman in the middle of nowhere cand avem atati parteneri la trafic care te pot "ajuta" cu un foarte mare spate intors cand ai nevoie.
                              Deci cred ca o sa trec la masuratori si om vedea ce iese.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google