Montare Roata Rezerva Sub Portbagaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    (Dacia) ContiMobilityKit



    Comment


    • #17
      eu chiar nu am inteles de ce loganu vine echipat cu rezerva 185 65 r15 sau dupa caz si nnu au pu o geanta subtire.Asa mai reduceau costurile pt ca la asta se pricep cel mai bine.
      Acum nu stiu cat de bine se descurca o geanta din aia subtire printre liniile de tramvai si micile gropi unite ale patriei.
      Referitor la ajutorul pe care il primesti in trafic cand ai nevoie la noi romani nu se aplica,suntem prea comozi pt a da o mana de ajutor.
      Acum vreo 2 ani in constanta am facut pana la o berlina 1310,rezerva aveam chiar si cric dar nu aveam cheie pt prezoane,pur si simplu nu o gaseam in portbagaj.Am cerut ajutor si dacii erau o gramada dar nimic,am ales sa stric geanta si cauciucul sa ajung la o vulcanizare
      Last edited by crull; 26 February 2010, 01:28.

      Comment


      • #18
        Mai este si varianta de montaj a rotii de rezerva sus pe pavilion ....... cine incearca primul ????

        Comment


        • #19
          la ceva de genul asta ma gandeam,daca nu ma insel este o poza de roata de rezerva montat sub portbagajul unui sandel.Eu zic ca e facubila.Weekendu-l asta nu am timp dar weekendul viitor sigur ma apuc de treaba.
          Attached Files

          Comment


          • #20
            Salutare...colegilor...


            Eu ce sa mai zic ca am 1 bucat roata de rezerva in husa LrZo - 185-65/15R , 1 bucat subwoofer 350W Kenwood cutia este patrata (adica nu este tub cilindric ) , 1 bucata statie 600W Kendood prinsa intre boxele pe spate in interiorul porbagajului ( cablurile sunt ascunse - montaj profesionist ) si cam atat ... deci mai mi-a ramas loc de o cumparatura la Metro sau la Carrefour asa cam de 2 sacose ... ecologice ... Dar sincer ma gandesc : - pt ce mama masii ne trebuie ata loc in porbagaj... ?? ca eu 1 nu am carat niciodata nimic in'afara de cele metionate mai sus ... sau poate 1 / AN am fost cu bunicu la huruiala si atunci am fost nevoit sa le dau jos... dar 1 data !!


            Stima ..
            :animal_spider2: LOGAN 1.4 MPI Laureat + GPL :ninja4:

            Comment


            • #21
              cred ca pentru rezerva care se foloseste pentru maxim 50 km pana la prima vulcanizare ar mege o roata de solenta prinsa ca la poza lu baiatu cu mcv de mai sus ( postu 4 ) si garantat aia incape perfect acolo si cred ca se potriveste perfect pe spate pentru ca butucu de logan este mai mic decat ala de solenta ca diametru si este tot pe 100 distanta intre prezoane, faci pana pe fata faci rocada repede cu spatele si rezerva o pui pe spate . ori mergi pe pana si strici o jeanta si cauciucu ori mergi cu rezerva de solenta care cred ca este asemanatoare ca o roata de logan lasata putin mai mult.

              Comment


              • #22
                daca se taie cauciucul ce faci cu trusa aia?
                My Ride BR 86 TIV Mai Furios Si Mai Iute

                Comment


                • #23
                  am facut rost de roata de nova este tot 4X100 dar la diametru pentru centraj este mai mic si nu incape pe butuc . trebe putin luat la strung cam 1-2 mm maxim . cum am jeanta luata pe dea moca am sa incerc sa o modific sa vedem ce iese si daca iese ceva pun pe forum

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by ct 03 pre View Post
                    la ceva de genul asta ma gandeam,daca nu ma insel este o poza de roata de rezerva montat sub portbagajul unui sandel.Eu zic ca e facubila.Weekendu-l asta nu am timp dar weekendul viitor sigur ma apuc de treaba.
                    si la pejo 206 e roata exact la fel si nu e foarte placut sa faci o pana mai ales in niste conditii vitrege. credeti-ma! in plus nu cred ca-i loc suficient s-o pui sub masina si o sa agati cu ea. nu mai vorbesc de sistemul de prindere. o sa dai gauri in caroserie ? mai bine in porbagaj ! sau pe cupola !

                    la logan cu glp mi-am gasit si eu o rotita de urgenta pe 15 , mi-a modificat la strung inelul interior (marit ca sa incapa) si am prins-o elegant de traversa banchetei spate pt ca incape ca-i mai mica in inaltime si fiind si mult mai ingusta chiar ca nu ocupa loc. deocamdata m-a ferit Dumnezeu sa merg cu ea si m-am ferit si eu pt ca folosesc cauciucuri bune tot timpul. nu le las pana-s opinci. am 140.k km cu loganul si nici o pana , sper sa nu ma deochiati acum !
                    Last edited by Costi-bc; 9 March 2010, 22:37.
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • #25
                      merg foarte bine rotile de golf 3 alea inguste sunt pe 14 au 4 prezoane X100 si la inelu de centraj au 5,8 mm fata de 6 mm cat este normal pentru a intra pe butuc , dar se poate lua la strung 2 mm . cred ca in fiecare oras este cate o firma care reconditioneaza planetare aia au strung pentru ca altfel nu pot reconditiona planetarele . merge prinsa pe traversa si am sa pun si poze ca eu am rezolvat-o . apropo roata aia este scumpa cu draci "150 ron "

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Costi-bc View Post
                        la logan cu glp mi-am gasit si eu o rotita de urgenta pe 15 , mi-a modificat la strung inelul interior (marit ca sa incapa) si am prins-o elegant de traversa banchetei spate pt ca incape ca-i mai mica in inaltime si fiind si mult mai ingusta chiar ca nu ocupa loc. deocamdata m-a ferit Dumnezeu sa merg cu ea si m-am ferit si eu pt ca folosesc cauciucuri bune tot timpul. nu le las pana-s opinci. am 140.k km cu loganul si nici o pana , sper sa nu ma deochiati acum !
                        Ai pus roata vreodata pe masina,chiar si de poba?Sunt curios daca se simte la mers diferenta de dimensiune(nu cumva e de 14'?).Daca ai timp sa faci niste poze sa vedem si noi cum sta in portbagaj ti-am fi recunoscatori...

                        Comment


                        • #27
                          am montat rotita in masina . am gaurit traversa cu un spiral de 10 am bagat un surub de 10 cu o pilita in cap ca sa stea fix acolo apoi cu dispozitivul original de prindere al rotii am prins roata in pozitie pe traversa . incape la fix si mai si ramane spatiu .am dat 150 ron pe roata plus 10 ron la strungar sa modifice inelu de centrare . roata este t105/70 r14 si are cam 50 cm in diametru fata de cam 60 cm roata normala dar decat pe pana pe janta mai bine cu aia pana la prima vulcanizare am sa pun si ceva poze . am sa caut una pe 15 si daca gasesc pasta o vand
                          Attached Files

                          Comment


                          • #28
                            scuze pentru dublu
                            sper sa tina la greutatea loganului cu 5 pasageri daca este sa fie folosita vreodata .baiatu de la care am luat-o le are de la golfuri pe care le aduce din afara .am sa fac si o proba de drum sa vad cum se comporta masina , dar pentru ca este mai mica in dimensiune garantat nu va merge pe fata ci numai pe spate . iar ca spatiu de ocupare in porbagaj nici macar nu este sesizabila

                            Comment


                            • #29
                              Daca faci pana pe fata, trebuie sa muti o roata de pe spate pe fata si apoi sa pui rezerva asta mica in locul rotii de pe spate ..... cam multa manopera doar pentru a castiga ceva volum in portbagaj !!!! Ideea e ca trebuie sa desfaci doua roti .... si la cat de manevrabil este cricul din dotare, roaga-te sa nu faci pana !!!!!

                              Comment


                              • #30
                                daca fac rost de una pe 15 va merge rezerva si pe fata ca doar nu-i dat in gura cu 100 , daca nu fac operatiune de inversare roti . si daca nu ai nimic strangi din dinti si dai pe jeanta dea dura pana f_ti masina . sper sa nu fac pana in urmatorii ani , pana nasoala pentru ca am sa cumpar si un spray dela de pene sa fie acolo pentru un cui o surubelnita ceva merge .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google