Montare Roata Rezerva Sub Portbagaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Intra bine in spatiul de dupa spatarul banchetei!Cred ca are loc si cea de 15',tataieb12 multam'pt.poze.Sa vedem acum unde gasim subtirici de-astea...

    Comment


    • #32
      am revenit cam greu. am avut multa treaba...

      pe a mea am dat 80 de lei si e exact la fel numai ca-i pe 15 , prinsa exact la fel , dar daca fac pana (Doamne fereste ! ) eu o pun oriunde , chiar si pe fata si ma duc direct la vulcanizare. in maxim 100 km tot gasesti vulcanizare non-stop!
      am vazut persoane care au mers saptamani intregi cu astfel de roti pe fata , pe masini cu pretentii si nu aveau nimic. dealtfel nu mai veneau acele masini echipate din fabrica asa.

      o roata de solenza sau supernova e mult mai lata.
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • #33
        Unde ai gasit-o mai aveau?Pe net n-am gasit nimic...
        Last edited by omul; 17 March 2010, 10:58.

        Comment


        • #34
          stiu dar baiatu nu avea decat pe 14, asta e pana crapa am s-o folosesc pasta, iar pentru omul incearca la cei ce aduc masini de afara in special golfuri.

          Comment


          • #35
            la dezmembrari , in targul auto unde vand astia cauciucuri cu tot cu jante... au gramezi intregi. de aia si o iei asa ieftin. totul e sa fie de r14 sau r15 si sa aiba 4 prezoane x 100

            nu o sa gasesti pe net
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • #36
              Daca o puneti pe fata, prin diferenta de diametru, faceti praf satelitii din cutia de viteze!!! Probabil ca nu in 10-20 de km, dar eu nu as umbla saptamini cu rotile inegale pe fata. La greutate nu cred ca ar fi probleme, orice cauciuc rezista la cel putin 400kg apasare. ideea e ca daca nu o poti repara cu kitul de pana (spray si compresor), cu asta mica tot ajungi pina la o vulcanizare. Si eu ma gindesc la pus sub portbagaj, mai ales ca aia care mi-au montat instalatia au lasat foarte lungi suruburile cu care au prins butelia, sub masina. Cred ca as putea prinde roata in acele suruburi!!

              Comment


              • #37
                Si la mine sunt foarte lungi acele suruburi de la butelia GPL sub masina. Ma intreb daca nu s-ar putea prinde rezerva normala de ele.
                Logan GPL 1.4

                Comment


                • #38
                  subtirica aia a mea din pozele puse mai sus este pe 14 si daca fac pana merg 10-20 km pana la primul servis doar atat si merge foarte bine pusa pe spate si facut rocada cu fata .decat sa stau cu o roata prinsa ca la aro 10 dar sub masina mai bine ma risc 10-20 km pana la un servis pe subtirica basca ca stau si fara fica ca nu pica roata si nenorocesc in viteza pe ala din spate . merg cu ea de pe 3 mart 2010 si nu am nicio pana de fapt nu am nicio pana din iunie anul trecut si am peste 10.000 km

                  apropo e de vanzare ca sa cumpar una pe 15, cine doreste poate da un pm . o trimit oriunde in tara
                  Last edited by tirum76; 7 May 2010, 22:10. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #39
                    genial

                    "am montat rotita in masina . am gaurit traversa cu un spiral de 10 am bagat un surub de 10 cu o pilita in cap ca sa stea fix acolo apoi cu dispozitivul original de prindere al rotii am prins roata in pozitie pe traversa . incape la fix si mai si ramane spatiu .am dat 150 ron pe roata plus 10 ron la strungar sa modifice inelu de centrare . roata este t105/70 r14 si are cam 50 cm in diametru fata de cam 60 cm roata normala dar decat pe pana pe janta mai bine cu aia pana la prima vulcanizare am sa pun si ceva poze . am sa caut una pe 15 si daca gasesc pasta o vand"


                    esti genial ! am cumparat o roata similara acum o saptamana dupa ce mi-am montat gpl,am dat 80 ron pe ea,iar dupa operatiunea "marire gaura butuc" vreau sa o prind la fel ca tine,imi pare cea mai buna solutie:sta fixa,nu ocupa spatiu,se scoate usor.

                    Comment


                    • #40
                      una din probleme: filetul difera ! practic surubul a facut alt filet in "piulita" de prindere roata...

                      --------------------------------------------------------------------------------

                      "Si la mine sunt foarte lungi acele suruburi de la butelia GPL sub masina. Ma intreb daca nu s-ar putea prinde rezerva normala de ele."

                      am bagat su eu nasul pe sub masina si am constatat acelasi lucru :suruburi f f lungi !!
                      n-am prins ideea ! de ce !? de ce nu pun mai scurte ? presupun ca acele suruburi vin in kit-ul de asamblare,dar sa investeasca firma 2 lei in niste suruburi mai scurte nu era un capat de tara !!! oricum,o sa pun problema la revizia de 1000 km,cu suruburile mele in mana ,preventive,sa nu zica ca n-au !
                      __________________

                      Comment


                      • #41
                        Probleme cu montatul rotii de rezerva acolo:
                        Garda la sol, daca incerci sa urci o rampa/bordura o sa dea roata de pamant in spate
                        Rugineste ca naiba ca tine apa acolo.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • #42
                          Poți sa pui și roata mica prinsa în spatele banchetei o gaura un șurub și o pluta mai mare

                          Comment


                          • #43
                            mai demult aveam un kangoo cu roata sub masina si recent am vazut un mcv cu REZERVORUL GPL dedesubt !!!! de ce n-ar merge o roata la un logan ?????

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google