eu zic ca se merita sa ai gpl pe logan scoti bani decat sa ai benzina si o motorizare mare
Sa Pun Gaz Pe Logan Nou ???
Collapse
X
-
O fi ieftin, dar Loganul 1.6 cu GPL trage cam ca un Matiz pe benzina, care zice ca trage mai bine pe gaz minte fara rusine! Pe serpentine cu 1.6 benzina trebuia sa-i dau talpa sanatoasa ca sa se urneasca! Economia din pretul GPL-ului o cred, dar fiabilitatea, puterea etc permiteti sa ma indoiesc, foarte mult...
Comment
-
Ma simt jignit ... dar aste este, daca spui ca ai logan 1.6 GPL si nu trage iti recomand sa mergi la dacia si sa iti modifice harta de injectie.
Din cate am inteles pe instalatile de fabrica harta este parolata si nu poti sa o modifici. si tot asa din auzite am inteles ca modificarile se platesc la reprezentanta.
Eu in 1000km am fost de 4 ori pentru ajustarea parametrilor si deabea acuma ince sa fiu multumit.
- prima data consuma 10l GPL% deci nu faceam nici o ecoomie - si la RAR nu a iesit fumul - prea mult GPL
- apoi mi-a taiat din consum, dar nu imi placea cum mergea si la rece facea figuri cand trecea pe gaz
- am mers sa imi regleze ca nu tragea intre 1500-2500rpm - sa rezolvat - acolo este peste benzina
- acum 2 zile am mers si mi-au modificat temperatura de trecere de la benzina la gpl de la 50'c la 35'C
Unde inainte era panta si incercam sa urc cu a-4-a si trebuia sa dau a-3-a intre 2000-2500rpm, acuma pot sa urc cu a-4-a
Poate toate astea sunt doar PLACEBO, dar la fel de posibil sa fie si reale...
Bafta
Comment
-
La chestia cu urcatul pantei in 2000-2500 rpm da-mi voie sa-ti spun ca mergi subturat, ba chiar esti sub zona de cuplu, indiferent de motorizarea pe benzina sau de alimentare (gpl sau benzina). Da, ai dreptate ca trage pe gaz mai bine in ture joase comparativ cu benzina. Nu cred ca ai procedat bine cu trecerea de pe benzina pe gaz la 35 grade, fiindca risti in timp sa crape membrana din regulator. Abia de la 50 grade in sus poti spune ca e ok.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
la mine trece pe gaz la 30 grade asa a fost reglata instalatia mea un tomaseto stag 200-V si merg undeva pe 9 % consum la un motor de 1.6 si am fost si la munte am urcat la siriu la baraj si am urcat in unele locuri cu a III -a pentru ca altfel ai viteza prea mare si te dai dea dura , de tras trage de rupe . iar la baiatu cu butelia de 20 litri mergi la ei si schimba butelia pune una mai mare . la mine au pus o toroidala de 35 l asa au avut atunci iar dupa vreo 10 zile cand au primit marfa noua am schimbat-o cu una de 53 litri fara sa dau nimic in plus fata de pretul initial basca ca o platesc si in patru rate lunare .
Comment
-
Da ai dreptate ca este motorul sub zona de cuplu dar din pacate nu prea imi place sa il tin la 4250rpm la cat are cuplu acest motor, daca era motorul in 8v atunci aveam si eu cuplu la 3000rpm. iar ca si consuml la 4250rpm am facut teste suficiente sa vad unde este cel mai economic de condus masina.
Despre partea cu temperatura, este (posibil ce spui tu sa fie) corect, dar in momentul in care cei de unde am luat instalatia au vrut sa o puna la 30'C si mi-au dat si 2 ani garantie - cred0ema ca nu am nici o problema.
tataieb12 - si eu am vrut butelie toroidala, dar din pacate la momentul respectiv nu aveau pe stoc pt masina mea
- dupa mai multe calcule la atelier la ei am decis sa o pun ca mai mica, urmand sa o schimb peste 1 an cu una toroidala speciala (in curand naste sotia si planurile de vacanta au cazut), la anu am programat un drum de 8000km prin europa.
- imi trebuie o butelie ce sa se monteze sub masina nu in masina si este putin mai speciala si trebuia sa stau pe comanda mai multa vreme, pana faceau ei import + ca trebuie sa tai din masina sa o pot monta (o sa pun poze sa intelegeti)
- in principiu butelia imi ajunge aproximativ o saptamana + de acasa la servici trec pe langa 3 stati cu GPL - deci in concluzie nu este o problemaLast edited by baban sergiu; 25 March 2010, 16:21.
Comment
-
referitor la consumul pe gaz,fiecare va avea pe masina un consum in functie de cum merge.eu pe dacia1.4 laureate,am un consum de7.1l in oras si afara un consum de6.1l cu ac-ul pornit la o viteza medie de 110km/h.masina are doar 4000kmsi nu a depasit decat foarte rar4000rot/min.
Comment
-
eu m-am hotarat sa pun GPL pe Logan dupa ce trec de prima revizie (cea de la 10k km), care va fi in max 1 luna jumate
Dupa cate am citit si am re-citit , merita.
In TM din cate am inteles instalatiile cumparate din Practiker se monteaza la AGN Service. Acelasi raspuns l-am primit si cei de la Agrom.
A mai montat cineva la ei?
instalatie... , Tomasetto , numai am inteles ca si aici exista Stag 200 si Stag 300 , si inca nu am aflat care e diferenta intre ele .
Comment
-
Scuze pt offf, dar am citit atatea pareri care pro care contra ca nu se mai ajunge la nici o concluzie. Oameni buni nu va obliga nimeni sa puneti gpl pe masini. Fiecare merge pe ce vrea si cum vrea. Doar ca am unele nemultumiri cand vad cate unul care ii zice ca masina ii consuma 7L/100 in Bucuresti. Zimi te rog frumos pe unde circuli poate ajung sa am si eu acel consum? Si apropo de consum la gpl acum cateva zile m-am plimbat noaptea dupa 12 si am avut un consum 7,5/8 dar in schimb in timpul zilei consumul este undeva in jur de 11%. Si inca un lucru cei care nu au masini pe gpl sau macar nu au condus cateva mii de km rog sa nu-si mai dea cu parerea doar asa ca sa se afle in treaba. Poate unii oameni vor sa-si puna gpl si ce citesc aici se sperie si renunta poate din niste cauze care nici macar (poate) nu exista.
Scuze inca o data pt offff topic.
Ps Tot ce am scris este O simpla parere si trebuie tratata ca atare.Last edited by irinell24; 25 March 2010, 22:56.
Comment
-
pentru baiatu cu clio de 1.2 V - crezi ca daca decupezi ceva din masina si fac aia vreo inventie la masina ta m-ai pupi tu omologare la gpl in rar , clio orisicum are portbagaju mare -incapator vezi ca sunt unele tot modelu ala dar mai mari duble . rezerva la tine cum este in masina ca la logan sau sub masina la la solenta . la mabele variante merge o toroidala ca a mea de interior sau exterior de 53 l si rezerva o rotita mica ingusta pe 14 de golf fara comenzi speciale si sa astepti un an pentru o butelie .
diferenta intre un tomaseto stag 200 si stag 200 V sau stag 300 este cam aceeasi intre logan ph 1 si logan ph2 adica nu cred ca softu are cine stie ce inbunatatiri si cu nu stiu ce stag masina zboara singura .
Comment
-
salut. ai fost sa vb cu dealerul de la dacia daca nu cumva poti sa iti dea o masina cu gpl.. ca din ce am inteles nu ai ales o configuratie de masina custom ..
iar daca vei vrea sa iti pui gpl .. mai asteapta asa cum spunea un coleg de forum .. mai asteapta 8-9 luni sa vezi cum merge pe benzina.. sa iti faci un calcul de rentabilitatea ..
spre ex. foloseste masina 1 luna asa cum foloseai dieselul si vezi care este diferenta de ban pe care o platesti pe benzina..
iar daca tu consideri ca se merita sa iti pui un GPL atunci succes.'
inca ceva vezi ca gpl cam dauneaza la motor.. nu sunt un as dar am citit si eu ca si tine ca am vrut si eu la un moment dat sa imi pun gpl..
eu cu un plin merg 900 de km .. cluj- iasi si retur.. am avut si consum de 5% iar in oras scot undeva la 7,5 - 8 .. nu il turez mai mult de 3000 ture..
eu iti doresc mult succes si sa te bucuri de noua ta masina!
Comment
-
La mine este roata sub masina in exterior, dar din pacate nu imi intra rezervor de 53l (il aveau pe stoc) este un pic mai mare + in roata de rezerva intra o adancitura din porpagaj unde este trusa de scule cu cric si restu sculelor in caz de pana.
Exista un model de rezervor de 46l pt exterior dar gaura din interiorul lui este prea mica si se poate pune in locul rezervei numa daca se taie "cocoasa" aia.
O sa pun poze ca fac cat 1000 de cuvinte
Comment
Comment