Sa Pun Gaz Pe Logan Nou ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    mda, interesanta explicatia, sa atasezi poze dupa ce faci modificarile
    My Ride BR 86 TIV Mai Furios Si Mai Iute

    Comment


    • #47
      am inteles acum , deci pune mana pe flex si dai bataie ce sa mai astepti , iar pentru trusa de scule , cric si alte minunatii ia o poseta mai veche de la nevasta ( daca ai asa ceva ) si toate alea stau bine frumos gramada si unde le pui in portbagaj , iar pentru roata de rezerva cauta pozele cu roata mea ingusta pe 14 de golf si inelu de centraj luat la strung 2 mm , atat trebuie nu mai mult .

      Comment


      • #48
        Multumesc tuturor pt sfaturi, am primit de 1 saptamana masina si am facut 120km numai in oras, parca consuma mai mult probabil din cauza ca e noua, dupa cum scad liniutele de la bord cred ca consuma aprox 11-12 %, si motorul vajeie prea tare(parca se tureaza prea tare) o fi din cauza ca e noua ?, pe la cati km intra in normal ? dealeru zicea ca pe la 3000km, cineva zicea ca abia pe la 10.000 o sa intre in consum normal. Dupa multe studii am ajuns la concluzia(nu definitiva) lui Bogdan20cj, pana la 10.000 nu pot sa-i pun gaz sa se rodeze bine motorul, am auzit si eu ca nu e prea sanatos pt motor gazul, apropo daca se strica supapele de la gaz sau ce so strica, cat costa reparatia ?
        Observ ca orice as face tot ce castig pe o parte pierd pe alta, tot ce trebuie e sa vad unde e pierderea cea mai mica.
        Inca sunt speriat de benzinar, dar bugetul nu a permis dizelu, imi vine in minte si varianta sa o vand acuma cat e noua si sa iau un Golf, sau Opel diesel second, dar la cat sunt de "mesterite" e riscant .

        Comment


        • #49
          @unitra: iti spuneam pe threadul Aradului ca dupa amiaza sunt la voi. Daca ne intalnim iti arat un consum mediu de 7.9% pe ultimii 3 mii si ceva de km (aproape 4000). Parerea mea, ca fost utilizator de GPL este ca, pe o masina noua nu mai merita.
          The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

          Comment


          • #50
            eu nu as pune niciodata gpl pe ea....stai linistit consumul este mai mare acum pentru ca motorul este nou,se lasa si la 3000 putin,la 10.000 si din ce am inteles dupa 30.000 incepe el sa intre in normal!stai linistit ca motorul se comporta asa cum trebuie!salut

            Comment


            • #51
              Tine-o pe aceasta ca este noua si e a ta. Daca iti ei una "mesterita" pe urma ai sa ai numai REGRETE.

              Comment


              • #52
                Eu am condus Dacii pe GPL din 2005 fara niciun fel de probleme.
                In vara voi lua un Logan 1.6 8v sau 16v (inca nu m-am decis) si dupa primii 10.000km va primi un GPL Tomasetto. Nici nu se compara mersul pe GPL cu cel pe benzina-financiar vorbind.
                Din experienta am sesizat doar pe GPL are cuplul ceva mai sus.... Adica turez o idee mai mult decat la benzina. In rest n-ar trebui sa fie probleme.

                De ce sa nu merite pe o masina noua? Ce este rau in a avea un consum mic?

                Comment


                • #53
                  Pe GPL consumul este mai mare!

                  Comment


                  • #54
                    Salut.
                    Daca e sa iei 16V sa o pui p[e gaz,mai bine ia-ti un 1.6mpi.
                    16V-ul il vei chinui tare mult pe gpl.
                    Numai bine.
                    ps:oricum faci cum doresti
                    Un Logan----YNG-----
                    Numai bine.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by radu2008 View Post
                      Pe GPL consumul este mai mare!
                      .... Dar si pretul gpl-ului este la jumatate fata de cel al benzinei .......
                      Cum e sa faci 100 km il localitate ( consum ~10 % gpl ) cu 20,2 lei , comparativ cu 39,6 lei ( consum ~9 % benzina ) ?????? Cam riscant , nu ????
                      Last edited by givali; 8 April 2010, 07:55.

                      Comment


                      • #56
                        Cred ca la consum mic se refera la mai putini bani dati pe benzina.

                        Comment


                        • #57
                          Cand am zis "consum mic" intr-adevar ma refeream la aspectul financiar.

                          Intre timp am mai calculat pe ici pe colo si cea mai buna varianta cred ca este 1.6MPI 8v cu GPL din fabrica.
                          Cu toate ca versiunea GPL costa cu 900euro mai mult ca cea pe benzina, in primul an cat as tine-o fara GPL pierd circa 2000ron(500euro) la carburant (mergand pe benzina 15000km).... deci 500euro suplimentar la combustibil in primul an, plus 2000 lei instalatia tomasetto iese chiar mai scump decat sa o iau cu Landi Renzo din fabrica.

                          Comment


                          • #58
                            Nu stiu cum se face in Bucuresti la service dacia cu cele pe gaz: in baia mare masinile pe gaz cu instalatie din fabrica vin cu softul parolat si nu poti sa faci modificari decat apeland la reprezentanta - unde de obicei toate aceste modificari si "receptie masina in service" se taxeaza, iar dupa expirarea garantiei tot la ei trebuie sa mergi ca este parolat.
                            La noi mai nou nu mai cumpara nimeni masina cu GPL din fabrica, cumpara masina noua face prima revizie la reprezentanta dupa care merge si isi monteaza instalatie GPL.
                            - in primul rand iesi mai ieftin
                            - poti sa mergi in fiecare zi pentru reglaje - care sunt gratuite
                            - si esti rugat frumos sa nu uiti cand ai 15.000km sa mergi pentru schimbul filtrului de GPL care costa 45 lei cu tot cu manopera.

                            Bafta la alegerea variantei care este cea mai buna pentru fiecare.

                            PS. - eram cu masina mea la montat de GPL cand a venit cineva din Satu Mare la service ca de 4 luni nu merge pe GPL cum trebue si ii face figuri (masina cu instalatie din fabrica si in garantie), si cei de la reprezentanta au zis ca nu mai stiu ce sa-i faca. A durat fix 10 minute cu toate testele de rigoare pana masina a functionat perfect

                            Comment


                            • #59
                              bai nene aia la reprezentanta nu se pricep la gpl ei se pricep la benzina la gpl se pricep srl care fac asta toata ziua de la montaj la reparatii instalatii . eu am un 1.6 8v cu un tomaseto si merge super si consumul este pe masura in jur la 8-9 l la 100 de km fara benzina pentru pornire . comparativ la km in decurs de 1 luna da cand am gpl am facut de 3 ori mai multi km fata de cat faceam in mod normal . inainte alimentam de 50 ron cam de trei ori pe luna iar acum bag un plin de 90 ron si am toata luna servici - acasa plimbare . iar firma care a montat instalatia ma lasat in patru rate lunare .

                              Comment


                              • #60
                                Nu e prea frumos sa te adresezi cu "bai nene" si sa aduci acuze celor de la reprezentante...este stiut faptul ca nu toti de la reprezentante sunt la fel si nu toate reprezentantele sunt identice.
                                Si eu as fi preferat sa iau GPL din fabrica...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google