Sa Pun Gaz Pe Logan Nou ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    scuze dar acel bai nene a fost asa ..... iar la reprezentante pentru un muntaj de alarma am pierdut aproape 5 ore in servis pus alarma pe masina cu goarna si facut contactul doar pe usa sofer ( eram posesor de sandero nou varianta de baza si nu avea contact decat pe usa la sofer - asta e varianta de baza ) iar la un srl tot pe aceeasi masina in 1.5 ore o singura persoana a pus butoni pe toate usile , lumina in portbgaj la sandel plus inchiderea centralizata . baiatu ala cand a vazut masina si-a aprins o tigara si cat timp a fumat-o a privit masina pe toate partile si cand a pus osu la treaba a facut treaba .
    de cate ori in servis cand esti cu masina si mesteru lucreaza mai vine cate unu si-l roaga sa-l ajute cu nu stiu ce problema la alta masina si cand iese devizu calculatoru pune ora de lucru care insemna timp lucrat = manopera . poate nu toate sunt la fel dar se stie ca un buchet de flori nu aduce neaparat si primavara .

    Comment


    • #62
      garantie

      Originally posted by unitra View Post
      Salutare la toti. Sunt nou intre voi, pana acuma am avut un Golf 2 diesel
      peste aprox 2 saptamani primesc Logan-ul Ambiance 1.4MPI cu servo. Sunt foarte ingrijorat de faptul ca e benzina si o sa consume 10% (85% circul in oras).
      Cu Golf-ul imi permiteam sa circul fara probleme datorita consumului, dar consumul la benzinar ma sperie. Am vrut initial sa cumpar Logan diesel dar diferenta de 1600 euro si zvonurile cu injectoarele m-au facut sa aleg 1.4MPI. Ce-l mai mult ma intereseaza sa pot circula cand vreau cu masina nu sa o tin in fata casei, de aceea ma gandesc sa pun gaz pe ea. Tot citesc pe forum parerile altora si nu stiu ce sa fac. Oare merita sa pun gaz pe masina noua ? daca era mai veche nu ma mai stresam asa mult si puneam gaz dar fiind noua....
      Unii zic ca cele cu gaz din fabrica au ceva piese mai speciale si ca astea normale ar fi mai sensibile si ca se duc repede supapele. Alta intrebare care ma framanta ar fi daca sa pun instalatia la dealer-u de unde o iau, cu 900euro si sa nu pierd garantia masinii ? sau la un alt service autorizat cu 500 euro dar pierd garantia masinii ?. Parca imi pare rau ca nu am mai strans putin cureaua sa fi luat diesel....Dupa toate calculele care le-am facut orice varianta as alege diesel, benzina, gaz toate au plus-uri si minus-uri. Poate era mai bine sa fii luat direct pe gaz dar nu am inca banii necesari.

      nu stiu cati km fac pe an dar cred ca aprox 20.000
      Multumesc.
      Eu vad aici ca multi vorbesc total aiurea, lucru care ma ingrijoreaza, deoarece multi isi permit sa faca afirmatii neverificate ceea ce duce automat la urmatorul lucru: nimeni nu pricepe nimic

      Daca citea careva din toti care si-au dat cu parerea contractul de garantie iti spuneau clar...se poate monta orice fel de instalatie de gaz cu conditia ca ea sa fie omologata RAR si se pastreaza garantia. Pagina 19 sau 16....din contractul de garantie este un capitol care se refera la instalatii complementare. sper ca am fost de ajutor

      inca ceva...merita sa ai sistem de gpl pe masina chiar daca faci sub 10000 km pe an atata timp cat o ti cel putin 4 ani, cei care spun ca nu se incalzeste decat tarziu masina, eu cred ca nu au masina defapt. O masina pe benzina se incalzeste deosebit de repede in orice anotimp.

      Comment


      • #63
        mosule am avut cumparat un sandero nou din buzau ( al doilea din oras ) si era var de baza pentru ca atatia bani am avut atunci 7 iul 2008 .am vrut pe ea alarma cu inchidere , servo cu aer si gaz , toate astea am vrut sa le pun pe masina la vreo 3-4 luni de la cumparare si generalul spus ca nu se poate monta nimic pe masina dupa cumparare decat alarma cu inchiderea si numai in servis dacia . pentru gaz mi-au zis sama duc la un servis agreat de ei adica ca vor inchide ochii pentru eventualele probleme cauzate de gaz. aer au spus ca nu monteaza am intrebat si la focsani la concesionar nu nu puneau .
        cu alte cuvinte pe o masina in garantie servisurile autorizate nu fac modificari majore la masina de ex : aer conditionat , servo directie , abs sau mai nou gpl din cauza pieselor de orinige exagerat de scumpe si pretul la manopera foarte mare iar sa vi tu cu piesele in traista ei sa le monteze si dupa aia sa-ti dea garantie la o masina cu aer cand ea nu a avut aer din fabricade ex. atunci cred ca intradevar ceausescu totusi traieste pe undeva in cuba bine mersi.

        Comment


        • #64
          Pentru TATAIEB 12 cel din Buzau, unde ti-ai pus instalatia in 4 rate si ce-a implicat ?

          Comment


          • #65
            Am tot discutat cu argumente pro si contra dar cel ce a deschis topicul ce mai are de gand sa faca ca n-am mai vazut nici un fel de reactie de la el in ultima vreme(decat cea de acum o luna in care se gandea la ceva de mana a doua)
            Last edited by irinell24; 21 April 2010, 11:34.

            Comment


            • #66
              inca nu am hotarat nimic 100%, o sa merg pe benzina pana la 10.000 pe urma o sa mai vad, am doar 500Km facuti intr-o luna daca era gaz faceam ce-l putin dublu....dar deocamdata finantele tin masina blocata in fata casei. Mai am o retinere pe care o au multi.."butelia de gaz in permaneta dupa tine" stiu ca e groasa tabla si ca nu se semnaleaza probleme dar.....senzatia :-)
              Acuma ma gandesc daca sa-i fac casco sau nu...am auzit ca sunt f scumpe piesele in caz de accident.

              Multumesc tuturor pt sfaturi.

              Comment


              • #67
                n-ai bani de benzina si vrei casco ?

                acum serios , daca mai citesti p'aci si nu ma injuri ...
                piesele is scumpe ... fiind ph2 nici nu prea gasesti la dezmembrari... casco e relativ ieftin pt ca e masina noua si nu prea scumpa ...

                de curiozitate cat iti consuma ? se stie ca de noua ia mai mult la inceput. dupa cateva mii bune ajungi la consumul real...
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • #68
                  Ca parere...am un vecin, veterinar, are de doi an un MCV 1,6L pe gaz cu peste 200K km...cu vechea dacie break a facut pe gaz peste 400K km......nebunul
                  ...consum la 8-9l...general

                  Comment


                  • #69
                    Iti recomand Casco, ca eu de exemplu l-am folosit si anul trecut, neacordare de prioritate, capota, aripa, far, proiector,bara,grila,radiator AC +maruntisuri, 9600ron, si anul asta capota gasita in parcare in oras in centru lovita schimbata pe casco 1380 ron, din care am platit franciza 360,adica au platit ei 1020 ron. dar am casco cam scump cu banca,135 ron pe luna cam 1600 pe an. dar la masina noua zic ca merita, depinde de buget. la prima daca nu aveam casco o trageam pe dreapta si mai faceam un credit... Scuze pentru off-topic
                    AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                    Comment


                    • #70
                      Daca te intereseaza numai aspectul consumului,atunci pune gaz pe masina,asta e clar.si eu am fost in aceeasi situatie ca tine,masina noua ma gandeam sa pun gaz,1.4 laureate.pana la urma am dat'o pe la vreo 26k km,dupa un an,acum ma gandesc la un diesel de 85,nou sau din 2009. nu mi s'a parut foarte misto un alt aspect,de exemplu momentul in care demarezi dupa loc cu aerul pornit cu un 1,4,daca nu esti atent iti da in nas.si asta pe benzina.cum o fi pe gaz?

                      Comment


                      • #71
                        eu unu nu i-as pune gpl in veci....iar casco iti recomand cu tarie!

                        Comment


                        • #72
                          pi pe benzina. instalatiile secventiale nu se mai compara cu acelea de pe vechea berlina. nu va mai luati dupa "mecanici" de dacia 1100, la care tehnica s-a oprit la platina si jiglor si axa cu came in blocul motor.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #73
                            cam asa e ... am mers si cu 1.4 cu gpl si nu-i foarte placut. e diferenta enorma de demaraj (si de cuplu) de la 1.4 la 1.6 , dar nu prea iti dai seama daca-i pe gaz sau benzina.

                            PCH " eu unu nu i-as pune gpl in veci... " asa... pt ca ...

                            da-mi voie sa te compar cu unii care zic : "Dacie ! frate ! nu-mi mai trebuie Dacie ... !!!! "
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by vali02br View Post
                              Daca te intereseaza numai aspectul consumului,atunci pune gaz pe masina,asta e clar.si eu am fost in aceeasi situatie ca tine,masina noua ma gandeam sa pun gaz,1.4 laureate.pana la urma am dat'o pe la vreo 26k km,dupa un an,acum ma gandesc la un diesel de 85,nou sau din 2009. nu mi s'a parut foarte misto un alt aspect,de exemplu momentul in care demarezi dupa loc cu aerul pornit cu un 1,4,daca nu esti atent iti da in nas.si asta pe benzina.cum o fi pe gaz?
                              Off topic.Ai incercat sa pleci mai tare cu un 1,4 remapat si cu filtru sport?Eu stiu de la propria masina diferenta.

                              Comment


                              • #75
                                Vad ca pe aici lumea uita totusi scopul instalatiei GPL. Daca colegul PCH are posibilitati financiare sa se plimbe cat doreste pe benzen evident ca "nu isi va pune GPL in veci". Daca se doreste o economie la pretul per km atunci GPL devine o posibilitate insa cu anumite inconveniente. Cel mai important ar fi dupa parerea mea locul ocupat de butelie insa o butelie toroidala rezolva partial aceasta problema. Personal am avut instalatie Mistral Autronic declarata de "cunoscatori" printre cele mai proaste. Am vandut masina dupa 3 ani fara interventii exceptand reviziile. Momentan conduc un dci datorita unei importante surse de "energie" insa m-as intoarce fara sa clipesc la GPL daca aceasta ar disparea.
                                Numai de bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google