Sa Pun Gaz Pe Logan Nou ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    salut sa pun gpl pe 1,6 16v 8000km????
    Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

    Comment


    • #77
      Originally posted by KELBURTOS View Post
      Off topic.Ai incercat sa pleci mai tare cu un 1,4 remapat si cu filtru sport?Eu stiu de la propria masina diferenta.
      ..asa...ce se intampla...iese fum din cauciucuri probabil.dar sa plece urland cred ca poate si stock cu aerul pornit,daca o turezi pe la 4000.nu e relevant,cel putin pentru mine.

      Comment


      • #78
        eu am un logan 1.4 gpl din fabrica si sunt multumit de consum...se pare ca cele cu instalatie din fabrica au supapeple ''intarite'' si asta te face sa te gandesti ca poate motorul va avea poate o durata de viata mai mare decat daca pui instalatia dupa ce iei masina dar sa stii ca cel mai important este felul in care se face reglajul si aici ar trebui sa se tina cont de numeroase aspecte dintre care cel mai important este debitul de gaz sa nu o faci sa fuga fa-o sa consume putin si foloseste ulei sintetia 5w30 sau 40 schimba uleiul nu la cat ar avea el durata ci mai repede cu 500 1000 de km ai grija ca si bujiile trebuie schimbate mai repede si nu avea pretentie la demaraj care oricum la 1.4 e moale conteaza mult sa nu mergi in turatii mari peste 3500....

        Comment


        • #79
          @nagol, crezi ca au linie separata de productie, pentru supape si scaune supape intarite?
          Nici vorba, arderea supapelor si a scaunelor de supapa avea loc din cauza amestecului prea sarac, sau prea bogat. Acest lucru se intampla la instalatiile vechi, nu mai este cazul la cele secventiale, daca sunt bine calibrate din soft.
          Asa ca un reglaj "la consum", nu-si are rostul.
          Se copiaza mapa din calculatorul masinii, in calculatorul instalatiei GPL, cu ajustarea raportului respectiv.
          Raportul GPL/Benzina este 1,4l/1l.
          Da se duce mai repede motorul daca nu respecti niste reguli elementare.
          Nu se face pornirea niciodata direct pe gaz deoarece gazul fiind lichefiat are nevoie sa se vaporizeze intai pentru a se obtine un amestec corect si vaporizarea gazului se face in acel element numit plaman al instalatiei GPL care este incalzit de un circuit cu apa din instalatia de racire a autovehicolului.
          Fara acea vaporizare prealabila cantitatea de gaz efectiv introdusa in cilindri este mai mare si este predispusa la detonatii, (rezultat smulgere de material din scaunele supapelor si capul pistonului,asa numitele ciupituri)
          Avantaje, o ardere mult mai curata fara reziduri ca la benzina lipsa formarii calaminei si prin asta o marire efectiva a duratei de viata a motorului.

          Comment


          • #80
            A mea instalatiune nu pleca pe GPL sub o valoare (care se putea modifica) a temperaturii antigelului indiferent in ce pozitie se afla butonul. Probabil ca toate fac acest lucru.

            Comment


            • #81
              Originally posted by nagol1.2 16v View Post
              si nu avea pretentie la demaraj care oricum la 1.4 e moale conteaza mult sa nu mergi in turatii mari peste 3500....
              Si daca mergi peste 3500 de turatii zilnic ce se poate intampla? In afara de consum mai mare cu 1-2 litri maxim..

              @tvstar1: baga GPL pe 16v, iti recomand, daca altii au bani sa mearga cu 4.5 lei minim pentru un litru de benzina atunci e bafta lor.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #82
                Fratilor ina traiti in vremea comunistilor????? Revenitiva nu mai sant dacii 1100 sau 1300. Nu va mai luati dupa toata lumea care a condus 200km pe gpl sii se dau cunoscatori. Nu ne dam noi (cel putin unii dintro noi)cu parerea care mergem de cateva mii de km pe gpl si va dati voi. De unde le cunoasteti voi pe toate? Spuneti-mi si mie?
                Ps eu unul sunt praf in ceea ce priveste cunostiintele de mecanica/masina asa ca din majoritatea posturilor mele daca le-ati vazut intrebam despre orice pt ca nu ma pricep(cu acesta ocazie multumesc frumos celor care imi raspund la intrebari) iar cand raspund unui coleg la ceva ii raspund in cunostiinta de cauza cel putin 99% din intrebare. Asa ca gpl-ul pe masina nu e bomba si nici altceva. E un combustibil ieftin care consuma un pic mai mult decat benzina si care isi face treaba indiferent de conditii cald/frig. Nu e pt raliuri e pt deplasare de a-z in conditii de siguranta maxima.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by Troy View Post
                  @nagol, crezi ca au linie separata de productie, pentru supape si scaune supape intarite?
                  Nici vorba, arderea supapelor si a scaunelor de supapa avea loc din cauza amestecului prea sarac, sau prea bogat. Acest lucru se intampla la instalatiile vechi, nu mai este cazul la cele secventiale, daca sunt bine calibrate din soft.
                  Asa ca un reglaj "la consum", nu-si are rostul.
                  Se copiaza mapa din calculatorul masinii, in calculatorul instalatiei GPL, cu ajustarea raportului respectiv.
                  Raportul GPL/Benzina este 1,4l/1l.
                  Da se duce mai repede motorul daca nu respecti niste reguli elementare.
                  Nu se face pornirea niciodata direct pe gaz deoarece gazul fiind lichefiat are nevoie sa se vaporizeze intai pentru a se obtine un amestec corect si vaporizarea gazului se face in acel element numit plaman al instalatiei GPL care este incalzit de un circuit cu apa din instalatia de racire a autovehicolului.
                  Fara acea vaporizare prealabila cantitatea de gaz efectiv introdusa in cilindri este mai mare si este predispusa la detonatii, (rezultat smulgere de material din scaunele supapelor si capul pistonului,asa numitele ciupituri)
                  Avantaje, o ardere mult mai curata fara reziduri ca la benzina lipsa formarii calaminei si prin asta o marire efectiva a duratei de viata a motorului.
                  foarte bine explicat !
                  mai am o singura intrebare : sigur raportul e de 1.4l gpl/1l benzina ? atunci in loc de 10 benzina in oras mi-ar lua 14 nu? dupa calculele si mersul masinii mele socoteala e de 1/1.2 ...
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • #84
                    @nagol, crezi ca au linie separata de productie, pentru supape si scaune supape intarite?

                    Salut.
                    Din ce stiu eu,DA.Stiu ca se pun supape si scaunele supapelor din alt material
                    Si mai au si chiuloasa modificata.
                    Numai bine.
                    Un Logan----YNG-----
                    Numai bine.

                    Comment


                    • #85
                      da , cand dai comanda de masina aia au motoarele dezmembrate o gramada pentru benzina si o gramada pentru benzina+ gpl si o alta gramada pentru motorina . si bang suna comanda : vreau un logan 1.6 mpi cu aer , frana si volan si gpl si atunci nenea mecaniciu cauta in stiva de piese dar cu cea mai mare atentie sa nu cumva sa incurce gramezile si monteaza masina , si uite asa iese pe poarta fabricii mandrete de masina cu aer , frana si volan si cu gpl dar are sigur SCAUNE SI CHIULOASA RAMFORSATA (cu fier beton de 20 mm si armaturi din zece-n zece si beton de cea mai buna calitate ) . vreti siguranta pentru scaune si chiuloasa se poate face un test in laboratoare de specializate si nenea specialistu poate spune daca intradevar exista vreo diferenta intre cele doua . si chiar daca se vor manca in 50 de mii de km ma duc la avariate si iau piese la sh si mai merg 30 de mii si tot asa pana raman fara tabla pe masina . si cu toate astea este al dr_cu de rentabil acum gpl axact la juma de pret fata de benzina deci drum intins si fara radare

                      Comment


                      • #86
                        Mai vrei si volan?!
                        Pai nu merge si asa?
                        Un Logan----YNG-----
                        Numai bine.

                        Comment


                        • #87
                          mosule ca sa faca scaune si chiuloase diferite trebuie ca in procesul de turnare material in matrite sa fie disponibil doua tipuri de material unul mai diluat ( slabut ) si unul mai concentrat iar acest lucru ar duce considerabil la mari diferente de pret in re cele 2 motoare si daca cumva motoarele pentru gpl nu se mai vand ce vor face cu ele , le vor vinde cu reduceri de 10-15 % cam cat ar costa unul de benzina , si atunci vii cu intrebarea unde este rentabilitatea producerii de piese ramforsate pentru motoarele de serie doar pentru ca unu sau altu sar putea sa cumpere un motor cu gpl .

                          Comment


                          • #88
                            hai sa ne lamurim o data pt totdeauna. daca intr-adevar difera supapele si scaunele de supape (si chiuloasa ? ) atunci daca faci comanda de o supapa la un benzinar de 1.4 de exemplu trebuie sa fie 2 feluri de supape (si de chiuloase) pe ORIGINAL. 1 mai ieftina si 1 mai scumpa d'aia ramforsata. acum va las pe voi sa intrebati oriunde ... raspunsul e "acelasi"

                            vrajeala e sa cumperi de la ei instalatia aia mult mai slaba si mult mai scumpa decat una aftermarket
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • #89
                              bingo ! costi-bc

                              Comment


                              • #90
                                am vorbit cu un service care pune gpl, au instalatii milano, sunt bune? si inca o chestie mi s-a recomandat sa-i fac prima data rodajul si pe urma sa pun gaz, dar masina care vine cu gaz din fabrica nu are nici un rodaj facut aia poate sa mearga pe gaz fara rodaj ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google