Gpl Reglaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    tradu-ne si noua te rog ce ai vrut sa spui....adica GPL-ul din rezervor e la -50..-100 grade? si de aia sta lichefiat? si ca sa ajunga in motor ii trebuie minim -40 grade?

    cum ajunge gazul tau la -10 grade? -10 grade, unde? in motor sau in rezervor? sau pe drum?

    pe mine unul m-ai bagat in ceatza groasa rau de tot.

    Comment


    • #17
      nici eu nu mai inteleg, ce am zis eu si ce zice el. gpl, sta lichid din cauza presiunii.
      Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

      Comment


      • #18
        La temperatura de 40 C trece automat pe gpl chiar si la relanti instalatia este de fabrica,setarea asta este facuta la reprezentanta la cererea mea deoarece eu fac taxi si pe timp de iarna stau cu motorul mai mult in relanti si tot timpul trebuia sa o turez in 1600 de ture plus ca mai uitam sa o turez si nu puteam sai fac un consum doar pe gpl.
        :smokespliff:.....UNUL CU DE TOATE...:smokespliff:

        Comment


        • #19
          oooo, e grav.
          1. daca vorbim de starea gazului in stare naturala, sa stiti cae lichida din cauza presiunii.
          2 la masina e bine sa se faca trecerea cand lichidul de racire, nu gazul, pt el se incalzeste din cauza lichidului de incalzire, eset la temperatura de 40 de grade. daca temperatura este mai mica nu are putere gazul, si risti sa ti se inghete "plamanul" de gaz, caz in care se opreste masina. sper ca ne-am lamurit.
          @paultaxi nu stiu cum e instalatia ta, dar a mea trece la 1600 ture pe gpl si daca a trecut ramane pe gaz indiferent de turatie, nu am sariit de 5000 sa vad daca trece iar pe benzina, sau am facut-o si nu mi-am dat seama. dar in rest merge pe gaz pana ii dau eu sa treaca pe benzina.
          o zi buna
          Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

          Comment


          • #20
            deci masina cu motorul rece, la temperatura ambientala de -10 grade face treceea pe gaz la atingerea pragului 1500rpm in depresiune

            Comment


            • #21
              Salut.
              Daca afara sunt -10 grade,masina va trece pe gaz cind indeplineste urmatoarele criterii:
              1-temperatura lichidului de racire a atins temperatura de 35-40grade(functie de regaljul fiecaruia)
              2-turatia de 1600rot/min(asa e la mine,si la multi altii)mai sunt altii cu reglajul turatiei mai mica de 1600rot/min
              Cind aceste doua criterii sunt indeplinite se trece pe Gaz
              Numai bine.
              Un Logan----YNG-----
              Numai bine.

              Comment


              • #22
                nu conteaza cate grade sunt afara, pot fi si -30. importanta e temperatura lichidului de racire si turatiile
                Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                Comment


                • #23
                  Salut.
                  Exact,eu am transpus cum a zis el.Ca afara sunt -10 grade
                  Mai sus sunt detaliile care duc la trecerea pe gpl
                  Oare am gresit cu ceva in ce am spus mai sus?!
                  Numai bine
                  Un Logan----YNG-----
                  Numai bine.

                  Comment


                  • #24
                    nu tu @augustin, eu ma refeream la ceea ce a zis @ciochy.
                    Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                    Comment


                    • #25
                      ba ... ce nu intelegeti, masina care o am eu trece din prima fara sa se mai incalzeasca si la -10 grade, nu pe teorie si copy-paste`uri de pe net ... Practic ... va invit la iarna sa vedeti .

                      Comment


                      • #26
                        pai si-ti convine sa treaca asa fara sa fie apa incalzita? pana se incalzeste apa nu ai putere la motor si risti sa ti se opreasca motorul. apoi daca se opreste e grav pe gpl.
                        Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                        Comment


                        • #27
                          salut baieti, eu am o instalatie Stag 200 pe un seat ibiza din '97 , cand mi-au montat instalatia mecanicul mi-a spus ca mi-a setat-o cu un plus de gpl pt ca nu se stie istoricul masinii si in caz ca nu am eu bujii schimbate fise etc , masina sa mearga bine. acum eu stiu sigur ca n-am astfel de probleme insa pe mine nu m-am interesa acel surplus de gaz pt ca in general conduc batraneste si rar am nevoie de turatii f ridicate si pedala la podea.
                          Si daca ma duc la service s-o reglez normal sau poate spre economie va merge ? la vechea mea dacie aveam reductorul acela cu care mai dadeam sau mai slabeam debitul de gaz sper motor dar acum totul e diferit pt ca instalatia e secventiala si cred ca motorul isi ia cat trebuie.
                          Oricum intreb , cat de ult conteaza setarile astea la consum ?

                          Comment


                          • #28
                            conteaza si la consum si la demaraj, la mai multe...uzura motorului.
                            Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                            Comment


                            • #29
                              Inainte de loganu' cu gpl, am avut o dacie model '78 cu gpl. O porneam DIRECT pe gpl indiferent de conditiile de afara - benzina aveam in rezervor cam 4-5 litri casa nu se usuce membrana de la pompa de benzina . A pornit la - 20 grade afara, la prima cheie , dar smecheria era sa nu se opreasca deoarece nu mai pornea nici pe gpl nici pe benzina . Nu s-a intamplat nimic cu vaporizatorul sau alte componente ale instalatiei .

                              Comment


                              • #30
                                eu multumesc la toata lumea pt parere si va urez drumuri bune si sa nu uit :





                                RESPECT LOGABCLUB

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google