Problema ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut , dupa o lunga pauza mi-am montat instalatia , tomasetto stag 200 in Buzau la Sebigaz cu 2000 ron , iar in targoviste pt aceeasi instalatie imi cerau 2500 , sunt tare multumit , masina trage bine si mai nou nu voi mai da 400 ron pe benzina , voi da 250 pe gaz

    Comment


    • #17
      bafta andrei pentru alegerea facuta , ai optat la sebi pentru sistemul de rate sau o fost cu banii jos ?

      Comment


      • #18
        Sistemul de plata in rate merge doar pentru cei cu buletin de Buzau, m-am interesat si daca era sa pot imi bagam eu de mai devreme , dar am strans banii si acum sunt multumit

        Comment


        • #19
          nu am stiut de faza ca merge doar cu buletin de buzau

          Comment


          • #20
            Nu rade de mine e doar o expresie " buletin de Buzau' oricum ideea e ca trebie sa fii din Buzau ca sa poti pune in rate.

            Comment


            • #21
              Si mai revin cu o intrebare, acum ca mi-am pus instalatia, trebuie sa protejej motoruul intr-un mod mai special (turatii, schimb mai des de ulei etc ?) ceva anume cu care s-a ajuns la peste 50.000 km fara a umbla la motor ?
              P.S. am citit undeva,cum ca la peste 4500 rot/min intra declanseaza automat pe benzina ?

              Comment


              • #22
                mergi cu masina pe gpl la fel cum ai merge si pe benzina. Consumabilele le schimbi la fel ca si pana acum (daca vrei mai des nu e nici o problema bani sa ai) trece pe benzina numai daca masina e setata sa faca acest lucru. La instalatia ta stiu ca se poate numai ca nu stiu la ce turatii (dai un tel si intreabai pe cei de acolo daca esti curios) In rest numai bine.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by andrei007 View Post
                  Si mai revin cu o intrebare, acum ca mi-am pus instalatia, trebuie sa protejej motoruul intr-un mod mai special (turatii, schimb mai des de ulei etc ?) ceva anume cu care s-a ajuns la peste 50.000 km fara a umbla la motor ?
                  P.S. am citit undeva,cum ca la peste 4500 rot/min intra declanseaza automat pe benzina ?
                  Eu uleiul il schimb la 7-8 mii de cand am pus gazul, cam atunci incepe sa "spele".

                  Comment


                  • #24
                    depinde de ulei. mergi tot cu 5w30 sau 5w40 ! eu merg 12.000 cu uleiul si des peste 3000 ture ... inca merge ceas ...
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • #25
                      Ce inseamna des peste 3000 de ture?????? 3500 sau 5500?????

                      Comment


                      • #26
                        si 3500 si 5500 ... depinde cum ma supar... nu schimb la fix x ture ... de obicei la 3000-3200 de ture schimb, dar cand sunt calm ... dar vede si 5500 macar o data la 2-3 zile...

                        Originally posted by bro View Post
                        si nu-ti ridica roata de rezerva mai sus de nivelul portbagajului astfel incat sa nu se mai aseze ca lumea mocheta si sa stea ridicata?
                        am vazut la un amic care are golf 5 pe gpl , instalatie din Olanda de unde-si cumparase masina. isi pusese un adaos din polistiren extrudat si avea la acelasi nivel mocheta , dar fundul portbagajului mai sus cu 5 cm. pt cate statii de gpl sunt pe suficienta butelia de 40l in care intra 32...
                        Last edited by Costi-bc; 31 August 2010, 18:37. Reason: Automerged Doublepost
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • #27
                          Eram curios de asta te-am intrebat. Si eu tot la 3000mii schimb. Am constat ca e mai bine asa decat pe la 2200-2500. Si consumul este la fel nu scade dar nici nu creste.

                          Comment


                          • #28
                            salut.din cei care au pus gaz sunt unii carora chiar li s-a stricat masina.ca opinii sunt multe

                            Comment


                            • #29
                              ai dezgropat un topic mort din 2010....
                              totusi, adu argumente la ceea ce ai spus.
                              ce s-a stricat? cati km? cum a mers? din vina cui? ce piese a luat?

                              cel mai des si cam singurele chestii care se strica sunt scaunele de la supapele de evacuare. asta se intampla in mai mult de 100 000 km de mers pe gaz des la peste 3500 rpm. pana atunci instalatia e recuperata, si o chiulasa la mana a 2-a e cam 600 lei cu montaj cu tot.

                              am desfacut motor cu 150 k km de mers pe gaz si nu avea probleme. scaunele la evacuari putin infundate dar mai aveau pana se distrugeau complet sa necesite schimbarea chiulasei.

                              daca reglezi culbutorii la un joc putin mai mare, racirea evacuarilor se va face mai bine si nu vei avea probleme deloc.

                              Comment


                              • #30
                                monteaza gpl.se merita.eu am cautat foarte mult si nici o persoana care a pus gpl nu a avut probleme la motor din cauza gpl.iar cei care au avut au avut dupa un nr foarte mare de km.oricum la nr de km de il aveau li se strica motorul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google