Problema ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema ?

    Salut ,sper sa nu ma huiduiti si sa ma trimite-ti pe alt forum. Sunt posesorul unui Seat Ibiza din 1997 , 1.4 benzina 44KW,
    1. Imi cam doresc sa-mi montez o instalatie GPL noua , dar ...ma lovesc de multe persoane care spun ca imi voi distruge motorul , sper ca aici p acest forum sa gasesc cateva persoane care au cateva mii de kilometri si sa-mi spuna despre eventualele probleme aparute (se spune ca dupa 50.000 km se duce motorul)
    2. Va intreb de preturi, am fost ieri la Practiker si am vazut oferta de la Agrom (cine a fost pe acolo stie ce vorbesc) si ..m-au bagat in ceata adica pentru un logan instalatia ar costa cu tot cu montaj 2000 ron , iar pentru seatul meu 2500, acum stau si ma intreb , un logan nu are motorul mai evoluat fata de al meu ? ori nu stiu aia de la Agrom ce instalatie s-ar potrivi?

  • #2
    Pe masina de firma am gpl after market de 3 ani si am mers cu instalatia 75000km. Nu am avut nici o problema nici iarna nici vara. Masina e un logan abs plus 1,4 mpi.

    Comment


    • #3
      aleXspeed are 208 500 km pe logan 1,4 si gpl-ul l-am montat cand avea ~ 100.000 km si nu a avut probleme, deci rezista se pare
      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

      Comment


      • #4
        Originally posted by andrei007 View Post
        Salut ,sper sa nu ma huiduiti si sa ma trimite-ti pe alt forum. Sunt posesorul unui Seat Ibiza din 1997 , 1.4 benzina 44KW,
        1. Imi cam doresc sa-mi montez o instalatie GPL noua , dar ...ma lovesc de multe persoane care spun ca imi voi distruge motorul , sper ca aici p acest forum sa gasesc cateva persoane care au cateva mii de kilometri si sa-mi spuna despre eventualele probleme aparute (se spune ca dupa 50.000 km se duce motorul)
        2. Va intreb de preturi, am fost ieri la Practiker si am vazut oferta de la Agrom (cine a fost pe acolo stie ce vorbesc) si ..m-au bagat in ceata adica pentru un logan instalatia ar costa cu tot cu montaj 2000 ron , iar pentru seatul meu 2500, acum stau si ma intreb , un logan nu are motorul mai evoluat fata de al meu ? ori nu stiu aia de la Agrom ce instalatie s-ar potrivi?
        deci ar fi cateva intrebari la care sa raspunzi. cam cati kilometri reali crezi ca are masina ta , ce ulei folosesti , etc
        eu am peste 80.000 km pe gpl cu loganul de 1.6mpi instalatie after market si nu am avut probleme si nici vre-un semn. nu cred ca ai 16 valve deci e mai potrivita instalatia gpl pe motorul tau !
        despre pret nu te-au lamurit baietii aia pt ca nu ai stiut ce sa-i intrebi. eu am dat 2400 ron (dar pretul pleca tot de la 2000) pe instalatia mea deoarece mi-au pus rezervor elicoidal (e corect spus ? in locul roatei de rezerva) si alimentare langa busonul de rezervor sub capacul de la rezervor si "pulmonul" in partea stanga a masinii sub vasul de expansiune (pt ca in dreapta am pompa de abs). nu e vorba de motor cat e de montaj... poti sa intrebi si in alta parte...
        Last edited by Costi-bc; 19 April 2010, 20:16.
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • #5
          @andrei007: loganul n-are motor mai evoluuat decat seat-ul tau, sunt motoare din aceeasi generatie. echipau la un moment dat clio, twingo, cam cand astea concurau seat-ul tau. in principiu, acelasi lucru, dar cu alta emblema. ar trebui sa poti pune gpl fara sa afectezi motorul si, cum ziceau si alti colegi, intreaba mai in detaliu in ce consta diferenta de pret.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            andrei 007 vino in buzau si merg eu cu tine la o firma , poti pune un tomaseto cu rezervor toroidal maxim 2050 ron si buson de umplere linga gura de la rezurvor , micut mascat nu se vede nimic . bonus o pui in 4 rate si lasi ca garantie cartea de identitate la masina la ei pana la achitare . eu asa am facut , ai garantie doi ani si revizie anuala la consumabile . ca garantie se poate merge cu instalatia in toate servisurile agreate de agrom.tu la un motor de 1.4 vei fi la maxim 8.5 l gpl oras fata de 6.5- 7 l benzina . iar daca galeria de admisie nu este din plastic ca la logan si este din metal garantat instalatia este mai ieftina .

            Comment


            • #7
              seat-ul ala are motor 1.4 16v 75cp. a avut si un coleg masinuta asta.

              se pot pune instalatii gpl fara probleme. tomasetto, brc, landi renzo, milano.

              doar sa mergi la un service mare, nu la service de coltul strazii, pentru ca instalatia trebuie reglata f bine ca sa nu ai probleme ulterioare. firmele mari au de obicei experienta necesara.

              mai poti intreba si la taximetristi.

              ps: si eu m-as orienta spre gaz pe viitor. voi care vi-ati pus rezervoare toroidale, ati renuntat la roata de rezerva?

              Comment


              • #8
                Eu am rezervorul in locul rotii de rezerva si roata deasupra. Nici o problema. ocupa un loc dar ramane spatiu destul pe langa plus cel de deasupra rotii. Nu am renuntat si nici nu am de gand sa renunt la ea.

                Comment


                • #9
                  si nu-ti ridica roata de rezerva mai sus de nivelul portbagajului astfel incat sa nu se mai aseze ca lumea mocheta si sa stea ridicata?

                  Comment


                  • #10
                    bomba

                    Originally posted by andrei007 View Post
                    Salut ,sper sa nu ma huiduiti si sa ma trimite-ti pe alt forum. Sunt posesorul unui Seat Ibiza din 1997 , 1.4 benzina 44KW,
                    1. Imi cam doresc sa-mi montez o instalatie GPL noua , dar ...ma lovesc de multe persoane care spun ca imi voi distruge motorul , sper ca aici p acest forum sa gasesc cateva persoane care au cateva mii de kilometri si sa-mi spuna despre eventualele probleme aparute (se spune ca dupa 50.000 km se duce motorul)
                    2. Va intreb de preturi, am fost ieri la Practiker si am vazut oferta de la Agrom (cine a fost pe acolo stie ce vorbesc) si ..m-au bagat in ceata adica pentru un logan instalatia ar costa cu tot cu montaj 2000 ron , iar pentru seatul meu 2500, acum stau si ma intreb , un logan nu are motorul mai evoluat fata de al meu ? ori nu stiu aia de la Agrom ce instalatie s-ar potrivi?
                    nu prea ati circulat cu masini inainte de 89 adica cu canistra sau butelia in portbagaj (bomba) de ce oare sa va expuneti fara rost fa un calcul fata de cat s-a scumpit si gazul, iar daca iese ,,pasa" lui nicolae cat se va scumpi si vezi in cat timp amortizezi ,,investitia" dupa care fa-ti socoteala ca durata de viata a motorului s-a dus la1/2 pune tot in balanta si raspunde-ti singur daca merita

                    Comment


                    • #11
                      Am un prieten care are o Ibiza de firma 1.4 pe benzina/gaz de vreo 2 ani.
                      Face cam 6-8000 km pe luna si nu are/avut nici o problema la motor.
                      Masina are acuma vreo 180000 km si merge bine.
                      Ce sa zic,poate a avut noroc!?
                      Iara m-am culcat tarziu...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by radu cornel View Post
                        nu prea ati circulat cu masini inainte de 89 adica cu canistra sau butelia in portbagaj (bomba) de ce oare sa va expuneti fara rost fa un calcul fata de cat s-a scumpit si gazul, iar daca iese ,,pasa" lui nicolae cat se va scumpi si vezi in cat timp amortizezi ,,investitia" dupa care fa-ti socoteala ca durata de viata a motorului s-a dus la1/2 pune tot in balanta si raspunde-ti singur daca merita

                        tataie au mai evoluat lucrurile de atunci ... crede-ma pe cuvant ! pe o vectra aveam butelie si m-a izbit un tir din spate. mi-a adus butelia aproape plina pe bancheta din spate, dar inca comunic cu voi...

                        cat despre calcule asa le spun si eu sa faca ca-i investitia fiecaruia. despre durata de viata a motorului scadem doar 10 % fata de functionarea pe benzina.
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • #13
                          Bravo costi bine zis. Mi-a placut replica ta.
                          Bro mocheta sta perfect. Este dreapta si nare nici o cuta. E ca din fabrica.

                          Comment


                          • #14
                            pentru colegul din Buzau, ia zi in cat timp tre sa platesti cele 4 rate , cum se numeste firma si cam pe unde e in Buzau , am un coleg de facultate din bz si poate dau o fuga intr-o zi pana acolo sa vb sigur cu baietii ce si cum si daca chiar asa e ..pe treaba

                            Comment


                            • #15
                              @Andrei007 daca vrei detalii despreinstalatia de GPL si buna functionare a motoului vorbeste cu userul aleXpeed masina lui are 200.000 km iar de la 100.000 km are gaz si vreu sa iti zic ca merge super...iti poate da si niste sfaturi legate de intretinere si mici chestii care te ajuta sa nu strici motorul
                              In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google