Nu fi rau
Eu am plecat de la premisa ca are dreptate ...presupunind prin absurd...incercam sa vad rezultatul final si foloasele...
Daca nu a remapat ECU , poza de mai sus e rezultatul abaterilor de masurare etc...
Asta cu cresterea puterii e ca si aia cu scazutul consumului daca ii "mai iei din gaz"...
Parca ECU si sonda lambda sant degeaba pe acolo...
Poate punctual in anumite regimuri, pt citeva fractiuni de secunda poti pacali "sistemul" dar atat...
Tu ai facut un reglaj la regim/motor cald...ce te faci cand motorul e ~rece, adica mai tot timpul prin oras? Si ma gandesc acum si la vaporizator/GPL... la dinamica injectoarelor GPL, si multe alte tampenii particulare fiecarui montaj...
ECU GPL tine cont mai bine sau mai rau (sau nu) de multe din astea dar compozitia GPL difera fata de teoretic la fel si densitatea etc...
Apropo de sonda AFR... adicatelea mai pe romaneste sonda lambda...da' de ce sa folosesc o sonda profi, si sa nu ma iau dupa sonda de pe masina ? Aia ce are?
Daca ar fi sa fabulez, proiectantii de motoare banui ca au luat in consideratie inclusiv pozitia sondei pe evacuare, parametrii de lucru etc...nu prea cred ca o sonda profi bagata pe evacuarea face treaba mai buna...
Eu am plecat de la premisa ca are dreptate ...presupunind prin absurd...incercam sa vad rezultatul final si foloasele...
Daca nu a remapat ECU , poza de mai sus e rezultatul abaterilor de masurare etc...
Asta cu cresterea puterii e ca si aia cu scazutul consumului daca ii "mai iei din gaz"...
Parca ECU si sonda lambda sant degeaba pe acolo...
Poate punctual in anumite regimuri, pt citeva fractiuni de secunda poti pacali "sistemul" dar atat...
Tu ai facut un reglaj la regim/motor cald...ce te faci cand motorul e ~rece, adica mai tot timpul prin oras? Si ma gandesc acum si la vaporizator/GPL... la dinamica injectoarelor GPL, si multe alte tampenii particulare fiecarui montaj...
ECU GPL tine cont mai bine sau mai rau (sau nu) de multe din astea dar compozitia GPL difera fata de teoretic la fel si densitatea etc...
Apropo de sonda AFR... adicatelea mai pe romaneste sonda lambda...da' de ce sa folosesc o sonda profi, si sa nu ma iau dupa sonda de pe masina ? Aia ce are?
Daca ar fi sa fabulez, proiectantii de motoare banui ca au luat in consideratie inclusiv pozitia sondei pe evacuare, parametrii de lucru etc...nu prea cred ca o sonda profi bagata pe evacuarea face treaba mai buna...
Comment