Azi am sunat si eu am vrut la Grivita ca tot aveam drum in zona aia si mi-a zis ca numai in Voluntari se face asta. minte aia, mint si eu. 180 lei pentru cateva randuri pe care le scrie in cartea masinii, bataie de joc.
Acte Necesare Pentru Omologare GPL
Collapse
X
-
Acum sunt la rar, pana la urma taxa a fost 165 lei, cu toate ca azi am mai sunat o data la informatii si mi-a confirmat inca o data ca taxa este 180 lei, cred ca cei de la informatii nu comunica cu cei de la caserie:-)
Verificarea a decurs bine, nu a gasit si nu s-a legat de absolut nimic.
Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
Comment
-
-
Am fost la RAR Voluntari pentru omologare si m-au respins pentru ca rasufla evacuarea pe unde a fost sudata din fabrica - inainte de toba intermediara si catalizator. Problema nu era evacuarea in sine, pentru ca au fost intelegatori, dar mi-au spun ca nu vor iesi noxele si chiar asa a fost. Ne-am uitat la ea si e ruginita de jur imprejur. Deja am vorbit s-o sudez luni si o sa mai fac un drum la RAR.
Taxa a fost de 165.40 lei, iar taxa de revenire este 10 lei. Pentru revenire am termen de 30 de zile si nu mai trebuie programare.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Am rezolvat. A doua oara au pus-o doar la noxe si au iesit bine.
50 de lei a costat sudura evacuarii, iar taxa de revenire a fost 26.50 lei, nu 10 lei - asa cum mi-au spus baietii.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
In urma cu doua luni cand mi-au montat instalatia, cei de la Vernesti mi-au aratat niste dare de funingine pe toba intermediara, spunandu-mi ca este fisurata. Am mai constatat cu acea ocazie ca tabla care fixa linia de evacuare de corpul masinii ruginise si se desprinsese. Am dat o fuga la un service care mi-a sudat prinderea aceea a liniei de evacuare si au constat si ei ca intr-adevar toba intermediara rasufla, pe langa suduri, dar nu au putut sa ma ajute deoarece nu aveau instalatie de sudura in argon. M-au "consolat", totusi, spunandu-mi ca va fi in avantajul meu la RAR, ca imi vor iesi noxele mai mici si au sters darele acelea de funingine. Bine, bine, dar cand cei de la RAR se vor baga pe sub masina sa vada cum au fost pozate conductele pe dedesubt?
Am gasit un atelier care suda tobe de esapament si m-am dus sa rezolv problema. Aici, surpriza! Meseriasii nu au constatat nicio fisura pe toata linia de evacuare. Nici urma de funingine, nici pe tobe, nici pe teava, pe nicaieri. Au turat motorul si s-au uitat cu atentie de mai multe ori. Totul era OK! Le-am multumit frumos si am facut programarea la RAR, pentru omologare.
Cei de la RAR au pus masina doar la noxe, au verificat seriile instalatiei GPL si a buteliei, nu inainte de a achita taxa de 169,90 lei. Nici pomeneala s-o ridice pe elevator sau sa se bage pe dedesubt, sa se uite cum au fost pozate conductele.
Cand mi s-au inmanat actele, dupa ce mi-au aratat unde au mentionat in C.I.V. tipul si seriile instalatiei, mi-au spus ca este recomandabil ca in termen de 30 de zile sa ma prezint la politie pentru schimbarea talonului. Asta a fost tot. Putin timp pierdut (toata treaba la RAR a durat cam 45 de minute), bani cheltuiti si cam atat. Cam mult pentru o inscriere de omologare, dar traim in Romania si ...
Comment
Comment