Acte Necesare Pentru Omologare GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • d-fens
    dar ce tip de instalatie de gaz ai vrea sa iti pui pe masina?

    Comment


    • Landi Renzo sau ce-or avea pe la Mavexim Targoviste.
      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

      Comment


      • dar ce masina ai tu d-fens?
        la Mavexim cred ca o sa gasesti doar Landi Renzo ca de ... sunt Dacia

        Comment


        • daca schimb ecu gpl si injectoarele vechi Landi Renzo cu ecu Stag/ injectoare Valtek trebuie sa fac omologare la RAR? pt. ca in cartea de identitate scrie instalatie Landi Renzo. sper ca nu trebuie!
          fost 1.4 MPI / GPL
          actual 1.0 SCE

          Comment


          • Salut, parerea mea este ca nu trebuie, ei au luat niste serii de pe butelie si in baza seriilor au trecut instalatia in carte. Daca te opreste militianu oricum nu stie la ce sa se uite si nu are voie pt ca nu e specialist in treaba asta. Daca te opreste, ii arati actele instalatia e trecuta totu e ok n-are ce sa scartaie. Crezi ca stie el sa faca diferenta intre LR si Tomasetto sau orice altceva, plus ca tu schimibi injectoare si ecu nu toata instalatia. Da-i bataie si fa-ti masina ca e nasol fara...

            Comment


            • am dat la bani pe benzina in ultimele 2 saptamani! foarte nasol, mai ales ca am ramas cu rezervorul de gpl plin
              fost 1.4 MPI / GPL
              actual 1.0 SCE

              Comment


              • In carte sunt trecute seriile de pe rezervor si denumirea reductorului.

                Adica daca nu schimbi reductor si rezervor, practic cele trecute in carte raman neschimbate.

                E alta intrebare ca la omologarea instalatiei sunt specificate cam toate piesele, electrovalve, multivalve, calculatoare, si poate si injectoare compatibile.

                Dupa cate stiu astea oricum nu se verifica.
                Interfete instalatii GPL

                Comment


                • Am omologat azi instalati la RAR a durat 10 minute test gaze si verificat serie instalatie,mai mult am stat la coada pana am intrat in hala,costul a fost de 159 ron,cat am stat eu pe acolo 3 masini asteptau sa isi treaca in carte instalatia.
                  Last edited by radu2008; 2 April 2013, 18:33.

                  Comment


                  • @bubuleanu
                    eu stiu ca orice modificare adusa masini trebuie trecuta in carte
                    dar de ce nu vrei sa iti pui pe masina tot landi renzo?

                    Comment


                    • scuze de offtopic:
                      pt ca nu mai vreau sa dau 300 de ron pe un injector, ci 250 ron pe toata rampa ce include 4 injectoare sau 80 de ron pe kitul de reparatie pentru 4 injectoare. acelasi lucru este valabil si pentru filtre.
                      pana acum cica am facut economie de bani! am mers pe gpl 20000 km, dupa care trebuie sa schimb aproape toata instalatia. unde este economia facuta cu LR?
                      fost 1.4 MPI / GPL
                      actual 1.0 SCE

                      Comment


                      • @bubleanu
                        nu zic sa iti pui landi de uzina ci landi after market

                        Comment


                        • adica sa nu mai beau sifon ci apa carbogazificata!
                          sau apa in loc de H2O!
                          nu multumesc!
                          Last edited by bubuleanu; 3 April 2013, 20:29.
                          fost 1.4 MPI / GPL
                          actual 1.0 SCE

                          Comment


                          • Am uitat sa va zic ca am ramas surprins ca la xeroxu de la RAR nu se plateste nimica mare lucru sincer sa fiu!

                            Comment


                            • Bubuleanu: LR aftermarket nu are tangenta cu ce ai avut din fabrica...
                              Acum injectoarele tin ~100.000km si costa ~400RON toate...
                              Ar fi o varianta...
                              Depinde unde o montezi si cat de bine ti-o regleaza...
                              E mai greu cu softul la astea , spre deosebire de Tomasetto...
                              Din toate eu unul as merge tot pe Tomasetto, prefer sa am controlul...sau mai bine zis sa am solutie la orice probleme...sant mai precaut de felul meu...
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment


                              • @bubuleanu, sunt destui la care s-a inlocuit rampa LR cu Valtek si dupa cum am mai spus, ECU s-a ars de la un soft mai prost, trebuia sa sara pe benzina la scurt-circuit, daca se repara si se pune soft corect, nu se mai poate arde, pe testate. Ai de ales intre a repara ECU+ (injectoare alt model si filtru cu suport senzor) sau un injector acelasi model si alta parte fata electronica (reductorul e compatibil, avantaj ca nu mai treci pe la RAR). Estimativ in prima parte scapi cu 500 lei iar in cea de-a doua cu 1000 - 1300 fara reductor. Daca schimbi reductor ajungi pe la 1500 plus taxe RAR. Chiar daca nu laud Landi Renzo prea tare, economic si pe viitor iesi mai bine cu prima varianta garantat. Filtrele nu au de ce sa fie prea diferite la pret, poti cere original pe electrovalva plus poliester pe faza gazoasa.
                                Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google