Acte Necesare Pentru Omologare GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    am facut si eu azi omologarea la RAR Voluntari cost 153 de lei timp pierdut o ora jumate a durat mai mult pina am luat cartea,mi-a spus injineru ca e foarte frumos montata instalatia si mia zis ca trebuie 2 abtipilduri lipite si in fata si in spate.eu am doar in spate dar a trecut cu vederea.
    Last edited by ioonell; 19 June 2012, 19:50.

    Comment


    • #77
      Pt Bogdan : cica trebuie trecuta si pe talon...
      La politie te duci DUPA ce te duci la RAR...ei fac modificarea in baza CIV modificata deja...
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • #78
        am si eu o intrebare

        de la service unde voi monta instalatia mi s a spus ca am la dispozitie 30 zile pentru a merge la RAR sa omologhez instalatia.

        in acest timp de 30 zile banuiesc ca pot circula...dar pot sa ies cu masina din tara ?

        Comment


        • #79
          Decat sa te intrebi, de ce nu mai bine te duci la rar a2a zi si ai scapat de problema, omologarea dureaza maxim 1.5 ore si te costa sub 150 ron. Nu-i mai simplu asa ?
          Iti iei si o problema de pe creier si mergi linistit.
          Nu esti obligat sa o pui in 30 de zile ci esti obligat sa o ai in carte cand iti vine vremea ITP-ului.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #80
            asa mi s a spus ca in 30 zile trebuie omologata.

            eu totusi vreau sa aflu daca pot iesi cu ea din tara in conditiile in care nu este trecuta in talon / CIV

            Comment


            • #81
              Teoretic nu, practic dumnezeu cu mila. Daca pui cu alimentare cu pana care se infileteaza si nu se vede la exterior, nu te intreaba nimeni nimic. Ideea este ca trebuie sa ai actele ei si sa fi trecuta in carte.
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #82
                Originally posted by alessandro View Post
                asa mi s a spus ca in 30 zile trebuie omologata.

                eu totusi vreau sa aflu daca pot iesi cu ea din tara in conditiile in care nu este trecuta in talon / CIV
                poti s aiesi linistit din tara cu masina, nu-ti face nimeni itp la iesirea din vama, si nu esti obligat in 30 de zile sa o omologhezi, eu am onologato intr-un an dupa ce mi-au montato pe masina, nu te trage nimeni la raspundere la rar ca de ce nu ai venit in 30 de zile, numai sa nu mai ai alte minunatii pe masina insemnand xenoane, folii neomologate si alte lucruri

                Comment


                • #83
                  Tocmai m-am intilnit cu un amic ce a avut intilnire de gradul 3 cu RAR+rutiera pe linga oras...
                  L-au puricat si in ... gaura de la esapament...adica test de noxe
                  Daca rutiera salta talonul ca nu ai trecut gazul pe el, oare ce se intimpla daca nici nu ai trecut-o in CIV adica omologare RAR... ?

                  Nu mai dati sfaturi din astea... de ex sint destui tarani care si-au foliat si parbrizul...dar putini "cap de creta" opresc seria 7 ... pe unii ca noi ne cauta si de leduri ca au tenta albastra...
                  Te opreste dreacu inainte de vama din plictiseala si iti salta CIV si talonul ...ce faci te intorci acasa bucuros?
                  Last edited by moog; 21 June 2012, 15:22.
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • #84
                    Cand am montat GPL, am omologat instalatia la RAR dupa aproape 3 luni, pe urma am fost si la politie si am trecut in talon, asa ca acum nu mai sunt stresat!
                    Intr'adevar au verificat masina pe toate partile cand am fost la omologare.
                    Acte, am avut : cartea mea de identitate, talonul masinii, cartea de identitate a masinii, original si copie declaratia de comformitate (se afla pe prima pagina a certificatului de garantie), si suma pentru taxa de omologare, iar la politie: taxa pentru talon cartea mea de identitate+ copie si cartea de identitate a masinii !
                    Cam atat!
                    ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

                    Comment


                    • #85
                      GPL in CIV

                      Va salut!
                      Accesez zilnic Dacia Logan Forum.
                      Logan 1,6 E4, 2006 decembrie.
                      Luni am fost la RAR. Am trecut instalatia GPL in CIV. Totul a fost ok. Noxe in regula.
                      Acte necesare: Programare pe net, Civ, Declaratie de conformitate, CI, Cerere completata la caserie, Taxa 153,20 RON.
                      Am intrebat daca se trece si in talon. Din punctul de vedere al ITP nu este nevoie, dar talonul tine de Politia Rutiera. Asa ca ..... surprize pot fi. Deci urmeaza si talonul.

                      Un sfat pentru cei care intampina probleme cu noxele la RAR in ceea ce priveste trecerea GPL in CIV: un intermediar poate rezolva orice (la costuri acceptabile) si fara batai de cap si aroganta celor de acolo. Anul trecut am fost la RAR cu o Dacia Berlina pe injectie an 2000 ca sa trec GPL in CIV. Un intermediar a umblat peste tot. Eu doar am dus masina. Acum Loganul nu ridica probleme, asa ca nu am apelat la un intermediar.

                      Comment


                      • #86
                        ce se face mai exact la omologarea instalatiei ? doar noxe ?

                        se leaga si de folii de exemplu ? banuiesc ca da

                        Comment


                        • #87
                          din ce am citit mai sus se cam leaga de folii daca nu ai autorizatie

                          si pe mine ma bate gandul sa imi pun o instalatie de gaz pe ea dar trebuie sa dau jos jantele, arcurile si xenoanele

                          oare daca am lupe or fii probleme?
                          sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                          Comment


                          • #88
                            arcurile de ce ?

                            Comment


                            • #89
                              sa fii sigur ca nu se i-a de tine pt orice.....arcurile le am de noi cu TUV tot....am uitat si toba cred ca ar trebui data jos deci ce sa mai ma distrez cat am demontat

                              oare si pt toba sport se ia de tine?

                              nu inteleg de ce trebuie sa iti verifice masina la sange cand tu ai un ITP valabil si te duci la ei sa verifice o instalatie montata de o firma agreata de ei. Ar trebui sa verifice strict instalatia si buna functionare a ei sa nu apara surprize.
                              sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                              Comment


                              • #90
                                Se verifica numai noxele si actele de omologare/serii etc. Daca le sare in ochi altceva grav se leaga de tine...
                                Gen folie, cauciucuri, xenoane etc...nu cred ca va face si test de suspensie
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google