Salut ! Am pus instalatie gpl poloneza DT gas system, o combinatie cu tomasetto, asa o comercializeaza cei care mi-au si instalat-o. Am observat ca mergand pe gaz, scade si nivelul la benzina, ceea ce nu mi se pare in regula.La service-ul unde am montat-o, oamenii mi-au spus ca asa e normal, ca nu stiu ce se intampla cu calculatorul masinii, bla, bla..., lucruri d-astea....Instalatia am montat-o cu 3 zile in urma, asa ca nu am avut timp sa verific daca benzina a si disparut din rezervor sau numai acul arata asta.....Va rog daca stiti, sa-mi spuneti niste pareri, experiente, etc....Multumesc !
Gpl
Collapse
X
-
De fiecare data masina porneste pe benzina din considerente de buna functionare a instalatiei de GPL si de protectie a motorului si trece automat pe GPL cand motorul a atins un prag minim de temperatura(aproximativ 40 de grade - 2 liniute la temperatura apei).
Deci se consuma o mica cantitate de benzina pana cand masina trece pe GPL automat.Logan GPL 1.4
Comment
-
Originally posted by rimaru View PostSalut
Cat te-a costat instalatia?
Merci
Originally posted by stolniceanulucian View PostDe fiecare data masina porneste pe benzina din considerente de buna functionare a instalatiei de GPL si de protectie a motorului si trece automat pe GPL cand motorul a atins un prag minim de temperatura(aproximativ 40 de grade - 2 liniute la temperatura apei).
Deci se consuma o mica cantitate de benzina pana cand masina trece pe GPL automat.
Comment
-
Salut.
Sa nu lasi rezervorul fara benzina,vei plati dupa de nu te vezi.
Daca mergi fara benzina se va arde pompa de benzina.Aceasta facindu-si racirea in benzina.
Baga gpl si benzina minim 2 liniute.
Ai apasat butonul de trecere automat pe GPL la atingerea parametrilor setati?
Ce culoare are ledul de la acel indicator de gpl-u?
La mine(am landi renzo)cind functioneaza pe benzina am un led portocaliu aprins.
Cind e in modul automat de trecere pe gpl(dupa atingerea parametrilor)este aprins cel portocaliu cit si cel verde de la gpl(si cele de nivel gpl in butelie).
Ledul verde este intermitent cind se pregateste de trecerea in mod automat pe gpl.
Cind trece pe gpl se stinge ledul portocaliu.
Sper ca ai inteles ceva.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
sau mai simplu:
cu capota ridicata pornesti (pe benzina) o lasi in relanti sa se ridice apa la 2 linii si apoi o tureziin 3000 de ture si o "asculti" iar sa auzi daca tacane injectoarele de gaz.
ps:femei-mea a ramas fara benzina , desi avea plin de gpl pt ca am mers subturat cu masina. se poate intampla si asta. daca "da sa moara" se trece pe benzina si daca nu o turezi iar peste 2000 (la mine) mergi mult si bine pe benzina...o/____\o
(i)
.........
Comment
-
trece pe gaz la 40 de grade si in jur de 2000 turatii, ei zic ca la 1700. cand ai benzina pe galben tre sa bagi in jur de 10 klitri ca sa ti se stinga ledul de pe bord de la benzina. am patit si eu sa bag 5 litri imediat dupa ce s-a aprins beculsi la fel am patit , dupa inca 5 litri a disparut. nu tineti nici butelia gpl pe rosu mult, veti avea surpriza de a se bloca indicatorul de gaz. o zi bunaCe noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.
Comment
-
in mod normal nu trebuie sa-i consume foarta multa benzina deoarece e cald afara si trebuie sa treaca foarte repede pe gpl. In mod normal in maxim 500 de m trebuie sa treaca pe gpl iar la o asemenea distanta nu vad cum ar consuma asa multa benzina. eu zic sa te duci la ei si sa le zici sa mai verifice inca o data lucrarea ca nu cred ca te vor refuza. Explicale ce se intampla pas cu pas si zile ca nu e normal sa-ti consume asa multa benzina.
Comment
-
Mai mult ca sigur instalatia ta e reglata pentru un regim foarte conservator la trecerea pe GPL (temperatura prea mare a lichidului de racire + turatie ridicata a motorului).
Eu am o instalatie Tomasetto cu electronica STAG 200, instalata de cei de la Agrom (service-ul din Bucuresti, strada Toporasi). Cand mi-a facut instalarea l-am intrebat pe cel care a facut calibrarea pe calculator care sunt parametrii de trecere pe GPL: 30 grade temperatura lichidului de racire si fara limita in ceea ce priveste turatia motorului (trece pe gaz imediat ce a atins temperatura de lucru si asa ramane pana opresti motorul).
Momentan am aproape 500Km facuti pe GPL si deabea s-a aprins LED-ul rosu de la rezervorul GPL (toroidal de 52L). Benzina aveam 24L inainte de pllinul la GPL, iar acum imi indica tot atat. Cand pornesc motorul dimineata nu imi sta pe benzina mai mult de 1-2 minute iar daca e motorul cald trece instant la GPL la ~2 secunde dupa ce a pornit motorul.
Sfatul meu: du-te la cei care au facut instalarea si insista sa-ti seteze turatia de trecere pe GPL la 0 RPM (dezactivat).
Comment
-
si daca dai de un gaz prost tare si trebe demaraj si putere la plecare si ai temperatura de trecere ce faci cu trecerea la o rotatii/minut , eu o am la 35 grade si 1600rot/min si vreau sa o duc la 40 grade si 2000 rot. este un pic mai bine cel putin acum pe caldurile astea cred ca porneste direct pe gaz .
Comment
-
Ce sa zic, nu am avut probleme pana acum cu plecatul de la stop din cauza gazului.. doar din cauza mea, fiind sofer incepator am mai uitat sa schimb treptele de viteza . Masina e destul de sprintena pe gaz si chiar pare sa traga un pic mai bine decat pe benzina, mai ales cand vine vorba de demaraje.
Cu infundarea injectoarelor de benzina voi vedea in timp daca e adevarat sau un simplu mit. Deocamdata nu sunt de acord cu ideea de a-mi pune instalatie GPL si sa ard tot benzina la fiecare semafor pe carei il intalnesc.
PS. gaz deocamdata am pus numai de la Rompetrol
Comment
-
Originally posted by r3lu84 View PostCe sa zic, nu am avut probleme pana acum cu plecatul de la stop din cauza gazului.. doar din cauza mea, fiind sofer incepator am mai uitat sa schimb treptele de viteza . Masina e destul de sprintena pe gaz si chiar pare sa traga un pic mai bine decat pe benzina, mai ales cand vine vorba de demaraje.
Cu infundarea injectoarelor de benzina voi vedea in timp daca e adevarat sau un simplu mit. Deocamdata nu sunt de acord cu ideea de a-mi pune instalatie GPL si sa ard tot benzina la fiecare semafor pe carei il intalnesc.
PS. gaz deocamdata am pus numai de la Rompetrol
Sa inteleg ca nu ai pus de mult instalatia de gaz de la Agrom.Cum tin se par oamenii? sunt profesionisti ?Ai facut programarea cumva de la Praktiker? cat timp a durat pina la montaj ? Esti multumit de cum se comporta masina chiar daca esti incepator . Cam care este consumu la 100km in oras ?
Merci mult pentru raspuns
Comment
-
Originally posted by bogdanalexand View PostSalut ! Am pus instalatie gpl poloneza DT gas system, o combinatie cu tomasetto, asa o comercializeaza cei care mi-au si instalat-o. Am observat ca mergand pe gaz, scade si nivelul la benzina, ceea ce nu mi se pare in regula.La service-ul unde am montat-o, oamenii mi-au spus ca asa e normal, ca nu stiu ce se intampla cu calculatorul masinii, bla, bla..., lucruri d-astea....Instalatia am montat-o cu 3 zile in urma, asa ca nu am avut timp sa verific daca benzina a si disparut din rezervor sau numai acul arata asta.....Va rog daca stiti, sa-mi spuneti niste pareri, experiente, etc....Multumesc !
Comment
-
mai omule cand pornesti masina ea porneste pe benzina si cand face temperatura si are turatia de trecere pe gaz trece pe gaz si dupa aia ramane pe gaz pana cand se opreste motorul si se scoate cheia din contact , indiferent de turaia motorului min 750 rot/min maxim 5500 rot/min , dar daca turatia scade sub 500-600 rot /min depinde cum este setata trece iar pe benzina automat si ramana pana cand turatia permite trecerea pe gaz .
asta este pentru r3lu84
Comment
Comment