Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Augustin-Yng View Post
    Salut.
    Sa nu lasi rezervorul fara benzina,vei plati dupa de nu te vezi.
    Daca mergi fara benzina se va arde pompa de benzina.Aceasta facindu-si racirea in benzina.
    Baga gpl si benzina minim 2 liniute.
    Ai apasat butonul de trecere automat pe GPL la atingerea parametrilor setati?
    Ce culoare are ledul de la acel indicator de gpl-u?
    La mine(am landi renzo)cind functioneaza pe benzina am un led portocaliu aprins.
    Cind e in modul automat de trecere pe gpl(dupa atingerea parametrilor)este aprins cel portocaliu cit si cel verde de la gpl(si cele de nivel gpl in butelie).
    Ledul verde este intermitent cind se pregateste de trecerea in mod automat pe gpl.
    Cind trece pe gpl se stinge ledul portocaliu.
    Sper ca ai inteles ceva.
    Numai bine.
    Salut !
    Uite cum merge la mine instalatia : porneste pe benzina si merge asa pana cand motorul ajunge la 40 de grade, dupa care daca turezi motorul peste 1200 de ture, trece automat pe gaz.In timpul cand merge pe benzina e aprins un led rosu , iar cand trece pe gaz se aprinde ledul verde plus cele care indica nivelul de gaz din butelie.Daca apas din nou pe butonul de schimbare a combustibilului, se aprinde ledul rosu pt benzina. Cam asta e....De asemenea ledul verde este intermiten cand se pregateste sa treaca pe gaz. Multumesc pt atentie.

    Pana acum am mers cam 700 de km fara sa mai pun benzina, becul fiind aprins la benzina de la 100 km de cand am pus instalatia de gaz. Am mers la Busteni si retur, cu masina plina, 5 pers. + bagaje si n-am avut probleme. Singura chestie a fost ca la dus spre Busteni a fost f.aglomerat si de pe la Breaza am mers doar cu viteza 1-a, cand si cand cu a 2-a, asa ca am consumat cam mult gaz. Ma gandesc ca daca ramaneam fara benzina, nu mai pornea motorul dar n-am intampinat asemenea problema. Am sa mai merg pana fac 1000 de km apoi o sa ma duc la aia de mi-au montat instalatia. Va tin la curent in continuare cu situatia. Numai bine !
    Last edited by bogdanalexand; 8 August 2010, 08:51. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #17
      e jale cu voi ! de cate zeci de ori s-a scris pe aici sa nu lasati rezervorul fara benzina ? se arde pompa de benzina ...

      c-asa-i romanul ...
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • #18
        Originally posted by Bebetu View Post
        Salut
        Sa inteleg ca nu ai pus de mult instalatia de gaz de la Agrom.Cum tin se par oamenii? sunt profesionisti ?Ai facut programarea cumva de la Praktiker? cat timp a durat pina la montaj ? Esti multumit de cum se comporta masina chiar daca esti incepator. Cam care este consumu la 100km in oras ?

        Merci mult pentru raspuns
        Am fost direct la service-ul din strada Toporasi ai celor de la Agrom si am ales pe loc instalatia. Service-ul e maricel, se lucreaza la 4 masini simultan + cei care mai vin pt revizii. Mecaninii nu se grabesc, lucreaza cam incet dar curat si destul de profi. Au si un fel de balcon pe post de sala de asteptare de unde vezi tot ce misca in atelier
        Am venit cu masina la 8.00 dimineata si am plecat in probe pe la 15.00. Dupa montaj au legat masina la calculator pentru o calibrare preliminara dupa care am facut un drum de ~12Km, mergand pe benzina la dus si gaz la intoarcere, urmata de o calibrare finala pe calculator. Pe la ora ~16.00 era totul gata.
        Cineva mi-a recomandat ca la plimbarea pentru calibrare sa trec prin cat mai multe regimuri de lucru, astfel incat calculatorul de GPL sa aiba cat mai multe puncte de reper. Prin urmare am mers cu 40-50 si 70-90KM/h cand am iesit din oras, atat cu accelerari lente dar si mai in forta.

        Instalatie Tomasetto + EPU Stag 200 + rezervor toroidal de 52L => 2400 RON
        Prima revizie la 15.000Km sau 6 luni => se schimba filtrele de gaz si se mai ajusteaza setarile de calibrare. Dupa spusele unui mecanic de acolo, revizia ar trebui sa coste mai putin de 100 RON.

        De la ultimul plin am facut 395Km, dupa care am mai bagat 30.6L de gaz, de unde rezulta un consum mediu de 7.74 L/100Km. Cam 100Km sunt facuti in Bucuresti, restul la drum lung, mergand cu 55Km/h in localitati si 90Km/h in afara.
        Last edited by r3lu84; 9 August 2010, 11:44.

        Comment


        • #19
          pai si e bine consumul e gaz. eu il calculez la 8l / 100 km. mai bine ca benzina nu mi se pare. astpet sa fac prima revizie la gpl, sa-mi reprogrameze iar calc. merge bine, dar in nici un caz mai bine ca benzina. cand la consum mediu la benzina imi apare 6.3, ceea ce mi se pare super rezonabil, motor 1.4, am consum intre 7.5 si 8 l / 100 km, asta cu drum de munte, serpentine,, etc.
          Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

          Comment


          • #20
            Originally posted by scriosteanuc View Post
            trece pe gaz la 40 de grade si in jur de 2000 turatii, ei zic ca la 1700. cand ai benzina pe galben tre sa bagi in jur de 10 klitri ca sa ti se stinga ledul de pe bord de la benzina. am patit si eu sa bag 5 litri imediat dupa ce s-a aprins beculsi la fel am patit , dupa inca 5 litri a disparut. nu tineti nici butelia gpl pe rosu mult, veti avea surpriza de a se bloca indicatorul de gaz. o zi buna
            si daca s-a blocat cum se poate debloca?eu cred ca lucra acesta am patit(am mers maxim 40 km fara gaz,in mai multe randuri)
            Last edited by adrian2010; 20 October 2010, 12:21.

            Comment


            • #21
              cum se poate debloca? pai mergi pe gaz pana nu mai ai, apoi desfaci capacul din spate de la butelkie si vezi ca indicatorul are niste surubele, desfaci surubelele, te uiti la el sau prin miscare se deblocheaza. am vazut la tipii de la service asta. tot ei mi-au spus, nu tine benzina pe rosu, se poate arde pompa de benzina si nu tine mult rezervorul de gaz pe rosu, se poate bloca
              Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

              Comment


              • #22
                Originally posted by r3lu84 View Post
                Cu infundarea injectoarelor de benzina voi vedea in timp daca e adevarat sau un simplu mit. Deocamdata nu sunt de acord cu ideea de a-mi pune instalatie GPL si sa ard tot benzina la fiecare semafor pe carei il intalnesc.
                si eu sunt de acord cu tine....o data ce mi-am pus gaz nu concep ca in oras sa schimb din 5 in secunde ba gaz ba benzina...avand in vedere ca prin oras o ma las si cu 1500 rpm. atunci nu mi-as mai fi pus gaz.
                si la mine daca temperatura e de 40 grade..GPl frate cat cuprinde.

                Comment


                • #23
                  se izce ca isi scoate banii. dar noi nu punem niciodata diferenta dintre benzina si gaz deoparte. o bagam tot in gaz km frate.....pacat ca nu avem si noi sosele ca altii.
                  Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by scriosteanuc View Post
                    cum se poate debloca? pai mergi pe gaz pana nu mai ai, apoi desfaci capacul din spate de la butelkie si vezi ca indicatorul are niste surubele, desfaci surubelele, te uiti la el sau prin miscare se deblocheaza. am vazut la tipii de la service asta. tot ei mi-au spus, nu tine benzina pe rosu, se poate arde pompa de benzina si nu tine mult rezervorul de gaz pe rosu, se poate bloca
                    intradevar cu pompa de benzina dar sa stii ca eu de cand am masina am mers intotdeauna pana mi s-a terminat gpl din rezervor. Nu e nici o problema.

                    Originally posted by adrian2010 View Post
                    si daca s-a blocat cum se poate debloca?eu cred ca lucra acesta am patit(am mers maxim 40 km fara gaz,in mai multe randuri)
                    Nu e nici o problema. Ma faci sa zambesc
                    Eu merg pana cand mi se termina gazul din rezervor de cand am masina. In nici un caz nu asta e problema ta. Intotdeauna fac plinul merg pana se termina si dupa pana ajung la pompa sa alimentez trec intre 1 si 50km depinde cum am chef.
                    Last edited by irinell24; 21 October 2010, 10:59. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by scriosteanuc View Post
                      cum se poate debloca? pai mergi pe gaz pana nu mai ai, apoi desfaci capacul din spate de la butelkie si vezi ca indicatorul are niste surubele, desfaci surubelele, te uiti la el sau prin miscare se deblocheaza. am vazut la tipii de la service asta. tot ei mi-au spus, nu tine benzina pe rosu, se poate arde pompa de benzina si nu tine mult rezervorul de gaz pe rosu, se poate bloca
                      mie nu imi arata corect indicatorul cu leduri.ceasul de la butelie indica bine nivelul.cand butelia este complet goala indicatorul cu leduri imi arata ca este jumate.

                      Comment


                      • #26
                        eu va spun ce mi-au zis tipii si ce mai stiu de la unii prieteni care au patit-o. nu zice nimeni ca se intampla asta 100%. am zis doar ca e o posibilitate. cand butelia e goala ar trebui sa-ti treaca pe benzina automat si sa indice rosu.
                        Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                        Comment


                        • #27
                          la mine nu indica rosu.clipeste doar ledul de jos si atat.si ledurile de nivel indica jumatate.e deranjant ca trebuie sa tin cont mereu de km partiali din bord parcursi ca sa-mi dau seama cand e butelia pe terminate.

                          Comment


                          • #28
                            cand te duci la revizie, le spui tipilor de acolo si se remediaza din calculator.
                            Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by scriosteanuc View Post
                              cum se poate debloca? pai mergi pe gaz pana nu mai ai, apoi desfaci capacul din spate de la butelkie si vezi ca indicatorul are niste surubele, desfaci surubelele, te uiti la el sau prin miscare se deblocheaza. am vazut la tipii de la service asta. tot ei mi-au spus, nu tine benzina pe rosu, se poate arde pompa de benzina si nu tine mult rezervorul de gaz pe rosu, se poate bloca
                              nu se intampla nimic daca mergi pe gaz pana cand se termina... eu am instalatia landi renzo pusa din uzina si asa merg de cand am masina. am 33000km si nici pomeneala de ce ai spus tu. din momentul in care se termina gpl-ul in maxim 30km alimentez - in functie de cat de repede gasesc statie gpl. partea cu benzina e adevarat. minim 10 litri (2 linii din indicator)

                              Comment


                              • #30
                                eu v-am spus doar ce mi-au zis aia de la service si ce au patit altii. repet, e doar o posibilitate
                                Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google