Diferenta STAG 200 Si STAG 300

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferenta STAG 200 Si STAG 300

    Va salut !
    Vreau zilele acestea sa imi pun o instalatie Tomasetto. Cei de la service mi-au spus ca la Logan 1.4 se potriveste STAG 200, dar am observat ca multi dintre voi au STAG 300. As vrea sa aflu care este diferenta dintre cele doua STAG-uri. In alta ordine de idei as vrea sa imi spuneti daca 2200 RON e ok ca pret pentru un Tomasetto Stag 200 cu rezervor cilindric.
    Va multumesc !
    Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic

  • #2
    diferenta este de 100.

    lasand gluma la o parte, cand iti amortizezi cheltuiala asta?
    tema, ideea si morala este banii
    banii este fericire restu' tot e amagire

    Comment


    • #3
      inca iti mai arde glume pe praful asta ? in 15.000 km
      Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic

      Comment


      • #4
        diferenta e calculatorul de gaz , de soft ...

        de ce nu i-ai intrebat pe ei ???

        pretul e corect.
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • #5
          hai la buzau la sebigaz si o iei cu 1900 cu rezervor cilindric de 52 l sau cu rezervor toroidal tot de 52 l / 42 l la umplere si buson mic ascuns linga rezervor satg 200 V cu 2050 ron . daca iei cu butelie normala de 300 lei diferenta faci cam 1600 km mers lejer adica medie undeva la 95-100 km/ora . vezi ca bucurestiul nu este asa departe de buzau

          Comment


          • #6
            Dar de instalatia DTGAS stiti ceva? cica sunt produse in polonia. intrati pe dtgas(punct)pl
            Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic

            Comment


            • #7
              In afara de carcasa din aluminiu si cateva optiuni mai fine de configurare in software, care oricum nu iti sunt de nici un folos tie ca utilizator final, nu e nici o diferenta reala intre stag200 si stag 300. Eu am stag 200 si se comporta foarte bine: consum mic, motor sprinten la orice regim de lucru.

              Daca vrei ceva mai bun, opteaza pentru stag 300 premium. Asta comunica direct cu calculatorul propriu al masinii si se poate calibra automat pentru performante optime. Oricum, daca e calibrat corect si stag200 se descurca foarte bine. Nu cred ca se justifica investitia in modelul premium, Logan-ul nu e chiar atat de pretentios. Daca aveai nu stiu ce OZN, cu multi caluti sub capota, atunci da.

              Opteaza pt rezervor toroidal. Pierzi aproape jumatate de portbagaj altfel si sigur iti va parea rau mai tarziu.
              Last edited by r3lu84; 4 September 2010, 11:19.

              Comment


              • #8
                Multumesc r3lu84!
                Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic

                Comment


                • #9
                  Diferenta intre stag 200 si stag 300, este de fix numarul de cilindrii ai motorului pe care se poate monta.
                  adica stag 300 se poate monta pe un motor cu 6 sau 8 cilindrii.

                  Comment


                  • #10
                    si carcasa. am inteles ca la stag 200 e din plastic, iar la stag 300 din aluminiu
                    Last edited by scriosteanuc; 17 October 2010, 12:41. Reason: rectificari
                    Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                    Comment


                    • #11
                      si procesorul mai rapid la 300, si posibilitatea de a utiliza injectoare mai destepte...

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google