1.4 Gpl Sau 1.6 Gpl Sau 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am un Logan 1.4 pe care am pus gpl tomasseto si un Logan 1.6 cu GPL din fabrica.
    Instalatiile sunt ok, mai multumit sunt la tomasseto ca ai posibilitatea de a-i schimba parametrii mult mai usor. Daca nimeresti un habarnist din service Dacia cum am nimerit eu la cel cu GPL din fabrica, plangi.
    Ca si demaraj, la cel de 1.4 i-am pus un soft de sandero si pleaca dupa loc mult mai bine, chiar si mersul lui este mai bun, consum acelasi.
    Cel de 1.6, clar are putere mai mare, se vede la depasiri iar cand merg cu ea pe la 110-120 nu se simte fortata. Cea de 1.4 pana in 110km/h. Daca ai aer conditionat, fara dar si poate, recomand 1.6 sa nu simti cum scade viteza pe autostrada cand il pornesti.

    Numai bine,
    Gabi.

    Comment


    • #17
      deci sa inteleg ca e mai bine sa imi iau fara gpl din fabrica si sa imi pun dupaia?am auzit mai multe ,,povesti,, despre chiuloasa speciala din fabrica pt gpl ,cu un alt tip de ungere ceva gen nu stiu nici eu tocmai dasta va intreb.Multumesc pt informati celor care ma ajuta sa fac o alegere buna pt ca doresc sa o tin 5-6 ani

      Comment


      • #18
        povesti. repet pt a mia oara. nu difera nimic chiuloasa/ supapele / motorul la cele cu gpl din fabrica. cand te duci si ceri in magazin o supapa/chiuloasa/etc nu te intreaba daca masina e cu gpl din fabrica. is aceleasi.

        luand fara gpl iesi mai ieftin si ai si garantie 2 ani din momentul montajului
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • #19
          Ia una sh, ii pui GPL si gata distractia.
          Cu DCI, posibil sa ai probleme. Insa sunt oameni care n-au avut.

          Comment


          • #20
            daca vrei gpl, eu zic sa-ti iei din fabrica, desi aftermarket gasesti poate instalatii mai bune, daca e din fabrica am inteles ca ar avea ceva schimbat(supapele sau altceva) pt. functionare pe gpl, in plus ai o singura garantie de la Dacia, daca nu merge ceva nu te plimbi intre montatorul GPL si Dacia, si daca o iei noua sa nu-ti zica de la Dacia ca atunci cand ti-au pus gpl ti-au busit ceva, sa ramai fara garantie.
            Nu am gpl, si nu am avut, dar mi se pare mai normal si confortabil sa discuti cu o singura entitate; daca producatorul nu oferea asa ceva era alta discutie.

            Sau cum a zis Cezar, foarte buna ideea lui si iesi mai ieftin, nu stiu cat dar cred ca considerabil; gasesti un 1.6 mpi, sau poti incerca 16V, daca stie cineva sa-ti puna gpl, cu vreo 20000-40000 km, cu ceva garantie.
            Last edited by vllad; 8 September 2010, 19:03.

            Comment


            • #21
              Mentalitatea asta costa. Si costa aiurea.
              Chiuloasele sunt aceleasi. A gasit careva 2 coduri diferite?
              Supapele sunt aceleasi. Aceeasi intrebare e valabila.
              Ganditi si voi putin.
              Plus de asta, cea aftermarket, cum spunea si colegul de mai sus, poate fi ajustata. cea din fabrica nu prea.
              Si inca o intrebare: de ce sa dau ceva mii de euro in plus pe o masina cu asa ceva montat din fabrica? Cand ii pot pune eu, una after market, chiar mai buna, cu 600 euro.

              Comment


              • #22
                Poate ca isi doreste si o masina noua de ce sa nu o ia direct cu gpl-ul montat si sa-i faca rodajul de noua pe gpl.

                Comment


                • #23
                  De la un vechi gpl-ist
                  Am avut gpl de o Nova si am si pe Logan.
                  Din punctul meu de vedere,noile instalatii gpl sint f bune,asa ca nu cred ca o sa ai probleme chiar daca o vei monta dupa ce cumperi masina.Daca o iei noua,merita direct cu gpl din fabrica.Ca motor cred ca 1600 e alegerea cea mai buna,altfel o sa te rogi de ea in afara orasului.La dci sint probleme de fiabilitate in mod clar,iar daca pica un injector de 11 milioane s-a dus dracu toata economia,iar daca ai pilitura poti sa o dai la fiare vechi.Deci riscul e f mare.O solutie ar fi sa o iei noua si cu garantie extinsa,si apoi cind iese din garantie sa o vinzi.Masina pe gpl este usor de intretinut,iar filtrele pentru Tomasetto,instalatia mea de ex costa 90 de lei cu tot cu montaj,si le poti schimba chiar si pe la 40k km daca nu ai ghinion cu vreun gaz de rahat.In ceea ce priveste chiulasa,cred ca e un simbure de adevar cu privire la scaunele de supape.Si de ce spun asta,pentru ca pe la 40-50000 de km trebuie reglati tachetii,care se string,deci supapele se duc in jos,in scaune.Asta nu se intimpla la cele pe benzina.Nu stiu daca la cele cu gpl di fabrica se intimpla asta,si as ramine indatorat daca vreunul care are gpl de uzina ne-ar raspunde daca a reglat tachetii pina in 50k.Daca nu,este clar ca scaunele la admisie sint intarite,deci scaunele si nu supapele.Oricum,chiar cu reglaj de tacheti,am vazut taxi cu 170000 pe gaz,deci cred ca merge cam 200000 km.Dupa aia,se pot rectifica scaunele,sau se poate cumpara o chiulasa second.La km astia nu exista diesel sa nu pice la injectoare,asa ca sigur nu iesi mai bine.Singura problema la gpl,pe care eu o percep ar fi pretul.Asta deoarece la noi nu este constant astfel incit sa fie intre 45 si 55% din pretul benzinei.La noi ori este mic,ori creste prea mult,ca acum 2 ani cind am mers pe bensina doaua saptamini,intrucit cistigam 1 leu la suta de km mers pe gpl.Acum vad ca se merge iar itr-acolo,ieri am venit de la Oradea,si pe linga Alba Iulia era gpl la 2,85 lei,in rest 2,7-2,8,ceea ce e f mult,pentru a amortiza investitia si sa mai si ramii dupa aceea cu ceva.Acum in Bucuresti este foarte ok ca pret,dar nu stiu cit va mai ramine asa.In concluzie,eu as lua prima optiune cu gpl din fabrica,musai 1600,sau la mina a doua si apoi o instalatie Tomasetto(fiabiala si ieftin de intretinut).Dieselul cu pompa si injectoare Delphi e pacatos,daca ar fi ca cel de pe Duster de 110 cai si cu injectie Ziemens ar fi mai ok.Cam asta ar fi.
                  Cu bine.

                  Comment


                  • #24
                    bine ai spus de scaune, eu nu am, avut gpl, dar stiu ca atunci cand s-a lansat la o emisiune auto un reprezentant dacia, a zi ca este ceva schimbat, asta stiu sigur;
                    era un baiat pe aici de prin mioveni care cred ca lucreaza la dacia , poate ne lumineaza el;

                    Comment


                    • #25
                      mam gandit si para gandit.... in final am ajuns la o concluzie si la o alegere .

                      Un logan face lift nou 1.4 preference benzina costa 7500 E iar ei fac o reducere de pana la 7200 iar prin programul rabla( duc 3 rable pe care le am deja) 4400E cu tva voi pune eu gpl pe urma consider ca este mult mai convenabil.Aceiasi masina costa 8400E doar ca are gpl.


                      Dotări:

                      ABS + AFU
                      Geamuri cu tenta de culoare
                      Antidemaraj electronic
                      Geamuri electrice fata
                      Inchidere centralizata cu telecomanda
                      Radio CD 2x15W cu panou detasabil
                      Airbag sofer si pasager
                      Directie asistata


                      O instalatie care sa fie ok masina sa nu necesite reparati sau sa aibe probleme, imi puteti recomanda?

                      Comment


                      • #26
                        Ia neaparat AC

                        Ia neaparat masina cu aer conditionat. Iti va parea rau mai tarziu daca nu iei cu aer conditionat.

                        Eu am tot preferance si e jale vara fara aer conditionat.
                        Logan GPL 1.4

                        Comment


                        • #27
                          Off Topic.
                          @valdo
                          Chiar daca ai merge numai pe benzina tot trebuie sa reglezi tachetii in jurul a 40.000-50.000 Km., nu-i din cauza gazului.
                          Nu are tacheti hidraulici, asa ca nu-si face "autoreglare".
                          Ca recomandare ar fi 1.6 mpi, sau mai bine 1.6-16v si montarea unei instalatii GPL-Tomasetto, reglaj foarte usor si fiabila.
                          Neaparat aer conditionat, merita din plin, vara e o necesitate si nu numai, chiar si iarna pentru o dezaburire ma rapida,
                          Last edited by Troy; 9 September 2010, 20:19.

                          Comment


                          • #28
                            daca tu faci 200km zilnic,deci mai mult de 40000km pe an iati diesel (preferabil de 85cp),consum 4-4,5% fata de 7%benzia,facand un calcul iesi mult mai bine pe diesel
                            daca faci sub30000km pe an atunci iti iei un 1,6 16 v ii pui gaz si e ok

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by nt-17-tut View Post
                              daca tu faci 200km zilnic,deci mai mult de 40000km pe an iati diesel (preferabil de 85cp),consum 4-4,5% fata de 7%benzia,facand un calcul iesi mult mai bine pe diesel
                              daca faci sub30000km pe an atunci iti iei un 1,6 16 v ii pui gaz si e ok
                              daca imi iau diesel as iesi putin mai scump decat gpl la cost combustibil dar ma gandesc ca vine si revizia, care e mai dureroasa

                              Comment


                              • #30
                                Binenteles cel putin 1.6 si un gpl pe urma, preferabil nu Landi Renzo.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google