Daca e sa faci 100 de km cel mai ieftin e pe gpl dupa care urmeaza dci-ul, iar pt cine nu are bani prea multi tot cel mai ieftin iese cu gazul, ia masina pe benzina si pune dupa instalatia de gpl, probleme de fiabilitate pot fi la ambele si la gpl si dci, 1.6 Gpl ar fi mai de preferat decat 1.4 Gpl sa mai poti face depasiri afara.Totul se rezuma la bani.
1.4 Gpl Sau 1.6 Gpl Sau 1.5 Dci
Collapse
X
-
pai nici gpl-ul nu e cel mai ieftin de intretinut. La renzo teoretic se schimba filtrele de stare lichida si gazoasa o data cu reviza pe benzina , adica la cel mult 20.000 km , si un set de filtre sa tot fie la vreo 400 lei , deci teoretic daca ai face reviziile ca la carte tot pe acolo e si dieselul si gpl-ul . Dieselul il omori cu motorina proasta , gazul il omori cu gaz prost (exista si asa ceva) sau ii nenorocesti parametri de functionare caci la un moment dat incep problemele ori pe gaz ori pe benzina. ca sa nu mai zic ca si supapele se uzeaza in cele din urma . Una peste alta ...parca-ar fii mai bun un diesel dar alimentat de unde trebuie si servisat cu piese originale.Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
am 1.6 cu ac si gpl fabrica, la revizia de 40k am reglat tachetii, am intrebat daca trebuiesc reglati si au zis ca da. acum am 53k si ma pregatesc pentru rev de 60k. pe 16 sept fac 2 ani si s-a meritat gpl-ul cu varf si indesat.
nu am avut probleme de nici un fel cu instalatia de gaz sau cu masina. la 40 k mi-au schimbat in garantie T-urile din plastic cu unele metalice (ce duc la "plaminul" de gaz)pe unde pierdeam antigel(1.5l in 20k)AG-73-BAR garib1973@yahoo.com
Comment
-
Originally posted by garib1973 View Postam 1.6 cu ac si gpl fabrica, la revizia de 40k am reglat tachetii, am intrebat daca trebuiesc reglati si au zis ca da. acum am 53k si ma pregatesc pentru rev de 60k. pe 16 sept fac 2 ani si s-a meritat gpl-ul cu varf si indesat.
nu am avut probleme de nici un fel cu instalatia de gaz sau cu masina. la 40 k mi-au schimbat in garantie T-urile din plastic cu unele metalice (ce duc la "plaminul" de gaz)pe unde pierdeam antigel(1.5l in 20k)
Comment
-
eu am luat in martie un Logan 1.4 ambiance+servo iar la 3500km am pus instalatie GPL Milano, masina a costat 4000euro+3 rable + 500euro taxa de inmatriculare iar instalatia Milano cu rez la roata de rezerva a costat 2400ron,
sunt foarte multumit de alegere(intradevar e mai lenesa in depasiri dar merita datorita faptului ca e mai economa si la impozite,asig..etc).Si eu am tot studiat si am gandit, diesel vs benzina vs gaz vs masina second.
Sanatate Maxima.
Comment
-
Originally posted by unitra View Posteu am luat in martie un Logan 1.4 ambiance+servo iar la 3500km am pus instalatie GPL Milano, masina a costat 4000euro+3 rable + 500euro taxa de inmatriculare iar instalatia Milano cu rez la roata de rezerva a costat 2400ron,
sunt foarte multumit de alegere(intradevar e mai lenesa in depasiri dar merita datorita faptului ca e mai economa si la impozite,asig..etc).Si eu am tot studiat si am gandit, diesel vs benzina vs gaz vs masina second.
Sanatate Maxima.
Comment
-
deci vad ca 1,6 consuma mai putin in comparatie cu 1,4.Cred ca la gpl din fabrica e pe nimerite,acum o sa ma duc sa vad ce discount imi face la cel de 1.6 si in functie de ce bani e pe aceea o sa o iau( ma refer la dif).
Am un vecin care si-a luat un sandero si ii soseste abea in noiembrie, asa sunt la toate?
Comment
Comment