Pornire Grea Gpl (dimineata Vara/iarna)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Atunci mergi asa pana se aprinde becul si alimentezi cu 10-15l.
    Ideea e s-o improspatezi mereu, nu sa tii juma' de rezervor un an intreg. Sa plimbi benzina cu masina.

    Am mai zis, dar "mai repet inca o data", eu de 3 ani pun 5l/luna si n-am avut niciodata probleme cu pornirea.
    Last edited by vitriol; 15 October 2016, 18:20.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Ok, am inteles, asa o sa fac. Revin dupa ce alimentez. Multumesc pentru sfaturi.

      Comment


      • Originally posted by vitriol View Post

        Am mai zis, dar "mai repet inca o data", eu de 3 ani pun 5l/luna si n-am avut niciodata probleme cu pornirea.
        Vitrioale ce instalatie ai si unde ai facut reglajul?

        Comment


        • Landi Renzo Evo One. Reglajul l-am facut doar la montarea instalatiei, in 2013, la Pro Gaz Vernesti. La revizii doar s-a constatat ca nu are nevoie de nicio ajustare.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Salut, sa nu- ti vina sa crezi. Am respectat recomandarea celor de la Progaz, de a consuma benzina si alimenta cu benzina proaspata, si ce credeti? Dupa cca 200 km mers pe benzina (veche), masina a pornit cum trebuie, fara pedala de acceleratie apasata. Cu rezervorul pe rosu, am alimentat de la Rompetrol de 60 ron (3 liniute), si am mai mers pe benzina inca vreo 20 km. Masina a pornit la prima cheie, fara pic de balbaiala, am testat asta timp de doua zile iar apoi am trecut pe mersul normal al ei, adica am comutat pe gpl. In continuare, masina m-a surprins placut si a pornit la sfert. Totusi o sa merg si la diagnoza pentru a vedea daca calculatorul a inregistrat in perioada de porniri grele, ceva erori. Revin.

            Comment


            • salutare,
              Am avut si eu probleme la pornirea de dimineata cu masina logan 1.4 landi renzo de fabrica si incepusem sa citesc ca disperatul forumul asta cap coada la o solutie desi Moog "saracul" spunea mai in tot posturile solutia, dar greu m-a lovit.
              Sa va postesc, am inceput cu schimbare, bujii, filtre gpl, ulei, bobina inductie, fise, curatat si masurat senzor de turatie, MPP, clapeta, senzor temp. apa etc. ajunsem la pompa de benzina care dupa verificare am constat ca merge bine, curatat injectoare benzina. Am facut si treaba aceea sa merg 20-100km pe benzina sau sa consum benzina veche sa pun alta noua, nimic din astea nu au imbunatatit considerabil pornitul masinii dimineata care pornea la sfert, numai cand pornea acul de la turometrul se ducea aproape spre zero dar revenea la 1200 si se auzea in esapament ca si cum ar merge in 3 pistoane, asta dura putin 2-5 minute apoi disparea pe masura ce motorul se incalzea.
              SOLUTIA, dupa cum spunea MOOG in mai toate posturile catre noi, a fost sa ma duc la o firma autorizata si sa fac diagnoza. Am facut acest lucru si baietii mi-au aratat ca aveam nu prea ma pricep sa va explic in fereastra cu softul de la Landi ca am +10% fata de normal la nu stiu ce valoare care afecta toata harta. Au facut o corectie introducand o valoare in procente de 10 sau 15% au aplicato si cam asta a fost tot ce au facut. Masina in rest functiona perfect, am platit 10 lei pentru aceasta modificare.
              Dimineata masina porneste normal fara "tusit" pe esapament, fara fluctuatii in turatie, deci in concluzie o banala diagnoza te scuteste de bani si a schimba piese aiurea fara motiv.
              Sper sa ajute pe cineva acest lucru.

              Comment


              • Pe mine m-a ajutat folosirea benzinei de 98(Rompetrol, OMV), sa-ti dea D-zeu sanatate, Vitrioale, ca m-am luat dupa tine. Porneste foarte bine dimineata, doar uneori mai tremura dar nu ca inainte.

                Comment


                • Pornire grea rezolvata

                  Pe mine m-a ajutat apasarea pedalei de acceleratie timp de 5 minute inainte de pornirea masinii , pentru evacuarea gazelor ce scapa pe la injectoarele de gpl.
                  Am folosit si un bat care sa tina apasata pedala de acceleratie apasata peste noapte , dar cred ca gazul care scapa din injectoare gpl iese in max. 5 minute de apasat pedala de acceleratie .
                  Last edited by electeni; 6 January 2017, 13:14.

                  Comment


                  • )) sunteti tari. Si eu am avut problema asta pe fosta laguna 1.6 16v. Dar 90% a fost din cauza benzinei...si un reset calculator.
                    Pe passat in 7 luni si 26000 km pot sa zic ca am zero probleme cu pornirea. Acelas montator. Pe laguna avea releu de oprea pompa...la passat nu am.

                    Comment


                    • Salut, la mine pornirea grea s-a rezolvat in sfarsit, sau mai bine zis am aflat cauza acesteia. Am fost astazi la Dacia Buzau si pe diagnoza au iesit doua injectoare gpl cu parametri de lucru sub limita inferioara. In ultimii 500 km parcursi am avut martorul de avarie motor aprins in mai multe randuri, mersul la relanti neregulat si lipsa de putere a motorului. A fost resetat softul cu parametrii din fabrica, dar va trebui sa schimb rampa de injectoare. Este adevarata povestea cu consumarea benzinei si reimprospatarea acesteia, au confirmat si cei de la Dacia, dar daca problemele reapar, va recomand o diagnoza la un service specializat. Succes!

                      Comment


                      • Salutare prieteni loganisti! Astazi am inlociut injectoarele de gpl. Am fost la Progaz Vernesti, BZ, unde toata operatiunea a durat o jumatate de ora cu tot cu diagnoza de dupa inlocuire. Am optat tot pentru injectoare LR, doar ca cele noi sunt cu cap portocaliu si au perforatii pentru eliminarea mizeriei din gpl. Sa va spun si pretul distractiei, 1000 ron, dar dupa 105.000 km eu cred ca merita. Salutari!

                        Comment


                        • sta cu rampa de gaz e o problema ...Dac cutai un tutorial vedei ca pt reglaj rampa se folosete un comparator i alte scule ....Nu la ochi Cum fac majoritatea

                          Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk

                          Comment


                          • Stimate Ciprian, fara suparare, in postul de mai sus nu stim cui te adresezi in problema cu rampa. Si inca ceva, acorda un pic de atentie gramaticii limbii romane.

                            Comment


                            • Am scris de pe telefonul mobil.Acesta folosete un dicionar i de aici problemele cu gramatica.
                              M refeream la un reglaj corespunztor al rampei de gaz care în mod profesional se face cu un ceas comparator,ceea ce pe la service nu se face.E un lucru ce merita luat în seama deoarece pistonasele de la gaz nu etaneaza perfect rmâne gaz în admisie ceea ce duce la o pornire greoaie din cauza excesului de combustibil.

                              Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk

                              Ca drept dovada iar am probleme cu gramatica.
                              O încercare de reinitializare a senzorilor din soft sa încercat? Sau rescriere soft cum spun altii

                              Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk
                              Last edited by ciprian2001; 12 March 2017, 15:25. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Stimabile, omul de mai sus a schimbat rampa LR...
                                Sunt curios cum reglezi pistonasele la alea...
                                Știi ceva, dar din altă poveste... îți dă cu virgula...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google