Pornire Grea Gpl (dimineata Vara/iarna)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Injectoarele mele sunt AC W01.


    O părere? Pare că este fisurata membrana. E ok daca cumpăr doar kitul de reparație?
    Tomasetto Achille Nordic.

    Comment


    • Pai la 17k, nu ai garanție la instalație? Sau e pusa de tine? Au circulat pe piață niște chestii contrafăcute... Posibil sa fi prins unu din ala.... Posibil sa poți să-l repari... Sau nu...
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • Tocmai a expirat garanția luna trecuta. Având o experiență buna de la mașinile precedente, nu am mai făcut revizia la service, am schimbat singur filtrele, deci, chiar și așa, nu mai aveam dreptul la garanție.
        Fratele meu a avut aceeași problema cu un vaporizator identic acum câțiva ani, tot pe la 15-17000 km a cedat. Daca schimb membranele trebuie sa mai reglez șurubul din centru vaporizatorului, cel de lângă ștuțul de vacuum? Multumesc.

        Comment


        • Ai zis ca ai interfață, soft... Folosește-te de ea...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • Pot forța un răspuns puțin mai detaliat? Ce presiune ar trebui sa reglez din acel șurub și in ce meniu? Interfața o am doar pentru verificări, autocalibrari. Nu am făcut și nu știu să fac modificări cu ea.
            Cu Dusterul circula soția cu fetița și au nevoie de ea. La service nu prea pot ajunge din cauza programului ei.

            Comment


            • Sfatul meu de mai sus de la postul 350 nu era gratuit... Fă-ți timp și citește manualul... Vrei sa te învățăm sa citești dar nu știi alfabetul...
              După ureche și filme pe YouTube nu tot timpul merge... Trebuie sa înțelegi ceea ce faci...
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • Ok, mulțumesc!

                Comment


                • Am rezolvat-o!

                  Comment


                  • Detaliază cum ai rezolvat-o, poate ajuta pe alții...
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • Răspund cu mare drag in privat! Promit că nu-l pun să citească manualul! Cert este că nu a fost vaporizatorul.

                      Comment


                      • Degeaba te-ai supărat etc... Cititul manualului durează max 1h... Macar ai idee parțială cum funcționează o instalație gpl și specific detalii de interfață a softului tău... După care ți-am spus sa ma suni... Foarte mulți alții au făcut-o... Din țară sau străinătate o parte... Răspund cu mare drag dar sa vad ca omul își da un minim de interes și are un minim de cunoștințe... Ce să-ți explic aici cât e presiunea... Poate varia funcție de multe de la 1 la 1.7 și chiar mai mult... În 10min la telefon îți explicam mult mai mult decât 10 posturi aici....
                        Până la urmă montatorul a rezolvat și fără cine știe ce costuri...
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • Ok, eu nu merg in service din cauza banilor ci pentru că la baza, sunt mecanic auto. Mi-a plăcut întotdeauna sa repar orice, așa că orice defect as fi avut până acum, motoare cap coada, cutie viteze, tren rulare, îmi băteam capul și o rezolvam singur dupa manual și cu sculele obligatorii necesare, din plăcere și din mulțumirea că am făcut eu. Când am văzut că-mi dai informații cu țârâita și câte un punct de plecare ambiguu, ca o ghicitoare, nu am mai insistat. Am mers la Irinel să cumpăr membranele și după ce i-am spus cam in ce consta problema, omul a zis că mai mult că sigur e din alt motiv, nu membranele, așa că am lăsat mașina sa o revizuiască cu toate că initial am vrut să-mi bag eu nasul pentru că înțelesesem din putinele cuvinte ce este de făcut, dar nu ai cum sa te duci in serviceul omului și să lucrezi tu, nu e etic și profitabil pentru service.
                          Sunt moderator pe un grup de 5500 de posesori ai unui model auto și membru în mai multe astfel de grupuri, chiar și de mecanica, unde daca pot, chiar le spun pas cu pas cum sa rezolve o problema, adică cu cheia de 13, nu doar cu cheia, strangi șurubul la 15Nm, nu doar strangi șurubul, etc. Adică dacă e sa știu și să pot ajuta pe cineva, chiar îl ajut atât cât pot și cât știu, nu doar cu firmituri de informații.
                          Dar na, poate nu te-am prins eu într-o perioada mai îngăduitoare. Apropo, mai merge Octavia?
                          Last edited by Radovan_eu; 19 January 2022, 16:48.

                          Comment


                          • Sa înțeleg că posibil ne cunoaștem?
                            Octavia încă merge, la altul... Mai venea la schimbat de filtre... Atât schimbase la mașină in vreo 4ani și vreo 100k....
                            Tu scrii, eu mai puțin, prefer sa sune/sun și sa vorbim... Eu unul nu învăț pe cineva sa facă pe maimuța.... Fără sa înțeleagă ceea ce face... Pentru ca dacă se modifică ceva din ecuație face prostii...
                            Am pățit-o.... Dacă omul înțelege îl învăț sa facă singur , dacă vad ca nu înțelege fac eu remote / si/sau telefon probono și îl pun sa arunce interfața sub pat până când mai apare vreo problemă...
                            Si crede-mă ca sunt sute de oameni mulțumiți prin țara asta și unii prin altele...
                            O seara buna îți doresc...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • Unul din scopurile acestui forum este colaborarea, ajutorul reciproc pentru rezolvarea unor situatii dificile, aflarea unor informatii utile, solutii practice etc.

                              Am fost frecvent in situatia in care am avut o problema tehnica (una chiar grava) caut pe internet zeci de ore, descopar faptul ca...sunt situatii similare ca a mea, DAR persoana si-a pus sacii in carut si a plecat acasa
                              Fara a preciza un mic indiciu al modului in care a rezolvat, sau al diagnosticarii corecte.
                              Concret: am verificat aproape toata partea electrica a masinii: relee, sigurante, contacte, curatate, senzori, diagnoza etc...(majoritatea fiind efectuate personal)
                              In service eram scuturat de sute de lei (poate mii...), inlocuind diverse componente (testand...), cand de fapt, erau niste contacte imperfecte in ECU.
                              Am scapat ieftin, grazie unor fotografii macro care detaliau acest detaliu: pinii din ECU nu erau corect cositoriti.
                              Am demontat ecu, extras tot eu placa cu toate circuitele si un coleg de serviciu mi le-a reconditionat. Absolut modic
                              Dar lunile de zile de cautari, verificari fizice, analize de piste (mai ales ca diagnoza nu comunica absolut nimic!) mi-a scos peri albi...

                              Reamintesc pe aceasta cale, acest scop al forumului, rugand userii sa ofere aceste informatii, cand le-au dobandit (eventual, doar daca sunt de prea mare tehnicitate si pot unii din ei sa strice mai mult decat reparand... )

                              Multumesc!
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • Subscriu in totalitate celor scrise de @ 77sky, nu doresc sa intru in vreo “controversa” mai ales ca poate este si o “zona gri” si nici nu am avut vreo masina cu GPL dar cred ca ce s-a scris anterior este corect, in cazul unei probleme tehnice in primul rand trebuie citit manualul, inteles cum functioneaza sistemul interdependente, etc., cautat cat mai multe informatii si mai ales “cernute” (sunt si destule tutoriale, filmulete, etc. incorecte dar si multe de ajutor),etc… tocmai de aceea am dat “like” celor scrise de colegul moog plus ca unele probleme tehnice pot sa fie mai simplu altele mai greu de rezolvat si “Trebuie sa înțelegi ceea ce faci” iar daca “Ai zis ca ai interfață, soft... Folosește-te de ea...” (chiar si multimarca Delphi\Autocom), evitat alte potentiale probleme, etc…
                                Insa toate acestea pot sa fie subiective si relative, dar clar ca scopul unui forum “este colaborarea, ajutorul reciproc pentru rezolvarea unor situatii dificile, aflarea unor informatii utile, solutii practice etc” iar informatiile oferite sau primite depind de fiecare si tehnicitatea pe care o are insa ele pot sa fie de ajutor si celorlalti, tocmai de aceea nu consider prea corect atunci cand se cere ajutor cu o problema (chiar in mai multe topice si din pacate sunt destule astfel de exemple) se primesc informatii unii colegi rapesc din timpul lor sa ajute (atat cat pot\stiu sau doresc) dar apoi nu se revine si cu detalii despre rezolvare, inclusiv aici “Am rezolvat-o!” apoi “Detaliază cum ai rezolvat-o, poate ajuta pe alții...” si “Răspund cu mare drag in privat! Promit că nu-l pun să citească manualul! Cert este că nu a fost vaporizatorul.”. Ajutorul a fost cerut public iar “rezolvarea” se ofera doar in privat, plus ca (repet nu am instalatie GPL) din cate am citit despre asta acelasi efect poate sa fie generat de mai multe cauze iar o rezolvare nu neaparat este “general valabila” (dar desigur ca poate sa ajute si pe altii).
                                Scuze pentru postul mai lung, nu doresc vreo polemica iar daca colegul doreste sa ofere o informatie public o ofera daca nu…nu, mai ales ca “Sunt moderator pe un grup de 5500 de posesori ai unui model auto și membru în mai multe astfel de grupuri, chiar și de mecanica, unde daca pot, chiar le spun pas cu pas cum sa rezolve o problema…”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google