am fost cu ea la reglaj. i-am spus tipului de acolo ca la prima pornire porneste la a 4a cheie. mi-a bagat-o pe calculator, a mai reglat cva pe acolo si cand i-a dat diagnosticare i-a aparut "lipsa dinte senzor volanta". dupa scurte explicatii mi-a spus ca trebuie sa cumpar senzorul ca nu face contact bine cand e motorul rece. intrebarea mea este: de ce inainte de gpl nu aveam probleme si acum am?! astept pareri
Pornire Grea Gpl (dimineata Vara/iarna)
Collapse
X
-
pornitul greu vara
pornitul greu vine de la calculatorul de benzina
sa ai tot timpul benzina in rezervor
fa o proba cu benzina proaspata bagata seara si vezi daca porneste greu
benzina din rezervor isi pierde din cifra oktanika pt ca este invartita continuu si gazele le preia filtru de carbon si ti le baga in admisie si uite asa se strika parametri la benzina adika devine saraca so calculatorul nu porneste
incerca a doua varianta sa iei borna seara de la baterie
daca merge a doua dute sati resofteze calc de benzina e 40 sau 50 roni sa til rescrie pierde din parametri
dar majoritatea vine de la benzina
eu am avut aceiasi problema
lucrez la gpl
si am vazut la zeci de insi aceeasi problema
eu am rezolvato altfel
am intrerupt pompa de benzina printrun releu care il alimenteaza o valva de la gpl
si nu mai am probleme
se face simplu intrerupi un fir de la pommpa cu un releu pe circuitul permanent inchis ii dai minus de la masina si plus de la electrovalava din fata de la gaz
cand pornesti si trece pe gaz se alimenteaza releul si intrerupe circuitul pompei
nu incercati sa intrerupeti pompa din releul ei ca vi se opreste motorul
bafta
Comment
-
Cu permisiunea voastra, postez si eu aici.
Am probleme cu pornirea la cald de la ultima revizie din aprilie si de cand s-a incalzit bine afara. Dimineata porneste perfect, deci nu ar fi senzorul, dar dupa ce apa atinge temperatura optima se intampla doua lucruri;
porneste si tinde sa se opresca sau nu porneste deloc.
A fos cazul cand a trebuit sa ii dau cateva sprituri ca sa o ajut la pornire.
M-am gandit ca ar vrea sa treaca prea repede pe GPL, sau poate datorita temperaturii sa vrea sa porneasca direct pe GPL!!??
Instalatie Tomasetto cu stag 200 mantata in octombrie 2010.
S-a mai intamplat la cineva asa ceva?
Comment
-
Salut.
Fa o diagnoza si vezi la setari,e posibil sa fi modificat parametri de trecere pe gpl?Ai cerut cumva modificarea parametilor?
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Nu am cerut modificari, ba din contra le-am spus ca a mers perfect. La mine nu am unde sa fac o diagnoza pe GPL, poate cand ajung pe la Pitesti ar trebui probabil verificata si mapa pe benzina nu numai cea pe GPL. Am intelels ca se pricepe bine domnul Raducu Dobre. Cred ca nu gresesc.
Repet, dupa ce porneste la cald(apa la temperatura de lucru) tinde sa se opreasca si de doua ori ia reusit. Cred ca e ceva atipic. De obicei pornirea mai grea se realiza dimineata nu dupa ce s-a incalzit masina!! O sa dau un telefon la Autogaz totusi.
Comment
-
a mea porneste bine dimineata trece pe gaz ok la temperatura de 35 grade, problema este cand e cald afara porneste bine pe benzina, dar cand trece pe gaz da sa se opreasca (balbaie urat rau), s-a si oprit... si apoi distractie pana a pornit am dat ceva la automat parca ar fi inecata . Am fost la baietii la care am montat gpl-ul si nu au gasit nimic . Diagnoza pe benzina mi-a zis ceva de amestec bogat, lipsa oxigen.
Comment
-
Vezi ca eu nu am probleme de pornire.
Am avut, dar la mine sigur a fost de la benzina. Dupa ce am migrat de la Petrom la Rompetrol, nici la -18 grade n-am avut probleme.
O zi buna.
Originally posted by infidel2005 View Post... mai am o intrebare cand mi-au schimbat distributia atunci mi-a facut prima data figurii cu pornirea tot asa pornea la a 2 a 3 a4 a5 keie uneori porneste si din prima... dar acum ma intreb e posibil sa fie de la distributie ca ursii aia sa imi greseasca montaju?!!
Comment
Comment