Ma! La a mea si.a revenit cu pornirea dupa ce am mers pe gaz pana a decuplat si a mers pe benzina,deci am mers cu gaz pana s.a golit de tot,dai mai dai talpa de talpa pana consumi tot gazul
Pornire Grea Gpl (dimineata Vara/iarna)
Collapse
X
-
Originally posted by kti View Postok
vorba colegilor
poate sa reapara si dupa 5-10 km depinde cat de ,,bine este reglat GPL-ul,, la parametrii ma refer si mapa gpl.
bafta
la pornit....,,la rece,, mai ales pe caldura asta.
Comment
-
Daca ai reglat-o vara e destul de probabil sa apara probleme pe la sfirsitul toamnei cind se va raci mai puternic...
Depinde cit de bine e reglata...
Din pacate STAG 200 nu are corectie de temperatura...
Si dupa cite am vazut nici BRC-ul la entry level...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Nu poti sa o minti deoarece nu te "aude"
Nu e facuta sa tina cont de temperatura la dozaj...
Pt cei care merg mult extern, diferenta nu se cunoaste cine stie ce...
Dar cind mergi urban pe distante scurte, cu motorul rece (mai rece decit vara) diferenta se vede...
Vara gazul are deja 20-25 grade cel putin si ajunge si la 60-70 grd...
Iarna pleaca de la 6-10 (cind apa are 35) si ajunge pe la 30 pe dinstante scurte... la drum lung poate ajunge tot pe la 60...
Singura varianta ar fi sa pui temp gaz nu apa ca limita de trecere pe gaz...
Dar atunci ai merge 70-80% numai pe benzina...pe timp de iarna...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
am un prieten care lucreaza pe taxi...si de la un timp ii merge foarte prost masina pe gpl respectiv pe benzina, a mai patit treaba asta, a fost la service la gaz ia bagato iarasi in parametri si a mers perfect dar dupa un an a revenit aceeasi problema, surpriza mare a fost ca sa dus la autogaz parca ii spune in bucuresti si inginerul de acolo cand a cuplat mufa la priza din torpedou...surpriza, nu primea datele masini absolut deloc, nu se intampla nimic in momentul in care se conecteaza cu mufa la priza masini din torpedou si atunci a schimbat service-ul ca a crezut ca este inapt inginerul dar acelasi lucru sa intamplat, v-ati mai intalnit cu aceasta problema, loganul este 1.4 mpi
Comment
-
Din pacate, am o veste proasta pentru posesorii de Logan cu L.R. si pentru cei ce ii fac reclama ca e cea mai potrivita pentru Logan.
Exista urmatoarele categorii de probleme ce cauzeaza pornirea greoaie:
1. Disfunctionalitati mecanice ale sistemului de alimentare cu benzina, in care intra: injectoare de benzina infundate, pompa de benzina defecta, benzina proasta (invechita), defecte ale canistrei carbon, etc
2. Defecte ale motorului - bujii uzate, fise, bobina de inductie, culbutori dereglati, senzor axa cu came, electromotor, baterie, contact, recunoastere cheie, compresie proasta, garnitura chiulasa arsa, distributie sarita, supape strambe senzori de presiune sau de temperatura, MPP, etc....
3. Defecte de calibrare ale softului de benzina produse de reglajul defectuos al sistemului GPL, cand coeficientii de corectie sunt dati peste cap. Aceste defect reprezinta o parte foarte mica din total si de multe ori am vazut motoare care pornesc perfect cu coeficientii astia foarte mici, am intalnit (pe Solenza ce-i drept) coeficienti de genul 48 cu 70. Totodata toate Solenzele sau Supernovele cu GPL pornesc inca destul de bine.
4 Defecte ale sistemului GPL ce ineaca peste noapte motorul - rezolvabile prin inlocuirea reperului (injector GPL, membrana reductor).
5 Mai apare o problema, aia in care desi se schimba orice, motorul nu porneste, ei din pacate problema nerezolvabila este de obicei la Logan (nu afecteaza Solenza, SuperNova) si e destul de intalnita la Loganurile cu GPL OEM -adica cu Landi Renzo. Din pacate nu am inca o confirmare, dar un nebun a hotarat sa-si inlocuiasca partea fata de Landi Renzo aftermarket cu altceva, e alegerea lui, nu mai vrea sa afle de ce nu porneste ci este convins din ce a auzit pe la colegi ca marca sistemului GPL este de vina. N-am putut sa-l contrazic deoarece i-am facut un reglaj si parametrii de benzina sunt OK, in plus are pompa de benzina noua, injectoare, etc... Si ca un facut, cu aceiasi parametri, daca seara lasa motorul sa mearga putin pe benzina, dimineata ii porneste la sfert deci anuleaza toate variantele de mai sus, fiindca cele cateva secunde nu sunt suficiente sa elimine eventualele scapari de GPL, sau sa curete injectoarele de benzina sau sa refaca coeficientii de corectie ai amestecului.
E cam riscanta ipoteza atata timp cat multi se straduiesc sa dea impresia ca doar L.R. se potriveste pe Logan. Probabil e timpul ca cineva sa faca iar un poll )Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
Originally posted by alexys View PostDin pacate, am o veste proasta pentru posesorii de Logan cu L.R. si pentru cei ce ii fac reclama ca e cea mai potrivita pentru Logan.
Exista urmatoarele categorii de probleme ce cauzeaza pornirea greoaie:
1. Disfunctionalitati mecanice ale sistemului de alimentare cu benzina, in care intra: injectoare de benzina infundate, pompa de benzina defecta, benzina proasta (invechita), defecte ale canistrei carbon, etc
2. Defecte ale motorului - bujii uzate, fise, bobina de inductie, culbutori dereglati, senzor axa cu came, electromotor, baterie, contact, recunoastere cheie, compresie proasta, garnitura chiulasa arsa, distributie sarita, supape strambe senzori de presiune sau de temperatura, MPP, etc....
3. Defecte de calibrare ale softului de benzina produse de reglajul defectuos al sistemului GPL, cand coeficientii de corectie sunt dati peste cap. Aceste defect reprezinta o parte foarte mica din total si de multe ori am vazut motoare care pornesc perfect cu coeficientii astia foarte mici, am intalnit (pe Solenza ce-i drept) coeficienti de genul 48 cu 70. Totodata toate Solenzele sau Supernovele cu GPL pornesc inca destul de bine.
4 Defecte ale sistemului GPL ce ineaca peste noapte motorul - rezolvabile prin inlocuirea reperului (injector GPL, membrana reductor).
5 Mai apare o problema, aia in care desi se schimba orice, motorul nu porneste, ei din pacate problema nerezolvabila este de obicei la Logan (nu afecteaza Solenza, SuperNova) si e destul de intalnita la Loganurile cu GPL OEM -adica cu Landi Renzo. Din pacate nu am inca o confirmare, dar un nebun a hotarat sa-si inlocuiasca partea fata de Landi Renzo aftermarket cu altceva, e alegerea lui, nu mai vrea sa afle de ce nu porneste ci este convins din ce a auzit pe la colegi ca marca sistemului GPL este de vina. N-am putut sa-l contrazic deoarece i-am facut un reglaj si parametrii de benzina sunt OK, in plus are pompa de benzina noua, injectoare, etc... Si ca un facut, cu aceiasi parametri, daca seara lasa motorul sa mearga putin pe benzina, dimineata ii porneste la sfert deci anuleaza toate variantele de mai sus, fiindca cele cateva secunde nu sunt suficiente sa elimine eventualele scapari de GPL, sau sa curete injectoarele de benzina sau sa refaca coeficientii de corectie ai amestecului.
E cam riscanta ipoteza atata timp cat multi se straduiesc sa dea impresia ca doar L.R. se potriveste pe Logan. Probabil e timpul ca cineva sa faca iar un poll )
Originally posted by alexys View PostDin pacate, am o veste proasta pentru posesorii de Logan cu L.R. si pentru cei ce ii fac reclama ca e cea mai potrivita pentru Logan.
Exista urmatoarele categorii de probleme ce cauzeaza pornirea greoaie:
1. Disfunctionalitati mecanice ale sistemului de alimentare cu benzina, in care intra: injectoare de benzina infundate, pompa de benzina defecta, benzina proasta (invechita), defecte ale canistrei carbon, etc
2. Defecte ale motorului - bujii uzate, fise, bobina de inductie, culbutori dereglati, senzor axa cu came, electromotor, baterie, contact, recunoastere cheie, compresie proasta, garnitura chiulasa arsa, distributie sarita, supape strambe senzori de presiune sau de temperatura, MPP, etc....
3. Defecte de calibrare ale softului de benzina produse de reglajul defectuos al sistemului GPL, cand coeficientii de corectie sunt dati peste cap. Aceste defect reprezinta o parte foarte mica din total si de multe ori am vazut motoare care pornesc perfect cu coeficientii astia foarte mici, am intalnit (pe Solenza ce-i drept) coeficienti de genul 48 cu 70. Totodata toate Solenzele sau Supernovele cu GPL pornesc inca destul de bine.
4 Defecte ale sistemului GPL ce ineaca peste noapte motorul - rezolvabile prin inlocuirea reperului (injector GPL, membrana reductor).
5 Mai apare o problema, aia in care desi se schimba orice, motorul nu porneste, ei din pacate problema nerezolvabila este de obicei la Logan (nu afecteaza Solenza, SuperNova) si e destul de intalnita la Loganurile cu GPL OEM -adica cu Landi Renzo. Din pacate nu am inca o confirmare, dar un nebun a hotarat sa-si inlocuiasca partea fata de Landi Renzo aftermarket cu altceva, e alegerea lui, nu mai vrea sa afle de ce nu porneste ci este convins din ce a auzit pe la colegi ca marca sistemului GPL este de vina. N-am putut sa-l contrazic deoarece i-am facut un reglaj si parametrii de benzina sunt OK, in plus are pompa de benzina noua, injectoare, etc... Si ca un facut, cu aceiasi parametri, daca seara lasa motorul sa mearga putin pe benzina, dimineata ii porneste la sfert deci anuleaza toate variantele de mai sus, fiindca cele cateva secunde nu sunt suficiente sa elimine eventualele scapari de GPL, sau sa curete injectoarele de benzina sau sa refaca coeficientii de corectie ai amestecului.
E cam riscanta ipoteza atata timp cat multi se straduiesc sa dea impresia ca doar L.R. se potriveste pe Logan. Probabil e timpul ca cineva sa faca iar un poll )
Comment
-
Si LR OEM pe Logan au probleme...mai ales daca nu au fost schimbate filtrele la timp si cu ce trebuie...
Plus ca nu prea depasesc 100k cu injectoarele originale...
Au fost si vreo 2 cazuri de ECU GPL cazute la gramada cu injectoarele...
S-a schimbat kitul de fata pe STAG 200...era mai ieftinDiagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
mie mi-a spus ca a avut si el o singura data probleme cu pornirea si s-a dus fuguta de i-a facut un reglaj si gata.acum difera si de noroc.dar nu pot crede ca oem nu e compatibil pe logan din moment ce la loganul din fabrica nu face probleme cu pornirea imediat ci dupa cateva zeci de mii.eu intotdeauna am avut incredere ca se fac niste teste pe masina inainte de a fi scoasa pe piata.dovada sunt masinile dacia care le vedem mereu pe strada cu nr PROBE.plus ca la mine cred ca este o problema de montaj ca din prima zi cum am pus gpl masina a pormit rau dimineata deci asta exclude injectoare,mpp,pompa benzina
dar am inteles ca stag 200 sunt cele mai rele la reglaj.cu acest oem stii cumva a mai aparut problema cu pornirea?
ca un argument puteti citi ce spune utilizatorul kmh care are landi din fabrica si nici lui nu ii porneste greu dupa 40000 in concluzie poate cele din fabrica nu acelasi oem ca cele aftermarket sau chinejii fabrica si ei oem sub numele landi
Comment
-
Eu nu am zis ca imediat...in timp se deregleaza si alea...
La tine poate fi si de montaj dar mai ales de reglaj...
STAG 200 sint probleme de la reglaj prost...ca la toate
Daca masina e "in toate"mintile" reglajul tine mult timp...
Daca te referi la TAXI cu GPL e alta poveste...vad multe din astea...conserve ambulante multe din ele...e o placere sa reglezi una la care toarce motorul frumos...dar sint rare cazurile ...max 20%...
Chiar daca a fost istet montatorul si a pus aceeasi instalatie, si aceleasi setari, exista diferenta apropo de montaj...lungime furtune, locatia vaporizatorului etc...
LR AM la momentul actual sint mult mai ok decit cele OEM...au injectoare mult mai ok, softul e altul...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
Comment