Buna ziua tuturor!Am un logan 1.4 cu chip de 90 cp,din 2007(laureate),are 92.500 km la bord,in afara de ulei,filtre,antigel,1 set de cauciucuri ,ceva rotule si bucsi nu am schimbat nimica la ea.Doresc sa-mi pun gpl,ce ma sfatuiti?ms.
Pornire Grea Gpl (dimineata Vara/iarna)
Collapse
X
-
o singura persoana posteaza.am id asta de mess si de aia am si acest cont cu acest nume.nu am vrut sa am o mie de conturi cu o multime de nume si parole.cineva a spus ca oem de landi nu prea e compatibil perfect cu logan(inca nu e sigur dar a zis ca e in studii) si din aceasta cauza pornirea ar fi mai grea.si asta cica in special la cele cu landi aftermarket pentru ca in comert nu prea se gaseste ce pun ei in uzina.alexis te poate lamuri ca e profesor la reglaje gpl
Comment
-
Facusem o gluma coane...Biancamarius = Bianca & Marius... avand in vedere ca unul e prenume de fata si unul de baiat nu puteai sa le ai pe amindoua...dar mai stii...
Marius s-a mai scris pe aici ca LR OEM nu sint o alegere fericita...probleme si de soft dar mai ales injectoare scumpe...care se duc daca nu se schimba filtrele cu ceva de calitate...
DAR LR OEM nu are nici o treaba cu LR aftermarket...adica ce se monteaza acum prin ateliere...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
scuze ca postez poate unde nu trebuie.am fost azi la garantie sa le spun oamenilor ca dimineata desi f frig masina trece dupa 30 de secunde chear daca nu a atins temperatura de 40 de grade(am pornit caldura si baga aer rece nici macar caldut iar la bord nu urca nici o liniuta).au verificat ei si au spus ca masina are setarea de 40 de grade iar la landi se foloseste tot senzorul masini la instalatia de gpl.ce mi-au spus ei a fost ca senzorul meu ar indica mai mult la pornire cu toate ca pe bord nu arata.este cineva cu astfel de problema?o idee de rezolvare ca este foarte greu de cazut faza asta
Comment
-
Originally posted by moog View PostSe pare ca nu esti primul cu probleme...deci pica senzorul...
Trecere la 40, ajuns la 50 si nu trece automat...
S-a stricat defectul...
si nici apa
Comment
-
La 40 grd apa, nu ajunge sa bage aer cald...
Gindeste-te ca e pe senzorul de temp de pe motor...
Pina se incalzesc furtunele, radiatorul de sub bord, si dupa aia sa-ti incalzeasca aerul e cale lunga...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Salut, se pare ca a inceput si masinuta mea sa faca scheme la trecerea pe gpl.Azi dimineata nu trecu deloc pe gpl, clipea beculetul dar nimic, nu trecea pe gpl.O comutai sa mearga numai pe benzina, apoi cand o dadui inapoi sa treaca pe gpl, incepu sa piuie butonul...? Oprii, pornii din nou si clipea beculetul de gpl dar nu trecea, ajunsei la munca oprii si pornii iar asteptai putin si trecu pe gpl dar nu mergea motorul rotund.Am mai intampinat problema asta la trecere dar sta putin "inecata" si apoi isi revine ...cred ca ii trebuie facut reglaj de "iarna" ...ce parere aveti ms .(instalatia este L.renzo....cu senzor pe furtun gpl)
Comment
-
Am avut probleme cu pornirea la rece si as vrea sa va spun cum s-a rezolvat problema la mine.
Nu mai pornea la rece,prima data pleca dimineata la a doua cheie,apoi si in timpul zilei la a doua cheie,ulterior pleca dimineata uneori la a doua cheie,alteori la a7,8,9-a cheie.Am ajuns si in timpul zilei sa plece dupa 3,4,5 chei.Prima data am curatat motorasul pas cu pas,apoi l-am schimbat cu altul de pe un Clio.Rezultatul zero barat.Am dus masina la un service unde mi s-a facut o diagnoza,rezultatul,nu sant erori eletronice.Am cerut sa-mi faca si o reinitializare a parametrilor.Am schimbat senzorul de turatie de pe volanta-nimic.
Apoi am citit pe net despre posibila defectiune a mufei de la senzorul de turatie.Explicatia,din cauza vibratiilor se largesc gaurile si nu mai face contact bine,sau se pot si oxida contactii.De asemenea mi-am adus aminte ca schimbasem si bujiile cu altele noi,de origine Renault cu 2 electrozi,iar problemele cu pornirea incepuse sa apara cam la 3 saptamini dupa.Asa ca am incercat marea cu degetul si am bagat la loc vechile bujii,care erau inca bune si am scos mufa de la senzorul de turatie,am rasucit citeva fire de cupru dintr-un cablu electric,cam de vreo 0,5 mm grosime manuchiul,si am bagat pe cele doua gauri de la mufa pentru a se face un contact mai bun.Rezultatul,pornire din prima.Dimineata la fel,a doua zi la fel.Asta dupa ce m-a chinuit vreo 2 luni de ma luasem cu miinile de cap.Morala,pot fi multe cauze pentru care nu porneste la rece,dar este bine sa incercati ce am facut eu,inainte sa schimbati jumatate de masina.Am vazut ca unii si-au prins cu cositor pe direct firele care duc la senzorul de turatie pentru a nu mai avea problema cu mufa.Cam asta ar fi.Loganul este o masina buna,nu am schimbat prea multe la el si am deja 152000 de km,iar instalatia de gaz o am de pe la 38000 de km,deci am deja peste 110000 de km cu ea fara probleme majore(am schimbat teurile de plastic si am curatat-o odata).Am crezut ca oricine ca mapa de benzina se deregleaza de la gaz si de aia nu porneste,insa cred ca sint cazuri izolate si nu trebuie sa generalizam.
Comment
-
milano
Originally posted by fanrenault View PostMarca e Milano .Mai am un prieten care si-a pus inaintea mea milano gpl si lui i-a facut aceasi chestie ,si acuma spune ca nu ii mai face asa .
Comment
-
Si eu am o problema , am fost la 2 service-uri si nu i-au dat de cap . Porneste greu la rece , abia la a 2-a sau a 3-a cheie o ia si daca accelerez scade mult din turatii / moare motorul. Am observat ca am problema asta daca opresc pe gaz , daca opresc pe benzina porneste imediat .
Am 57 000 km .Last edited by trazuu; 4 July 2015, 17:57.
Comment
Comment