Probleme Pornire Dimineata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    @fanrenault poate ce a mai fost in stalatie, ma refer la benzina, si poate a mai prins mizerie prin filtre.
    @costy-bc nu ai de unde sa sti cat merge cineva pe benzina sau gaz, probabil mult mai putin sau decat pornirile. oricum va veni iarna si va mai merge cat de cat si pe benzina , daca instalatia de gaz e calibrata sa functioneze de la 40 grade in sus.
    Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

    Comment


    • #47
      scuze ca postez poate unde nu trebuie.am fost azi la garantie sa le spun oamenilor ca dimineata desi f frig masina trece dupa 30 de secunde chear daca nu a atins temperatura de 40 de grade(am pornit caldura si baga aer rece nici macar caldut iar la bord nu urca nici o liniuta).au verificat ei si au spus ca masina are setarea de 40 de grade iar la landi se foloseste tot senzorul masini la instalatia de gpl.ce mi-au spus ei a fost ca senzorul meu ar indica mai mult la pornire cu toate ca pe bord nu arata.este cineva cu astfel de problema?o idee de rezolvare ca este foarte greu de cazut faza asta

      Comment


      • #48
        Decit sa postezi pe 5-6 topicuri mai bine ai schimba senzorul....
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • #49
          pai nu vreau sa arunc cu banii degeaba.daca pe tester da bine.tu ai schimba ceva la masina ce stii ca e bun si nu ai gasi nici un defect cu tester.am postat sperand ca cineva va spune poate ai un contact imperfect sau ceva de genul asa imi facea si mie dimineata senzorul apoi isi revenea

          Comment


          • #50
            cu totii ne dorim sa fie de la contacte imperfecte, mufe care nu fac atingere, benzina proasta, gaz prost...mai nou am auzit una de genul...poate a tras aer prost ( insuficient)

            Comment


            • #51
              pai atunci da o idee ce ar putea fi daca pe tester nu gaseste defect ,la bord indica bine

              omul zice ca de vina este senzorul(indica mai mult decat este temperatura apei) dar daca ar fi asa de ce nu imi indica si cand motorul ajunge la temperatura lui de functionare o temperatura mai mare.acum sincer daca el imi spune ca de vina e roata de rezerva eu trebuia sa schimb roata de rezerva.sincer cred ca a bagat textul asta ca nu avea habar ce are
              Last edited by biancamarius5; 19 October 2012, 13:53. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #52
                Originally posted by biancamarius5 View Post
                .am postat sperand ca cineva va spune poate ai un contact imperfect sau ceva de genul asa imi facea si mie dimineata senzorul apoi isi revenea
                poate ai un contact imperfect


                imprumuta si tu senzorul de la cineva si vezi daca e de acolo

                Comment


                • #53
                  Senzorul poate lucra naspa la temp joase..
                  Daca zici ca pe interfata masina da bine si la cald si la rece atunci poate fi setat aiurea senzorul in soft gpl... Sau ecu gpl naspa...
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • #54
                    De cand am schimbat benzina (am consumat tot EFIX ul pana arata autonomie sub 50 km si am pus Petrom 99- vreo 31 litri) masina a pornit normal.
                    Ideea e ca acul este peste jumatate din rezervor...sa vedem ce se intampla dupa ce scade sub. Spunea cineva ca daca are benzina mai putina de jumatate de rezervor nu ii mai porneste la prima cheie.
                    E sincer cred ca e un mit, dar...never say never.
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • #55
                      Conform reclamei..."si marmota invelea ciocolata..."
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • #56
                        @biancamarius, mai mama, eu nu cred ca o sa te viziteze cineva acasa ca sa te roage sa-ti puna masina pe tester. Ca sa fii fericit, as spune ca senzorul tau nu are cum sa fie defect, atata timp cat imi amintesc ca de obicei se foloseste senzorul de temperatura de bord. Mai pe intelesul unora, senzorul de temperatura de pe motor are 3 fire, unul de masa, comun, unul de semnal temperatura pentru ECU benzina si unul de semnal indicator bord. La primul test pe stand, a trebuit improvizat circuitul de bord (dacia a pus la dispozitie doar ecu benzina) pe firul de bord, definit de italieni nu aveam semnal.
                        Deci ori au gresit firul - caz in care nu stim daca e si senzorul defect dar poate fi un motiv de nu te mai intelegi cu pornirea, ori au gresit definitia senzorului (deoarece zici ca la bord iti indica corect). Cum definitia senzorului ar trebui sa fie ok (teoretic e setata de mine daca nu au mai pus si altii interfata pe ea si nu am cazuri de trecere prea rapida pe GPL) - atunci ramane ca nu e corect pozitionat sau e legatura proasta (ceea ce vrei sa auzi de fapt ). Cum nu am glob de cristal, depinde doar de tine restul ).
                        Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                        Comment


                        • #57
                          Salut.
                          Deci cu alte cuvinte,mai fa un drum la pitesti la Radu si vezi ce spune diagnoza.Asa la pc e mult mai usor sa fabuylam asupra unui subiect sau altu.
                          Numai bine.
                          ps:Radu la mine cu pornirea face tot cam nasol[prima cheie]dupa porneste la sfert.
                          Acum am mai trecut-o pe benzina inainte de a o opri.Si uneori porneste bine,alte ori........mai face nazuri.Am bagat si benzina de 99+........nu multa doar de 50 lei....
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • #58
                            Cea mai enervanta chestie e ca imi aduc aminte de motoarele cu carburator. O sa ajungem sa ne intrebam de ce ne pornesc motoarele, poate nu ar trebui sa porneasca ). Si pe GPL porneau bine (ca se opreau apoi, e alta faza). Dar prin definitie, orice motor care are compresie, evacuarea si admisia libera, scanteie si combustibil suficient in amestec, trebuie sa porneasca. Cel mai misto e ca vad tot mai des gauri pentru seringa cu benzina, deci uneori tehnologia e ineficienta fata de o simpla seringa de 2 lei. Poate ar trebui astia de la RTR sa o introduca in noile motoare pentru Dacia.
                            Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by choby94 View Post
                              salutare am si eu o nelamurire ! In urma unei debransari repetate a bateriei trebuie resetat calculatorul ca dimineata porneste foarte greu si iam schimbat tot ce mia zis mecanicul ca ar putea fi o problema pentru pornire si acuma nu mai stiu ce sa fac ... Va rog anutatima ! Multumesc anticipat
                              trebuie sa mai mergi si pe benzina caci asa am patit si eu si pana nu am mers aproape vreo 500de km nu sia revenit.

                              Comment


                              • #60
                                Aceeasi problema am avut si eu.Problema este de la reductorul de gaz care scapa cate putin si gazul se duce in corpulclapet ,implicit in admisie si o ineaca.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google