Salut , mi-am pus acu vreo 2 luni o instalatie secventiala Tomasetto stag 200 si totul a mers perfect pana mai acum cateva zile dar acum cand pornesc masina si motorul este rece pana ajunge la 40 grade si cupleaza gpl-ul parca nu mai trage pe benzina, accelerez si parca accelerez in gol, merge in suturi , ca si innecata, cand se incalzeste motorul merge perfect si pe benzina si pe gpl, problema o am decat cu motorul rece. Precizez ca am un Seat ibiza din '97, motor 1.4, foarte asemanator cu cel de pe logan.
Probleme Pe Benzina
Collapse
X
-
iao logic si cu inceputul , daca pana acum doua luni a mers de ce deodata nu mai vrea , ai bagat gaz prost sau o benzina mai naspa de pe undeva . ai umblat tu pe la motor ceva vreun fir , contact ..... instalatia este noua deci garantie daca sunt probleme din cauza ei , iar faptul ca este un tomaseto stag 200 nu vad cauza problemelor tale , sunt destul de fiabile am 10000 in 6 luni si a mers de dracii a luat-o 150-160 pe autostrada soarelui intr-o dimineata pe la trei dinspre constanta pana la fetesti mamamama
Comment
-
Originally posted by tataieb12 View Postiao logic si cu inceputul , daca pana acum doua luni a mers de ce deodata nu mai vrea , ai bagat gaz prost sau o benzina mai naspa de pe undeva . ai umblat tu pe la motor ceva vreun fir , contact ..... instalatia este noua deci garantie daca sunt probleme din cauza ei , iar faptul ca este un tomaseto stag 200 nu vad cauza problemelor tale , sunt destul de fiabile am 10000 in 6 luni si a mers de dracii a luat-o 150-160 pe autostrada soarelui intr-o dimineata pe la trei dinspre constanta pana la fetesti mamamama
Am mai sunat o data si le-am zis ca sunt din Buzau. Asa au zis ca fac rate cum ziceai tu, in 3 rate si cu garantie cartea masinii...Nu stii pe cineva acolo ca sa-mi pui si mie o vorba buna sa imi monteze in rate cu toate ca sunt din Bucuresti? Daca poti sa ma ajuti da-mi un email pe valy_d11@yahoo.com cu numarul tau de telefon sa te sun sa vorbim.
Comment
-
salut , inca nu mi-am dus masina la un service , dar mergand cu ea cred ca problema este de undeva de la pompa de benzina , probabil din cauza ca acum merg pe gpl si nu mai am asa multa benzina in rezervor s-o fi intamplat ceva ,oricum problema apare numai cand e motorul rece mai ales cand e foarte frig afara, cum s-a incalzit putin si trece de 40 grade temp apei isi da drumul masina si merge brici. Sa incerc vreo solutie gen aditiv benzina si un plin sau macar jumatate de plin si sa merg cu ea asa vreo 2 zile?
Comment
-
Salut,
Aceeasi [problema o am si eu chiar identica insa la mine a aparut dupa aproximativ 1 an si jumatate (dupa ce am facut 40 000 km pe gaz)
pot sa-ti spun ca am pus-o pe un test si injectoarele sunt foarte bine.,deci nu testul rezolva problema.
O sa merg in service la Dacia sa vad ce parere au ei.
Daca ai informatiinoi ti-as fi recunoscatorLast edited by Seba; 22 December 2010, 16:35.
Comment
-
Salut !
Am pus si eu pe logan 1.6 (fabricat iunie 2006) o instalatie tomasetto cu stag 300 plus si dupa ce am mers pe gaz cam 1000 km am hotarat sa fac un drum de 60 km pe benzina si surpriza a fost sa imi mearga sacadat, ba chiar cand am calcat-o in treapta a 3-a nu imi tragea deloc. este adevarat ca dupa cateva zeci de km parca si-a mai dat drumul la mers. Oare care sa fie problema ? Pana sa pun instalatia de gaz nu am avut probeleme de genul asta si am aproape 100 mii km.
Comment
-
probabil problema voastra vine din calibrarea instalatiei de gaz, la care ar fi bine sa verificati conexiunea cu sonda lambda, apoi poate sa faceti o recalibrare. computerul de gaz face niste calibrari proprii, fortand si pe cel de benzina sa mearga mai bogat sau mai sarac decat ar trebui. cand reveniti pe benzina, masina va functiona deci cam gresit. se poate incerca scoaterea bornei + jumatate de ora pentru a "reseta" calculatorul de benzina. cat despre benzina, eu am pus niste alcool izopropilic special pentru a scoate apa, si motorul functioneaza acum parca ceva mai bine, dar poate fi placebo. un injector cleaner ar trebui sa va arate daca era ceva pe acolo, cat si o forja de cateva minute in 5-6000 de ture pentru a desfunda toate pe acolo succes!
Comment
-
da, sunt 2 calculatoare, iar cel de gaz nu-l scoate din joc pe cel de benzina. mai mult, cel de gaz se foloseste de semnalele date de ecu benzina pt a-si face propriile harti de functionare. e normal ca dupa o anumita perioada de mers pe gaz, cel de benzina sa fie prostit, el saracul tot incearca sa corelze harta lui de injectie cu semnalele de la senzori, care acum sunt total diferite de ce "stia" ecu benzina. eh, tot facand el calcule aiurea, ajunge la un moment dat si ala pe gaz sa cada in propria capcana, adica se caleaza pe nsite semnale aiurea, date de ecu de benzina, care incearca sa tina sub control un motor ce merge pe gaz. de aceea, din timp in timp, o resetare simpla prin scoaterea bornelor de la baterie rezolva problemele atat pe gaz cat si pe benzina. nu trebuie sa scoateti bornele jumatate de ora, 5 minute sunt suficiente. mai ales daca le si atingeti scurt intre ele, cat sunt deconectate.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment