Buna seara!
Este primul meu post asa ca daca gresesc cu ceva sper sa nu supar pe nimeni
Am un logan 1.4 GPL Laureat din 2007 , 51000 km parcursi probleme mari nu au fost cu el in afara de pierderea de antigel si o bascula pe dreapta care s-au rezolvat in garantie.
Insa acum vine partea interesanta de cca 500 de km se aude un zgomot ciudat inter 2300 si 2500 de turatii pana cand motorul ajunge la temperatura optima de functionare, de parca ceva ar fi slabit (parca ar atinge ceva de scut o vibratie ceva de genul asta) sau ne la locul lui am verificat scutul este prins bine protectiile acelea pt temperaturi ridicate sunt si ele la locul lor, nu stiu ce ar putea fi?
Acum 2 ani la un schimb de ulei am observat un pic de ulei varsat pe mufa injectorului de langa busonul de umplere sa fie din aceasta cauza?
Ma gandesc sa o duc la service sa o pun pe tester.
Multumesc pentru intelegere
Este primul meu post asa ca daca gresesc cu ceva sper sa nu supar pe nimeni
Am un logan 1.4 GPL Laureat din 2007 , 51000 km parcursi probleme mari nu au fost cu el in afara de pierderea de antigel si o bascula pe dreapta care s-au rezolvat in garantie.
Insa acum vine partea interesanta de cca 500 de km se aude un zgomot ciudat inter 2300 si 2500 de turatii pana cand motorul ajunge la temperatura optima de functionare, de parca ceva ar fi slabit (parca ar atinge ceva de scut o vibratie ceva de genul asta) sau ne la locul lui am verificat scutul este prins bine protectiile acelea pt temperaturi ridicate sunt si ele la locul lor, nu stiu ce ar putea fi?
Acum 2 ani la un schimb de ulei am observat un pic de ulei varsat pe mufa injectorului de langa busonul de umplere sa fie din aceasta cauza?
Ma gandesc sa o duc la service sa o pun pe tester.
Multumesc pentru intelegere
Comment