Consum Logan GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum normal. Greutatea suplimentara nu are prea mare impact la drum lung. Are impact in oras unde accelerezi si franezi frecvent.
    La drum lung are impact aerodinamica (de exemplu daca ai cutie pe acoperis va creste consumul).
    Viteza medie de 90 de km pe ora e greu de crezut. Ar fi insemnat sa faci sub 5 ore pe acel traseu ceea ce nu cred ca s-a intamplat.
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • 7963 km consum mixt 12.29l/100km, 3.5l cutie automata.
      Attached Files

      Comment


      • Cat costa un Logan de 3500 cmc, cu cutie automata si GPL din fabrica ?
        Logan GPL 1.4

        Comment


        • Originally posted by stolniceanulucian View Post
          Consum normal. Greutatea suplimentara nu are prea mare impact la drum lung. Are impact in oras unde accelerezi si franezi frecvent.
          La drum lung are impact aerodinamica (de exemplu daca ai cutie pe acoperis va creste consumul).
          Viteza medie de 90 de km pe ora e greu de crezut. Ar fi insemnat sa faci sub 5 ore pe acel traseu ceea ce nu cred ca s-a intamplat.
          plecat din Botosani la ora 17 ( aproximativ ) si la ora 23:20 am ajuns in Rasnov .. timpul cu tot cu opriri.. m'am exprimat eu gresit tot drumul cat a fost libera soseaua am mers constant cu 90 km/h .. mai putin in urcare nu prea poate loganul si in orase )
          sigpic

          Comment


          • Originally posted by stolniceanulucian View Post
            Cat costa un Logan de 3500 cmc, cu cutie automata si GPL din fabrica ?
            În poza atasata scrie sus mare si clar : SLK 350 (Mercedes-Benz )

            Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
            My Ride ! B - 29 - TmT

            Comment


            • In titlul topicului scrie sus mare si clar:
              Consum Logan GPL
              Logan GPL 1.4

              Comment


              • Am masina noua logan 1.2 16v doar ce i-am terminat rodajul are 1150 de km , eu o sa circul cu masina doar in bucuresti la ore de varf in regim TAXI in medie intre 250 si 400 de km / zi in 2 soferi.... si am cateva intrebari nelamuriri care nu imi dau pace pt ca am avut numai dieseluri
                - sa presupunem ca ar consuma 8% in bucuresti => 8x4.8 = 38.4 lei in .....gaz consuma cu 1-2 litri mai mult deci 10 litri de gaz x 2.1 lei litru = 21 lei diferenta este de 17.4 lei
                - reviziile de gaz la cati km se fac ??
                - am colegi taximetristi f multi cu motorizarea asta de 1.2 care o am eu si la care li sau faramat chiulasele motorului din cauza gazului spun ei asadar trebuie facut periodic reglare de culbutori (tacheti ) lasati mai nestransi sa inchida bine supapele (daca nu supapa zboara de acolo si sparge pistonul)


                Asadar merita gazul la motorizarea asta de 1.2 16v ??? nemai punanad in calcul reparatia motorului care daca e sa pice costa 30 de mil chiulasa cu rectificare motor supape etc..

                Comment


                • La 15.000 km e cel mai indicat sa schimbi filtrele de gpl, indiferent de instalatie.
                  Culbutorii trebuie reglati mai devreme decat spune cartea, mai ales ca mergi pe gaz, nu mai e ca la mpiuri unde reglezi tachetii dupa ureche si inca merge masina cu ei dereglati. Sunt multe cazuri pe forum cand la 60.000 km cu tachetii nereglati efectiv n-a mai pornit masina.
                  In general taximetristii sunt simpli angajati, nu sunt soferi si nu-i intereseaza de bunastarea masinii, da in ea ca surdu-n clopot si normal ca se duce dracului.
                  In conditiile astea treptele de viteza ar trebui schimbate la 2000-2500 rpm pentru ca si-asa se incinge motorul ala de-l ia dracu in aglomeratia din Bucuresti.
                  In oras nu cred ca iti consuma doar 8, mai realist ar fi un 10% oricat ai merge de subturat; pe gaz imi consuma mie, 1.6mpi, undeva la 11% in aglomeratie mare.
                  Daca tii cont de revizii la timp si nu-i dai in gura ture aiurea, faptul ca-i montezi gpl nu-i va dauna incat sa strici chiulasa.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Originally posted by 827sam View Post
                    La 15.000 km e cel mai indicat sa schimbi filtrele de gpl, indiferent de instalatie.
                    Culbutorii trebuie reglati mai devreme decat spune cartea, mai ales ca mergi pe gaz, nu mai e ca la mpiuri unde reglezi tachetii dupa ureche si inca merge masina cu ei dereglati. Sunt multe cazuri pe forum cand la 60.000 km cu tachetii nereglati efectiv n-a mai pornit masina.
                    In general taximetristii sunt simpli angajati, nu sunt soferi si nu-i intereseaza de bunastarea masinii, da in ea ca surdu-n clopot si normal ca se duce dracului.
                    In conditiile astea treptele de viteza ar trebui schimbate la 2000-2500 rpm pentru ca si-asa se incinge motorul ala de-l ia dracu in aglomeratia din Bucuresti.
                    In oras nu cred ca iti consuma doar 8, mai realist ar fi un 10% oricat ai merge de subturat; pe gaz imi consuma mie, 1.6mpi, undeva la 11% in aglomeratie mare.
                    Daca tii cont de revizii la timp si nu-i dai in gura ture aiurea, faptul ca-i montezi gpl nu-i va dauna incat sa strici chiulasa.
                    suntem particulari D

                    Comment


                    • Originally posted by evil_2009 View Post
                      Am masina noua logan 1.2 16v doar ce i-am terminat rodajul are 1150 de km , eu o sa circul cu masina doar in bucuresti la ore de varf in regim TAXI in medie intre 250 si 400 de km / zi in 2 soferi.... si am cateva intrebari nelamuriri care nu imi dau pace pt ca am avut numai dieseluri
                      - sa presupunem ca ar consuma 8% in bucuresti => 8x4.8 = 38.4 lei in .....gaz consuma cu 1-2 litri mai mult deci 10 litri de gaz x 2.1 lei litru = 21 lei diferenta este de 17.4 lei
                      - reviziile de gaz la cati km se fac ??
                      - am colegi taximetristi f multi cu motorizarea asta de 1.2 care o am eu si la care li sau faramat chiulasele motorului din cauza gazului spun ei asadar trebuie facut periodic reglare de culbutori (tacheti ) lasati mai nestransi sa inchida bine supapele (daca nu supapa zboara de acolo si sparge pistonul)


                      Asadar merita gazul la motorizarea asta de 1.2 16v ??? nemai punanad in calcul reparatia motorului care daca e sa pice costa 30 de mil chiulasa cu rectificare motor supape etc..
                      Un mecanic mi-a zis ca 1.2 nu prea se pretează la gaz, din cauza materialelor slab calitativ din care este alcătuit. La 1.4 si 1.6 8v, era alta viață, motor simplu, ușor de întreținut si fiabil in timp.

                      Comment


                      • Originally posted by aris86 View Post
                        Un mecanic mi-a zis ca 1.2 nu prea se pretează la gaz, din cauza materialelor slab calitativ din care este alcătuit. La 1.4 si 1.6 8v, era alta viață, motor simplu, ușor de întreținut si fiabil in timp.
                        asta stiu si eu !!


                        ASteptam parerea si altor posesori de 1.2 16v cu GAZ !! dac au avut probleme cu motorul la peste 30.000 km

                        Comment


                        • Originally posted by evil_2009 View Post
                          asta stiu si eu !!


                          ASteptam parerea si altor posesori de 1.2 16v cu GAZ !! dac au avut probleme cu motorul la peste 30.000 km
                          prostii la faza ca nu se preteaza la motor de 1.2...bine ca mai nou se pune instalatia doar pe 0.9 tce... 22 de milioane de mecanici in Romania ) eu am facut schimbul de filtre la 11.000 km ....ma apropii de 20.000 fara nici o problema ... cele 2 filtre le'am cumparat cu 32 lei de pe net nu sunt originale sunt compatibile dar materialul filtrand este net superior celor originale ;) cele originale sunt 120 lei ceva de genu ...)
                          sigpic

                          Comment


                          • Mi-a spus ca vin în service la reparat mașini cu GPL pe 1.2. Omul a părut sincer și de treaba și nu avea de ce sa ma minta. Apropo, fabrica nu montează GPL pe masina, s-a aciuat o firma de montaj GPL lângă ei și montează instalația și probabil asigura garanția și de aici mai scumpă instalatia.

                            Comment


                            • Cât consuma Logan 0,9 tce cu instalație gPL din fabrică?

                              Intenționez să imi achiziționez un logan 0,9 tce cu instalație GPL din fabrică.
                              Care este consumul real?
                              Ceva probleme?

                              Vă mulțumesc

                              Comment


                              • Faci cea mai buna alegere, in oras sta undeva la 10% consum iar afara cam 8%.
                                De probleme e devreme sa se discute, au fost cateva distributii sarite, dar cred ca sunt cazuri izolate dupa cum s-a relatat.
                                Si eu urmaresc tot un 0.9 gpl, pana in toamna cred ca o comit.
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google