Va rog,invatati-ma ce sa fac,sa reduc consumul pe GPL sub 8% extraurban.
Daca Loganul are un consum mixt,dat de fabricant(50% urban+50% extraurban) de 7,5 % benzina,cum faceti voi mixt 8,5% pe GPL ,cu un rulaj 70% urban ?
Intelegeam daca masina rula economic,60-80km/h,maxim doi pasageri,fara bagaje ,fara ac 50km afara si 50 in oras..
.
Gazul are putere calorica mai mica decat benzina, masina din reglaje are nevoie de un debit de gpl mai mare pentru a nu fi sesizabila diferenta de putere.
Producatorul da diferente teoretice de 20-30% consum majorat pe gpl.
6% benzina extraurban x 1,3%=7,8 % gpl
9,5% benzina urban x 1,3%=11,96% gpl
7,8+11.96=19,76/2=9,88% gpl mixt (teoretic,50km in afara-50 km in oras,2 pasageri,viteza maxima 60-80km/h in extraurban !)
Am pus 6 si 9,5 la consum pentru ca oricum producatorul da eronat specificatii cu 5,5 extra,9,2 urban si mixt 6,2.De unde o fi iesit 6,2 ??
Lasati vrajeala cu CB,ce arata 8,5%.CB-ul minte si la consumul de benzina.
Am testat personal sa vad cat de mincinos este CB-ul,imi arata 48 km pana la alimentare, rulaj extraurban si s-a oprit masina in mers !
Spuneti si viteza medie pe cei 400-500 km rulati sa fie si mai tare minciuna !Parca vad o viteza medie de 40-60km/h
Fiecare laudam iapa din ograda,este cea mai frumoasa,cea mai buna,consuma cel mai putin,dar putin realism nu strica !Mai sunt pe aici altii ce au avut masini pe gpl de cand s-a "inventat " gpl-ul in Romania,au avut numai masini noi,altii mai monteaza instalatii,stiu principii de functionare,iar consumurile astea le dau motive de ras !
Daca Loganul are un consum mixt,dat de fabricant(50% urban+50% extraurban) de 7,5 % benzina,cum faceti voi mixt 8,5% pe GPL ,cu un rulaj 70% urban ?


Gazul are putere calorica mai mica decat benzina, masina din reglaje are nevoie de un debit de gpl mai mare pentru a nu fi sesizabila diferenta de putere.
Producatorul da diferente teoretice de 20-30% consum majorat pe gpl.
6% benzina extraurban x 1,3%=7,8 % gpl
9,5% benzina urban x 1,3%=11,96% gpl
7,8+11.96=19,76/2=9,88% gpl mixt (teoretic,50km in afara-50 km in oras,2 pasageri,viteza maxima 60-80km/h in extraurban !)
Am pus 6 si 9,5 la consum pentru ca oricum producatorul da eronat specificatii cu 5,5 extra,9,2 urban si mixt 6,2.De unde o fi iesit 6,2 ??

Lasati vrajeala cu CB,ce arata 8,5%.CB-ul minte si la consumul de benzina.
Am testat personal sa vad cat de mincinos este CB-ul,imi arata 48 km pana la alimentare, rulaj extraurban si s-a oprit masina in mers !
Spuneti si viteza medie pe cei 400-500 km rulati sa fie si mai tare minciuna !Parca vad o viteza medie de 40-60km/h
Fiecare laudam iapa din ograda,este cea mai frumoasa,cea mai buna,consuma cel mai putin,dar putin realism nu strica !Mai sunt pe aici altii ce au avut masini pe gpl de cand s-a "inventat " gpl-ul in Romania,au avut numai masini noi,altii mai monteaza instalatii,stiu principii de functionare,iar consumurile astea le dau motive de ras !

Comment