Consum Logan GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut.
    Cu un plin(43l/gpl)-am facut 480km(un drum la aeroport"henri coanda" si prin pitesti/mioveni/mers bara la bara cam 30km/total)
    Eu zic ca e superOK
    Numai bine.
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • La mine cu gaz de la luk..alimentat 28.4 si am facut 304 km...deci cam 9,34 ..destul de multumitor
      sigpic
      "BRABUS" STYLE

      Comment


      • cu 48l GPL am facut 530km (facut consumul pana la golirea rezervorului de gaz).Partea ciudata este ca imi arata pe comp de bord consumul de 8.5l% ceea ce este si adevarat.Din cate am citit pe aici cica nu indica corect compu' dar la mine indica corect.Mentionez ca sunt primii km facuti pe gaz.

        Comment


        • Salut.
          Mie mia dat cam 9,1%
          E un consum ok pentru timpul asta de iarna
          Numai bine.
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • eu alimentez 20 de litri si merg doar 150 km + ca mai se consuma si benzina pana trece pe gaz...pe computer scrie 12.5..mers normal si nu in orele de varf decat putin

            Comment


            • vede-ti topicul " teapa gpl". Daca ei sau inteles sa bage cu presiune 15 hai sa ne intelegem si noi sa bagam benzina, sa ramana fara clienti. Noi nu avem ce pierde, ne costa la fel. Si credeti-ma am experimentat. Alimentat cu gpl presiune 15 m-a costat la fel ca si cum as fi mers pe benzina. Nu mai spun de investitia de 2000 lei (instalatia gpl).

              Comment


              • Salut.
                Azi am reusit sa ma conectez si sa modific parametrii.
                Cei care stiu,oare e bine cum am facut acum?
                Poza e mai jos
                M-am conectat cu pc(l-am dus la tara si am cumparat un cablu usb mai lung,sa ma pot conecta )
                Numai bine.
                ps:trece pe gaz la 40 grade si la 750 rot/min(relaniul la mine sta la 752-760)
                Attached Files
                Un Logan----YNG-----
                Numai bine.

                Comment


                • Poti sa mai scazi temperatura...in jur de 20 de grade merge la fel....daca vrei sa treaca mai repede pe gaz.....

                  Comment


                  • Salut.
                    NU,o voi lasa asa.
                    Am vrut sa nu mai treaca la 1600rot/min(de multe ori o lasam la relantiu si uitam sa accelerz sa treaca pe gaz)
                    Acum trece singura cind indeplineste crieriile de mai sus.
                    750rot/min si 40 grade
                    Numai bine.
                    Un Logan----YNG-----
                    Numai bine.

                    Comment


                    • Originally posted by Augustin-Yng View Post
                      Salut.
                      NU,o voi lasa asa.
                      Am vrut sa nu mai treaca la 1600rot/min(de multe ori o lasam la relantiu si uitam sa accelerz sa treaca pe gaz)
                      Acum trece singura cind indeplineste crieriile de mai sus.
                      750rot/min si 40 grade
                      Numai bine.
                      este binisor dar mai bine pune relantiul la 700 pt ca acum pe frig pana la 40 grade cat ai pus o sa ai cam des peste 750 si sta mai mult.
                      mai poti ridica si temp.de trecere putin pt a evita sa se opresca motorul la primele incetiniri pana se incalzeste
                      si binenteles se va aprinde si indicatorul de gaze motor cat de curand dar stai linistit ca se stinge la prima forja
                      numai bine.

                      ,,DE_TOATE,,

                      Comment


                      • Eu am un tomasetto stag 500 parca (sper sa nu ma insel ) si trece pe gaz doar la 42 de grade..indiferent de turatie,poate sa stea si la relantiu pana la 42 de grade
                        sigpic
                        "BRABUS" STYLE

                        Comment


                        • te asteptam aici

                          ,,DE_TOATE,,

                          Comment


                          • Originally posted by kti View Post
                            este binisor dar mai bine pune relantiul la 700 pt ca acum pe frig pana la 40 grade cat ai pus o sa ai cam des peste 750 si sta mai mult.
                            mai poti ridica si temp.de trecere putin pt a evita sa se opresca motorul la primele incetiniri pana se incalzeste
                            si binenteles se va aprinde si indicatorul de gaze motor cat de curand dar stai linistit ca se stinge la prima forja
                            numai bine.
                            Salut.
                            Eu de cand am pus gpl NICIODATA nu sa aprins martorul ala niciodata.[Doar cand am montat AC-ul a uitat sa-mi puna mufa la sonda lamda amonte)
                            Initial il pusesem la 800 rot/min si nu trecea singura,asa am coborat-o la 750(la mine sta la relantiu la 756-760 rot/min)
                            Am testat-o inainte
                            Si apropo,intrati pentru detalii mai tehnice in link-ul de mai sus
                            Numai bine.
                            Un Logan----YNG-----
                            Numai bine.

                            Comment


                            • am si eu un logan cu motor de 1.4 si as vrea sa ii pun si instalatie pe gpl...ce ziceti? e bine ?

                              Comment


                              • Salut.
                                Eu zic ca e ok.
                                Tu stii de fapt ce doresti de la buzunarul tau.Mergi mai ieftin pe gaz.
                                Daca faci destui km se merita.Daca tii masina mai multi ani si nu faci multi km,iar se merita.
                                Daca nu ai de gand sa tii masina multi ani si faci km putini NU se merita.
                                Numai bine.
                                ps:tu decizi daca pui sau nu
                                Un Logan----YNG-----
                                Numai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google