si daca-ti ia putin nu-i mai pune gaz. nu de alta dar nu-ti scoti investitia...
Consum Logan GPL
Collapse
X
-
Originally posted by laur @ View Posttot nu s-a inteles . eu am intrebat cat aveti de ex consum pe benzina la un mers economic? 5%? ok pe gaz cat aveti? vreau sa-i pun gpl.daca acum am consum 4.4%benzina la mers economic, ma astept sa am consum cu 1L gaz mai mult sau 7%? apropo nu am vazut pe nimeni sa spuna ca pune gpl si pt ca e mult mai putin poluant.
pai daca acum ai consum de 4,4%[dupa cum spui] atunci pe gpl vei avea[teoretic-practic nu stiu,nu am mers cu 1.2 16v] 5-6%/gpl
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Cei care monteaza gpl spun ca va creste consumul pe gpl cu 10 % . Real , mie mi-a crescut la vechiul logan 1.4 cu 15-20 % . Ii rugasem sa pastreze aceeasi putere , deci sa-i dea gaz suficient .
Parerea mea , ca posesor de logan 1.2 , e sa fii sincer si sa lasi computerul de bord neresetat vreo 1000 km apoi sa revii cu un consum mediu . 4,4 % e consum mic , ar fi super daca obtii consumul asta . Eu ma chinui destul de mult si desi merg chiar subturat si cu viteze mici , tot nu obtin consumuri atat de mici. Daca e real , la consumul tau pe benzina ar trebui sa ai pe gpl undeva consum in jur de 5,2 -5,5 maxim .
Tot legat de gpl , consider ca la consumuri mici nu se merita gpl , exact cum au spus si cei de mai sus , nu iti scoti investitia .
Comment
-
Originally posted by laur @ View Posttot nu s-a inteles . eu am intrebat cat aveti de ex consum pe benzina la un mers economic? 5%? ok pe gaz cat aveti? vreau sa-i pun gpl.daca acum am consum 4.4%benzina la mers economic, ma astept sa am consum cu 1L gaz mai mult sau 7%? apropo nu am vazut pe nimeni sa spuna ca pune gpl si pt ca e mult mai putin poluant.
Rentabilitatea creste cu numarul de km parcursi ... este recomandat sa pui gpl daca faci km multi . Despre faptul ca este mai putin poluant , poate ar conta in alta tara unde taxele sunt mai mici pentru astfel de masini , nu la noi unde se taxeaza fara a tine cont de nimic !!!!!
DECI nu poluarea este un criteriu de luat in calcul daca vrei sa-ti pui gpl pe masina .
Comment
-
cro84 eu am spus cat am consum minim,la un drum normal(nu in panta) ,nu si maxim.nu stiu ce intelegi tu prin subturat...daca mergi subturat consumi mai mult.in fine nu intru in detalii sa nu fiu offtopic.
givali zici ca poluarea nu este un criteriu de luat in calcul.pai gpl e ieftin pt ca nu e accizat ,fiind nepoluant.totusi trebuie sa ne pese si de planeta .daca nu ar fi diferente de pret intre motorizare benzina si gpl si nici la pompa as alege gpl ca e nepoluant.
Comment
-
Am facut si eu un consum din plin in plin:
470 Km, cu 35.67 litrii GPL=> consum mediu 7.58 %
din care
23 Km in Bucuresti si 447Km la drum lung, in care intra si tranzitarea localitatilor de pe traseu
Pe tot traseul am avut portbagajul incarcat, 2 pasageri + sofer.
Merg de obicei cu aprox. 53 Km/h in localitati, folosind treapta a IV-a acolo unde conditiile de drum si trafic o permit si 90-100 in afara cu a V-a. Am avut doar un sprint de vreo 10 KM la 135Km/h. Viteza medie de deplasare pe GPS (cu tot cu mersul in localitati) a iesit 63 KM/h.
Cate ceva despre ideea mea de condus ecologic:
La intrarea in localitati si in general cand conditiile de trafic mi-o permit, reduc viteza numai din frana de motor, luand pur si simplu piciorul de pe pedala de pe acceleratie, dupa care schimb intr-o treapta mai mica atunci cand am atins viteza de deplasare legala pe sectorul de drum respectiv. In rest obisnuiesc sa accelerez repede la viteza dorita folosind o treapta inferioara, dupa care comut in treapta urmatoare si incerc sa mentin viteza, de exemplu cu motorul turat la ~2000RPM in localitati si aproape de 3000RPM in afara. La mine treapta a V-a e numai pentru mentinerea vitezei la care am ajuns cu a IV-a. Acelasi lucru este valabil in localitati, unde accelerez cu a III-a si mentin cu a IV-a. Depasirile le fac numai cu a III-a si a IV-a, niciodata cu a V-a (decat poate daca sunt doua benzi pe sens si nu vine nimeni din spate)
Logan 1.4 MPI + inst. GPL Tomasetto (ECU STAG 200)
Consider ca si anvelopele au un rol important in consumul obtinut. Eu am folosit Kormoranele originale cu care au venit masina, rulate deja 50k Km si umflate la 2.5 atm.
Comment
-
consumul de 7-7,5% il confirm si eu. ba chiar constat ca gpl-ul consuma mai mult cand subturezi fata de mers normal. curios este ca pretul este relativ constant2,75 lei inca de prin ianuarie, pe cand benzina de la 4.99 a ajuns 5.3. rentabilitatea gazului a crescut. aaaa, si uneori prind la lukoil gaz cu 2.67 in weekend, deci chiar la jumatate de pret!. desi a avenit vara, in oras tot vreo 11% imi iese. pierderea de putere este reglata spre 0, deci amestec bogat.
Comment
-
undeva la 10% iese si al mine la motor de 1.6 mpi , cu un plin de 38.5-40 l gpl fac maxim 400 km si oras dar si drum de centura unde spun ca se merge cat de cat constant , fac 10 km la dus si 10 la intors , iar in afara cred ca iese undeva pe la 8-8,5 la % km.
curios pe comp de bord am un consum mediu de 8,8 %
Comment
-
supernova 1.4, 5 oameni in masina, cu bagaje putine, traseu bucuresti-predeal-rasnov-poiana narciselor-brasov-bucuresti, 482 km cu 35,5 litri de gaz , 7.36 % , suficient de bine pentru ce traseu am avut, la drum intins cam 110-120, in localitati am mers legalDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Am facut si eu 450 de km cu un plin de gaz de 34,5 l -consum teoretic aprox 7,7 , ca si conditii , 25% oras restul exterior, fara viteze prea mari (pina in 110) , 2 persoane plus bagaje consistente (aprox 2-300 kg cam 70% din timp), concluzie multumit.
Comment
-
ma intereseaza si pe mine ce consum are loganul 1.6 mpi + gpl (mers numai in agolmeratie )...multumesc !
Comment
Comment